Hop til indhold
Gæst

Hår under armene?

Recommended Posts

Sexet eller ikke, så er det da en kendskab, at det gror der. Men vi bevæger os jo ind i en tidsalder hvor designer kvinder bliver mere og mere udbredt. I går var det en udbredt tendens, at mænd hentede koner fra Thailand og andre eksotiske steder. I morgen bliver de sikkert lavet på fabrik, så kan vi få dem lige efter vores personlige fantasier. Nogle vil bestille en med en stor numse, andre køber en med to kusser. Det bliver som med biler, men de fleste vil vi nok købe brugte piger af økonomiske grunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sexet eller ikke, så er det da en kendskab, at det gror der. Men vi bevæger os jo ind i en tidsalder hvor designer kvinder bliver mere og mere udbredt. I går var det en udbredt tendens, at mænd hentede koner fra Thailand og andre eksotiske steder. I morgen bliver de sikkert lavet på fabrik, så kan vi få dem lige efter vores personlige fantasier. Nogle vil bestille en med en stor numse, andre køber en med to kusser. Det bliver som med biler, men de fleste vil vi nok købe brugte piger af økonomiske grunde.

jeg vil i hvert fald ikke sætte min kone til salg på den blå avis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad så med Gul & Gratis da.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke destro mindre har jeg da fundet et par stykker under bortgives.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke destro mindre har jeg da fundet et par stykker under bortgives.

Det har jeg også med den opsigtsvækkende overskrift - Lej et lig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det metroseksuelle look er måske på vej ud . . .  ;)

Det trimmede look er bedre end det nøgne look . . .  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er der - men sexet - absolut ikke!!! heller ikke hos mænd.. og slet ikke hvis det er sådan noget langt busket noget...

jeg er selv laser behandlet så jeg har det slet ikke - og det betyder at jeg næsten heller ikke kan udvikle svedlugt der... det er tilgengæld et meget stort hit

det er der mange der kunne have glæde af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næeh, det er ikke ligefrem sexet, men for mig personligt bliver det lige en tand for metroseksuelt, når mænd barberer sig under armene... Hva' er så det næste... Glatte mandeben? :D Studsning er fint, men de behøver virkelig ikke fjerne det. ;)

Kvinder derimod... Sådan en ordentlig dusk i armhulerne med en fin sommerkjole på... Knap så sexet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uhæmmet hårvækst, hvad enten det sidder på hovedet, under armene i røven osv, bliver nok aldrig det helt store hit. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

personligt , kan jeg godt finde det meget sexet når en kvinde har hår under armene , eller hår på missen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dusk er sexet.

Hår under armene, eller værre, på benene, gør ikke noget godt for kvindens sex appeal.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom jeg mest er til det naturlige, bryder jeg mig ikke om en jungle under armene. Fænomenet er da også blevet så sjældent, at jeg "studser", når jeg løber på et eksempel.

Derimod må missen gerne opvise hår. Bare det er trimmet. Jeg æææælsker således en lille fræk fartstribe over ellers glatte læber.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...