Hop til indhold

Recommended Posts

Synes jeg vil dele min oplevelse i Glostrup her idag med jer herinde. Mødte op uden aftale men der var ikke udfordringer med at komme til. Blev mødt af en noget større end normalt - kvinde, som venligst førte mig ind i rummet. Jeg sagde jeg blot ønskede "magic tantra 1 time for 300" som deres tilbud er pt. Hun var dog meget hurtig med spørgsmål om happy ending, da jeg sagde ok , ville hun sælge flere ydelser, ret aggressivt, jeg gik med til min happy end skulle være et BJ som hun så ville ha 700.- for, det ville jeg ikke gi, men endte alligevel med at sig ok, da hun tllbød såvel at røre og slikke hende også. Hun ville ha endnu flere penge end de 1.000 jeg nu havde afleveret, og tog faktisk fat i min tegnebog for at undersøge om jeg havde flere penge !!! Måden det foregik på gav mig den første advarsel - der var godt nok muskler bag grebet i min hånd -  var dette en "ombygger" . Hun skulle lige bruge 10 min på at blive klar, og gik så ellers igang med den mest elendige gang olie pjaskeri massage jeg har oplevet, holdt sig alene til ryggen. Resten vil jeg holde for mig selv, blot sige, at jeg har set rigtig mange fisser i mit liv - OG DETTE VAR IKKE EN AF DEM !! Men blev snydt af brysterne som var store og bløde og jeg kunnen ikke finde nogle ar !! var det alene hormoner der har gjort dette, vil jeg sgu da putte nogle i fruens kaffe et stykke tid:-)

Nå på bund linjen synes jeg, at de skal være ærlige og fortælle at det er en "ombygger" så kan man jo selv sige til eller fra.

Men pas på Jeres penge når og hvis i besøger dem.

Man siger man skal prøve alt her i livet, nu kan jeg sætte endnu et hak i skaftet.....:-)

 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for advarslen. Jeg kan undre mig over, at klinikken stadig eksisterer når der er så mange advarsler og dårlige anmeldelser om den på nettet.

Du burde have kørt 1/2 km længere værk og taget til Dokkun og spurgte efter YaYa - et kønt lille nips på ca 25.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det sted har fået gode anmeldelser i flere år,

utroligt at det skodsted stadigvæk eksistere.

Når man så tænker på alle de dejlige massage steder der findes

i omegnen læs : Valby Hvidovre Brøndby og selvfølgelig Dokkun,

der kun ligger 500 meter væk.

I gamle dage lå det ovre på Herstedøstervej 15, ikke så langt derfra

der var det et af mine favoritsteder, men der var det voksne piger dengang.

mvh Butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ekstra grund til at bruge søge-funktionen her på lille EG. Den er rigtig god og det gør ikke ondt at bruge den.

 

Der kan spares mange penge på den konto. Jeg tager dog ikke mod provision.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ekstra grund til at bruge søge-funktionen her på lille EG. Den er rigtig god og det gør ikke ondt at bruge den.

 

Der kan spares mange penge på den konto. Jeg tager dog ikke mod provision.  :-P

Kan godt læse at min manglende rutine spiller kraftigt ind her, men vil samtidig påpege, at der er så divergerende anmeldelser herinde, at det er svært at finde hoved eller hale i hvad jeg skal vælge, men det er mit eget ansvar ved jeg godt, men hvis jeg så har bidraget til at de snart lukker sig selv, er det jo ok. skal lige sige, at der bare mens jeg var der, kom yderligere 3 kunder ! tankevækkende eller ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt læse at min manglende rutine spiller kraftigt ind her, men vil samtidig påpege, at der er så divergerende anmeldelser herinde, at det er svært at finde hoved eller hale i hvad jeg skal vælge, men det er mit eget ansvar ved jeg godt, men hvis jeg så har bidraget til at de snart lukker sig selv, er det jo ok. skal lige sige, at der bare mens jeg var der, kom yderligere 3 kunder ! tankevækkende eller ??

 

Du har da ret  -  man må drage sine egne konklusioner  -  dyrekøbte erfaringer.

 

Det med rødt:  Nu er det jo nok kun et fåtal af sexkøbere, der læser med her på lille EG. Rent umiddelbart ligger stedet jo både centralt og i den billigere ende af skalaen  ( når man kigger på deres hjemmeside ).

Del dette indlæg


Link til indlæg

til 1955

man ved jo ikke om det er stamkunder, eller de måske søger efter det er på stedet

de har måske kun haft gode oplevelser på stedet, vi er jo forskellige

Del dette indlæg


Link til indlæg

til 1955

man ved jo ikke om det er stamkunder, eller de måske søger efter det er på stedet

de har måske kun haft gode oplevelser på stedet, vi er jo forskellige

Ville simpelthen også kun advare om,at der er en ombygget mand i spil dér....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...