Hop til indhold
Guest anders Jensen

ASHLEY in norrebro 1hour 1000kr 69 superf. sex

Recommended Posts

Jeg måtte naturligvis besøge Ashley og prøve hendes BJ. Hun holder til på det famøse sted på Tagensvej. Blev lukket ind af Ashley. Ind i rummet, købte megafransk alene, afregning, hun stillede smartphonen på 15 min. 

Så gik Ashley i gang. Det var et godt blæs i den gode ende af skalaen. Der manglede dog lidt variation, det kunne også have været mere vådt. Hun stoppede lidt for hurtigt med at sutte efter sædafgang. Men Inga i NV kan levere et bedre blæs. Leyla hos Honeygirls ligeså. Leyla ser endda meget bedre ud. 

Men Ashley er en sød pige, der åbenlyst nyder at give et godt blæs. Jeg spurgte, om hun var lige så god til at kneppe, hvortil hun svarede:"Yeees, I have tight pussy". 

På vej op fra kælderen blev jeg spottet af en ung gut, der sandsynligvis vidste, hvad jeg havde lavet i kælderen. Lidt surt, men et fint blæs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måtte besøge Ashley. Hun holder til på det famøse sted på Tagensvej. 

Bliver lukket ind af Ashley. Bestiller megafransk. Afregner, hun indstiller smartphonen på 15 min. Det var et godt blæs på den gode ende af skalaen. Der manglede dog lidt variation. BJ var dog ikke på højde med et blæs hos Inga i NV eller Leyla hos Honeygirls. 

Jeg spørger hende, om hun er ligeså god til at kneppe, hvortil hun svarer:"Yeees, I have tight pussy". Den lader vi stå lidt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dialga

Var forbi idag til et megafransk og må give dem der var begejstret ret, hun ved hvordan man sutter gren. Dejligt vådt blow med forskellige tempi. Det fedeste er at man må rør og rage som det passer og også oppe i fissen.

hun rejser tilbage onsdag siger hun. 

Dialga. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...