chess 9 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Det var lidt tilfældigt, at jeg faldt over Catrines annonce. Hun var hos Privat-Diskret i Horsens, og ud fra billeder og beskrivelser virkede hun til at være et besøg værd. https://annoncelight.dk/showad/180691 Jeg ringede og bestilte en tid – 30 minutter med græsk til 1500 kroner – og fik adressen tilsendt i en sms. Ingen problemer. Stedet ligger lige ud til et temmelig trafikeret indfaldsvej til Horsens. Heldigvis ligger der en tankstation lige ved siden af, hvor man kan parkere og relativt ubesværet bevæge sig over til huset, hvor døren gudskelov er på modsatte side af den trafikerede vej. Havde det ikke været tilfældet, tror jeg faktisk, at jeg var gået igen. Nå, men Catrine åbnede selv døren. Jeg formoder, at hendes navn er opdigtet, men alderen (28 år) passede fint, og billederne er helt afgjort ægte. Hun var sød og imødekommende, og det virkede som om, at hun kan lide, hvad hun laver. Det gik let med at komme i gang, Catrine afklædte sig selv foroven, mens jeg tog mit tøj af. Jeg trak trusserne af hende og slikkede hendes glatte fisse lidt, inden jeg tog de sidste ting af hende. Catrine satte sig på alle fire, og jeg slikkede hendes røvhul lidt, inden jeg puttede lidt glidecreme på hendes hul, stak en finger ind og begyndte at varme hende op. Der kom to fingre ind, og hun var rimeligt hurtigt klar til at blive ordnet. Hun lagde sig på ryggen, og det var tydeligt, at hun godt kan lide at få den i røven, for hun gav mig let plads, så pikken kom rimeligt enkelt ind i hende. Hun bad mig lade være med at støde for hårdt, så jeg kørte stille og roligt. Analsex tænder mig ret meget, og jeg kunne da også mærke, at jeg ikke kunne holde ret længe. Catrine begyndte at onanere, mens jeg kneppede hendes røv, og da jeg kort efter fik udløsning, bad hun mig fortsætte, da hun var ved at få orgasme. Jeg kneppede lidt videre, mens Catrine onanerede sig til orgasme. Bagefter lå vi først og snakkede lidt, og vi kom ind på, om jeg kunne lide at modtage græsk. Ja tak! Så Catrine fandt da lige et par dildoer, og kort efter var hun i gang med at varme mit røvhul op med fingrene. Lad mig bare sige, at hun ved præcist, hvordan et hul skal behandles, så det ikke gør ondt. Hun tog mig med dildoen, og det var helt perfekt. Perfekt! Da jeg til slut sagde stop, fik hun trang til mere. Så jeg fik et nyt kondom på, og hun hoppede op og førte pikken op i sin røv. Hun fik igen besked på at ligge sig ned på ryggen. Hun stak pude ind, så numsen strittede lidt, tog benene op, og så kunne jeg ellers ordne hendes røv. Hun onanerede sig igen til en orgasme, men jeg måtte desværre opgive at komme for anden gang. Alt i alt en helt perfekt omgang. Catrine kan varmt anbefales, og jeg har helt sikkert ikke sprøjtet hende i røven for sidste gang. Redigeret 2. April, 2015 af chess 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 2. April, 2015 Jeg glæder mig også til at besøge Catrine på et tidspunkt. Herligt at læse din anbefaling/anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 2. April, 2015 En skam man ikk kan besøge hende idag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 132 Skrevet 4. April, 2015 Tak for den gode anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catrine PrivatDiskret 26 Skrevet 9. April, 2015 Kære Chess. Tusind tak for den fornemme anmeldelse Jeg nød det rigtigt nok som du skriver det, og anal lege er vildt spændende. Du var skøn at gå på opdagelse med, fordi du var klar over hvad du gjorde og ville, og jeg følte mig tryg i dit selskab, hvilket er vigtigt for at kunne slappe af. Jeg håber selvfølgelig at vi ses igen Jeg har personligt altid haft en lyst i den