Hop til indhold
Gæst

Pamela/Maya

Recommended Posts

Gæst

Så kom min første anmeldelse hvor der skete noget, efter sidste uge med hende roxy som var fake, så fandt jeg mig hende og tænkte, billederne er real, hun har en stor indbydende røv og hun tager den i røven uden at det koster en million, lad mig prøve det.

Er lige kommet hjem efter at ha besøgt hende, så kan lige så godt skrive anmeldelsen mens hukommelsen er frisk.

Sådan som min anmeldelse kommer til at foregå er at jeg bedømmer nogle ting også kommer min konklusion!

Real or not?

Hun er real, dog troede jeg i starten at det var 2 piger, pga jeg synes at røven er lidt større/mindre på de 2 profiler, men ja real og billederne må være rimelig nye, for hun ser ikke anderledes ud, som f.eks. tykkere, tyndere, ny hårfarve osv. 10/10

Udseende

Hun var ret høj, er også en lille lort på 166, jeg tror hun er 177, hun har en big ass, desværre er den ikke fast, men mere slasket, små bryster, naturlige, hun er ellers køn nok, men ikke noget vildt, jeg besøgte hende pga den røv og blev skuffet 

Ydelserne og pris

Jeg bestilte 30 minutter med anal som ekstra, 1000 kr (700 kr for halv time + 300 kr for anal) superfransk er med, men man skal sige det, for hun var ved at smide gummien på, måtte ikke slikke hende, give hende finger og det var kun doggy hele vejen igennem. havde faktisk tænkt mig at tage en time med anal som ville være 1300 kr ( 1000 kr for 1 time + 300 anal), havde kun 1000 med. 5/10

blowjob

hun suttede fint nok, der var lidt handjob, men for det meste var det munden der blev brugt, og jeg kunne godt li det, hun lavede ikke direkte deep throat, men hun suttede den næsten helt ned og op, så det var ikke sløset, men hun lagde noget "arbejde" i det. dog var det ikke jordens bedste blowjob 7/10

sex

Som sagt, var det kun i doggy på sengen, så intet med at hun red mig, som jeg havde håbet på eller andre stillinger, ikke engang liggende doggy! intet støn eller lyd, nogle gange bevægede hun røven med, så hun "kneppede" mig.. Hun var rimelig slap eller brugt i fissen, slet ikke stram eller noget, kunne lige så godt kneppe et åbent dør og pikken blev slap og kunne bar ikke holde den stiv da det var fissen. 1/10

anal

Så kommer vi endelig til det "saftige", anal baby! Eller det var det jeg tænkte.. hun tog olie/creame på min pik også på hendes røv, også da jeg var inde, troede jeg seriøst at jeg kneppede hendes fisse, kunne ikke mærke den der stramhed og følelse af at det var hendes røv.. efter ca 10 minutter, så lavede jeg en "ups min pik røg lige af" så jeg lige kunne rette hende, sprede hendes røv balder og være sikker på at det var røven jeg stak den ind i.. Her kunne jeg mærke at det lige pludselig var stramt og at jeg skulle føre den ind langsom, men da den kom ind var det, det samme.. lige så åbent som hendes fisse.. damn!!! da jeg endelig kom efter noget besvær, så tror jeg sq at jeg fik kneppet "lortet" af hende, for der kom en dejlig stank af lort (føj), siden der var mørkt, kunne jeg ikke se om der var noget på gummiet.. Desværre var det kun 1 gang anal også 1 gang fisse, havde ellers håbet på at jeg kunne holde mig til det, da jeg kun tændte på det, med hende.. 2/10

konklusion

Hun er køn nok, hvis man er til en høj tysk blonde med en stor røv, dog skal i huske at røven, hendes krop og hendes patter er fuldstændig slap (kan godt mærke at hun slet ikke træner, eller har muskler, det er bar fedt og slasket krop) lidt en turn off. Hun virker ellers som en sød person, men synes ikke at hun egner sig til sådan noget her.. musestille, kun doggy, slap fisse og røvhul. Vil kun anbefale hende hvis man tænder på hendes udseende og bar skal kneppe noget.. Hun minder mig faktisk om Macy/ Mancy, hende som er meget lav, som intet lyd giver og hvor man bar skal ha det overstået.. 2/10 (kun røven trækker op ellers 1/10)

ser gerne frem til feedback om min anmeldelse er godt skruet sammen eller om det er for meget bla bla. grammatik behøves i ikke at kommentere på, ved godt jeg staver af lort og ikke er god til , / . ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...