Hop til indhold
beno-21

Kan pigerne afvise en?

Recommended Posts

Hej min ven på 22 var en tur forbi Finkenstrasse skal siges han er jomfru og aldrig haft sex før, men nu var det på tide at få taget mødommen. Han mødte op på Finkenstrasse og ringede på en pige åbnede døren og byd ham velkommen, hun spurgte hvad han skulle havde han sagde et knald og blowjob for 50 euro, men min ven har altid været ærlig og sagde til hende at han er jomfru og på dette svarede hun at hun ikke vil havde sex med ham da hun synes det taberagtigt at få taget mødom af en " Luder". Så det hele tråden drejer sig om er om en luder kan afvise en kunde bare fordi han er jomfru, forstår godt hendes pointe men stadig der  sker ikke noget med at tage hans mødom :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er til hver en tid en prostituerets ret suværent at bestemme om hun vil have en given person som kunde. Så kan man stille spørgsmålstegn ved hendes indstilling til lige netop denne situation, men så må man jo vælge en anden pige. Jeg ville nu anbefale, at han fandt en lidt ældre og mere erfaren kvinde, og muligvis også brugte lidt mere tid på det. Det vil selvfølgelig også koste mere end de 50 EUR...

 

PS: Dette hører måske mere til under generel debat, end under anmeldelser...

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det burder måske havde ligget under debat :) men nu kan jeg sige til ham at de har ret til at bestemmer for han var meget ked af blive afvist

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 år ingen alder, come on, det skal nok komme helt naturligt, med en sød pige. Ingen hastværk.

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det ingen alder og har sagt til ham det kommer når det kommer men han er typen som aldrig går i byen eller skriver med piger, og fordi alle hans andre venner mobber ham så vil han bevise at han er en mand men såhn gik det desværre ikke så har lovet ham at tage ham med Lørdag så snakker jeg med pigerne i Finkelstrasse :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er han slet ikke klar til sex. Hvorfor bevise at man kan noget (knalde) hvis man ikke har fundet den pige man virkelig har lydt til at gøre det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det ikke han synes det pinligt og flovt jeg havde første gang sex sidste år og jeg var 20 det ikke pinligt bedre at vente men det vil han ikke .) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er meget fikseret på Finkenstrasse. Prøv lige dels at kigge her:

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg?beliebt=2

...og her:

http://www.fair-girls.de/index-txxcity-countxx100-havingxx2-cityxxFlensburg.html

 

...og tag så et kig tilbage igennem de mange tråde her i forummet om piger og adresser i Flensburg. Husk at de fleste af dem kun er der for en uge, så de skifter hver weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 år ingen alder, come on, det skal nok komme helt naturligt, med en sød pige. Ingen hastværk.

Var selv 22, da jeg havde min debut. Det var en veninde, der forførte mig. 6 mdr. senere var jeg i fast forhold med en anden - det holdt i mange år...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sådan skal det være - eller skal han da forføre

Min generthed blokerede for at jeg var d. store forfører.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle os piger kan til hver en tid afvise hvis vi af hvilken som helst grund ikke vil være sammen med en gæst

Jeg vil altid afvise gæster jeg ved jeg uanset hvad ikke kan levere en klasse-performance sammen med - de skal under ingen omstændigheder spilde deres penge på en pige der ikke mener det er et hit.

Omvendt - så ELSKER jeg nybegyndere - jeg ved personligt kun få ting bedre end søde unge nervøse drenge der ikke kender op og ned på pigen - det er mega cute og jeg nyder at se dem åbne op

Personligt synes jeg at det var en underlig grund - men der er også mange der synes at mine grunde til at afvise er mærkelige - så han skal på ingen måde tage det ilde op med blot finde en anden sød pige der som mig er vild med nybegyndere :)

Og alle de der råd med at det skal være en sød gratis pige der skal forføres ??? vrøvl - ikke for noget men der er da pres på NOK første gang uden at alle de falbalader skal være på plads også...

Så jeg stemmer for et nyt forsøg - men med en sød dansk pige der er til at tale med - for det er lige så vigtigt som selve akten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det en mærkelig grund efter mange af mine venner har fået taget mødommen den samme sted :) men kan være pigen var træt at nybegynder eller om han ikke tændte hende i dont know :) Men vi skal på jagt i byen måske han er heldig der ellers tage vi en tur over grænsen på lørdag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det en mærkelig grund efter mange af mine venner har fået taget mødommen den samme sted :) men kan være pigen var træt at nybegynder eller om han ikke tændte hende i dont know :) Men vi skal på jagt i byen måske han er heldig der ellers tage vi en tur over grænsen på lørdag :)

 

 

Du kan da lige vise ham Jasmins svar - hun virker klar til at stå for opgaven - og hun ved hvordan en lasso skal håndteres

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag ham med til en gang thaimassage.

 

Når han ligger der og bliver æltet godt igennem, slapper han fuldstændigt af, og det gør det nemmere at få en god oplevelse, når det kommer til sexen.

 

Når I alligevel skal over grænsen, så vælg at køre over i Kruså, der ligger thaisteder både på Tøndervej og Sønderborgvej.

 

Du kan finde dem og mange andre på thailisten her

 

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q&msa=0&ll=56.032157,10.022278&spn=1.28139,3.56781

 

Held og lykke. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omvendt - så ELSKER jeg nybegyndere - jeg ved personligt kun få ting bedre end søde unge nervøse drenge der ikke kender op og ned på pigen - det er mega cute og jeg nyder at se dem åbne op

<SNIP>

 

Så jeg stemmer for et nyt forsøg - men med en sød dansk pige der er til at tale med - for det er lige så vigtigt som selve akten :)

 

Så, nu lugterJasmin blod i form af ungt kød :D

 

Stryg det med at jeg ønsker jeg havde en veninde, der forførte mig, da jeg var ung. Det havde været endnu bedre med en Jasmin... ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...