retning, og jeg er meget nysgerrig over at opdage helt nye og orgasmisk overvældende oplevelser, bare fordi det er SKØNT! Det er så fint det du skriver. Jeg citerer: "Bagefter lå vi først og snakkede lidt, og vi kom ind på, om jeg kunne lide at modtage græsk. Ja tak! Så Catrine fandt da lige et par dildoer, og kort efter var hun i gang med at varme mit røvhul op med fingrene. Lad mig bare sige, at hun ved præcist, hvordan et hul skal behandles, så det ikke gør ondt. Hun tog mig med dildoen, og det var helt perfekt. Perfekt!" For jeg vil Så gerne give oplevelsen, sådan som jeg selv nyder den, videre Glæder mig til hvad fremtiden vil bringe. Endnu en gang tusind tak. Det var vigtigt De kærligste hilsen Cat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbech 16 Skrevet 9. April, 2015 (edited) Jeg har lige været hos catrine her til aften, og kan kun give de bedste anbefalinger om hende, hun er fantastisk. Selv om at telefondamen havde glemt at sige til hende at jeg kom, så åbnede hun heldigvis alligevel . Super dejlig måde at slutte en torsdag aften på. Knus til dig catrine Redigeret 9. April, 2015 af Tbech 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catrine PrivatDiskret 26 Skrevet 10. April, 2015 (edited) Tusind tak Tbech Dejligt med en super besked Jeg nød også dit besøg rigtig meget <3 Jeg vil lige skynde mig at skrive, at det ikke var vores søde tlf pige der lavede en fejl, men at vi opererer men et par ret gamle nokia tlfner, og ind i mellem skal de slukkes og tændes, og så kommer smserne også, men der er noget med forbindelsen og antennen. Vi sparer nu sammen til nye super mobiler, for det har hun altså fortjent. Kærlig hilsen cat <3 Redigeret 10. April, 2015 af Catrine PrivatDiskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 22 Skrevet 23. Maj, 2015 (edited) Besøgte også Catrine ved PD i går, dog i Kjellerup, og må give ovenstående anmelder 100% ret!Mega lækker pige og virkelig dejlig Gfe!!! Vi havde det græske på programmet og på trods af at det var lidt svært at få den ind pga. At mini-fallos nogle gange bliver lidt slatten pga kondomet klarede Catrine det til ug!!!virkelig dejlig oplevelse og top anbefaling!Pas godt på hende! Redigeret 23. Maj, 2015 af Fallos 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catrine PrivatDiskret 26 Skrevet 30. Maj, 2015 Kære Fallos.Tusind tak for de fine ord Bliver helt genert...Jeg nød også vores møde rigtig meget Håber at vi ses igen.Kærlige hilsen Cat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chess 9 Skrevet 30. Maj, 2015 Jeg var tilbage hos Catrine i går Kan kun sige, at hvis jeg nogensinde skal besøge en GP igen, så bliver det hende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh_hansen 46 Skrevet 2. Juni, 2015 Er netop kommet hjem fra en times besøg hos Catrine ...Kan kun sige at det var besøget værd...Dejlig sød naturlig frækkert...giver en dejlig gfe oplevelse med øjenkontakt ...Hendes superfranske er i en klasse for sig...Kan kun sige det var turen værd....... Catrine sad i kroppen og jeg kunne fornemme hendes duft den time hjemturen tog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catrine PrivatDiskret 26 Skrevet 2. Juni, 2015 Kære Chess. Endnu engang havde jeg en rigtig dejlig oplevelse sammen med dig Tusind tak for din søde besked Kærlig hilsen Cat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catrine PrivatDiskret 26 Skrevet 2. Juni, 2015 Kære hh_hansen.selv tak for en fræk aften Det varmer her med sådan en sød anmeldelse Jeg håber vi ses igen frække. Kærlig hilsen Cat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 2. Juni, 2015 Håber at Catrine kommer en tur nord på igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg