Hop til indhold
Gæst

Eroguide indfører bruger betaling

Recommended Posts

Gæst

De fleste ved efterhånden jeg er Administrator.

 

Eroguide har de sidste par år oplevet en rivende udvikling, hvilket vi naturligvis er glade for! Men omkostningerne er desværre i nogen grad fulgt med, hvilket fremadrettet bliver ensbetydende med brugerbetaling.

 

Målet var jo Eroguide skulle være gratis! Hvilket ikke har kunnet lade sig gøre. Dog bliver det næsten gratis! sølle 10 kr i årligt kontingent. Det kan selv en nærrigrøv få råd til!!!!!!!!!!!!!!

 

Pengene skal overføres til min konto via Mobilepay på telefonnummer 99999999

 

Håber på Jeres forståelse

 

Administrationen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får vi en rykker hvis vi ikke betaler  :-P

 

Ja, sikkert en ganske særlig "rykker" :D :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

De fleste ved efterhånden jeg er Administrator.

 

Eroguide har de sidste par år oplevet en rivende udvikling, hvilket vi naturligvis er glade for! Men omkostningerne er desværre i nogen grad fulgt med, hvilket fremadrettet bliver ensbetydende med brugerbetaling.

 

Målet var jo Eroguide skulle være gratis! Hvilket ikke har kunnet lade sig gøre. Dog bliver det næsten gratis! sølle 10 kr i årligt kontingent. Det kan selv en nærrigrøv få råd til!!!!!!!!!!!!!!

 

Pengene skal overføres til min konto via Mobilepay på telefonnummer 99999999

 

Håber på Jeres forståelse

 

Administrationen

 

 

 

Hænger det ikke i virkeligheden sammen med at Eroguide er blevet opkøbt af A.P.Møller-koncernen.

 

Det læste jeg på DR-Nyheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg tænkte på om man kan betale med de nye smarte mobilepay-droner fra Danske Bank?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hænger det ikke i virkeligheden sammen med at Eroguide er blevet opkøbt af A.P.Møller-koncernen.

 

Så kan det være, at et par glædespiger herindefra kan få en hyre med rundt om "Hornet" :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan det være, at et par glædespiger herindefra kan få en hyre med rundt om "Hornet" :D :D

 

Ja. "Rund Kap Horn efter Guld" som den gamle drengebog hed :grin: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom til at betale 2 gange  -  så nu er jeg ejer af lille EG.

 

Mit første job bliver at fyre Havnebumsen som Administrator.

 

Jeg gør i den forbindelse Havnebumsen opmærksom på, at denne ikke har betalt kontingent. Du vil derfor blive bortvist fra lille EG i 10 minutter.

 

Jeg ejer dette skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har overført med det samme !!!!!!! 

 

Har du også fået betalt for dine annoncer og reklame banneret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil gerne overføre 300.000,- men det kan man vist ikke på MobilePay. :(

Ja det er desværre en kæmpe fejl ved det skide Mobilepay!!!

 

Nå anyway.. Der findes simpelthen ikke noget værre end man gerne vil give en Skilling til et godt formål og det så ikke kan lade sig gøre  :???: virkelig en ting jeg hader!!!!

 

Jeg kan tilbyde du kan ligge det af i stedet for  :-P 300.000 kr er selvfølgelig lidt af en sjat! Mennnn….. Havnebumsen kan godt lide ekstra ydelser  :cool: Det kommer godt nok ikke Eroguide til gode  :eek:  men skide nu være med det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Får vi en rykker hvis vi ikke betaler  :-P

Du skal betale mere end 10 kr hvis du ønsker en rykker i banditten!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har overført med det samme !!!!!!! 

Godt!!!! Den røv kommer til at krydre Eroguide det næste års tid så  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er desværre en kæmpe fejl ved det skide Mobilepay!!!

 

Nå anyway.. Der findes simpelthen ikke noget værre end man gerne vil give en Skilling til et godt formål og det så ikke kan lade sig gøre  :???: virkelig en ting jeg hader!!!!

 

Jeg kan tilbyde du kan ligge det af i stedet for  :-P 300.000 kr er selvfølgelig lidt af en sjat! Mennnn….. Havnebumsen kan godt lide ekstra ydelser  :cool: Det kommer godt nok ikke Eroguide til gode  :eek:  men skide nu være med det

 

Jammen Gina er jo en PIGE..... og det er du jo ikke til mere :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kom til at betale 2 gange  -  så nu er jeg ejer af lille EG.

 

Mit første job bliver at fyre Havnebumsen som Administrator.

 

Jeg gør i den forbindelse Havnebumsen opmærksom på, at denne ikke har betalt kontingent. Du vil derfor blive bortvist fra lille EG i 10 minutter.

 

Jeg ejer dette skriv.

 

Kan se at du er mand af ord, ikke bare har du betalt to gange, men beløbet gør også at den rigtige tidligere administrator flyver sydpå i morgen i et ret velfornøjet humør.

 

Velkommen til den nye ejer :D

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...