Hop til indhold

Tak Mersiha

Featured Replies

Skrevet

Kan du ikke holde dine muslim debatter på Uriasposten, Nationen og andre steder, og holde eroguide fri for dem?

Skrevet

Kan du ikke holde dine muslim debatter på Uriasposten, Nationen og andre steder, og holde eroguide fri for dem?

Det ville ihvertfald være dejligt befriende hvis vi ikke skulle opleve EG brugt som talerstol for politiske holdninger der intet har med prostitutionspolitik at gøre.

Venligst

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Skrevet
  • Author

Næh, hvorfor skulle jeg dog det, det er jo netop derfor, vi har hyggesnak.

Den der Nationen, du snakker om, hvad er det, for det er vel næppe den danske nation, du tænker på?

Skrevet
  • Author

Det ville ihvertfald være dejligt befriende hvis vi ikke skulle opleve EG brugt som talerstol for politiske holdninger der intet har med prostitutionspolitik at gøre.

Venligst

Er det fordi, vi ikke deler politisk opfattelse, at du gerne vil lukke munden på mig?

Eller du mener måske, at kattetråden har noget at gøre med prostitutionspolitik at gøre?

Eller du mener måske - - - - - ja, hvad mener du egentlig<?

Skrevet

Det er fordi at det snart er fuldstændig umuligt at finde et debat forum der ikke bliver overtaget af personer der vil diskutere muslimer, indvandring og islam. 

Jeg synes at du skal holde din propaganda ude fra det her site, så vil jeg gøre det samme. Der er rigeligt af debatfora der er dedikeret til det emne.

Skrevet

Selvom jeg ikke er enig med Onslow i alt og da slet ikke i hans syn på muslimer, så synes jeg han skal have lov til at skrive hvad han lyster :)

Der er mange emner her på EG som intet har med prostitutionspolitik at gøre og dem skal der også være plads til.

Nu er der snart Folketingsvalg og det vil helt sikkert også afføde en del tråde om politiske emner, der ikke er relateret til prostitutions politik. 

Skrevet

Selvom jeg ikke er enig med Onslow i alt og da slet ikke i hans syn på muslimer, så synes jeg han skal have lov til at skrive hvad han lyster :)

Der er mange emner her på EG som intet har med prostitutionspolitik at gøre og dem skal der også være plads til.

Nu er der snart Folketingsvalg og det vil helt sikkert også afføde en del tråde om politiske emner, der ikke er relateret til prostitutions politik. 

Jeg kan også godt være grundlæggende, politisk uenig med Onslow uden at ville fratage ham ordet.

Så meget overhånd tager de politiske debatter på EG jo heller ikke. Så det bør alle vel nok kunne rumme; man kan jo trods alt bare springe det over, hvis man ikke gider læse det. :)

Skrevet

Ledelsens og Admins holdning er klar, under hyggesnak må folk skrive hvad de vil incl. politiske indlæg, under hensyntagen til vores regler naturligvis.

Er man træt af Onslows indlæg kan man springe dem over eller sætte ham på ignorerer.

Hyggesnak er altså om alt mellem himmel og jord og skal ikke nødvendigvis handle om prostitution, og det gør de færreste indlæg også på forummet, så man kan også springe det forum over, hvis det kun er prostitution man vil læse og skrive om.

Skrevet

Venligst

Kan du ikke bare springe indlægget over?

Og hoppe videre til tråden "Store bryster" i stedet ;)

Skrevet

Alle har da ret til at ytre sig frit. Man kan være enig eller uenig. Man skal bare holde sig indenfor lovens lange arm.

Hvem skal bestemme hvad man må og ikke må her på lille EG?

Selvbestaltede smagsdommere  -  kommandobroen  -  du  -  dig  -  ham  -  hende  -  mig!!!!

:???:        :eek:       :geek:      :arrow:     :mrgreen:

Jeg har ikke svaret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.