Gæst Skrevet 29. Marts, 2015 Link: http://go.tv2.dk/2015-03-29-ny-trend-kvinder-lader-kropshaarene-gro Hvad siger I drenge og piger? Er hår under armene (både hos kvinder og mænd) sexet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Marts, 2015 Sexet eller ikke, så er det da en kendskab, at det gror der. Men vi bevæger os jo ind i en tidsalder hvor designer kvinder bliver mere og mere udbredt. I går var det en udbredt tendens, at mænd hentede koner fra Thailand og andre eksotiske steder. I morgen bliver de sikkert lavet på fabrik, så kan vi få dem lige efter vores personlige fantasier. Nogle vil bestille en med en stor numse, andre køber en med to kusser. Det bliver som med biler, men de fleste vil vi nok købe brugte piger af økonomiske grunde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 29. Marts, 2015 Jeg har intet imod hår under armene, ikke engang på kvinder. Men sexet synes jeg altså ikke det er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 29. Marts, 2015 Sexet eller ikke, så er det da en kendskab, at det gror der. Men vi bevæger os jo ind i en tidsalder hvor designer kvinder bliver mere og mere udbredt. I går var det en udbredt tendens, at mænd hentede koner fra Thailand og andre eksotiske steder. I morgen bliver de sikkert lavet på fabrik, så kan vi få dem lige efter vores personlige fantasier. Nogle vil bestille en med en stor numse, andre køber en med to kusser. Det bliver som med biler, men de fleste vil vi nok købe brugte piger af økonomiske grunde. jeg vil i hvert fald ikke sætte min kone til salg på den blå avis 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 29. Marts, 2015 Synes næsten jeg kan lugte den her: '> 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Marts, 2015 (edited) jeg vil i hvert fald ikke sætte min kone til salg på den blå avisHvad så med Gul & Gratis da.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 29. Marts, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. Marts, 2015 jeg vil i hvert fald ikke sætte min kone til salg på den blå avis Ikke destro mindre har jeg da fundet et par stykker under bortgives. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 29. Marts, 2015 Ikke destro mindre har jeg da fundet et par stykker under bortgives. Det har jeg også med den opsigtsvækkende overskrift - Lej et lig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 29. Marts, 2015 Det metroseksuelle look er måske på vej ud . . . Det trimmede look er bedre end det nøgne look . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. Marts, 2015 det er der - men sexet - absolut ikke!!! heller ikke hos mænd.. og slet ikke hvis det er sådan noget langt busket noget...jeg er selv laser behandlet så jeg har det slet ikke - og det betyder at jeg næsten heller ikke kan udvikle svedlugt der... det er tilgengæld et meget stort hitdet er der mange der kunne have glæde af :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 29. Marts, 2015 Næeh, det er ikke ligefrem sexet, men for mig personligt bliver det lige en tand for metroseksuelt, når mænd barberer sig under armene... Hva' er så det næste... Glatte mandeben? Studsning er fint, men de behøver virkelig ikke fjerne det. Kvinder derimod... Sådan en ordentlig dusk i armhulerne med en fin sommerkjole på... Knap så sexet :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Marts, 2015 Uhæmmet hårvækst, hvad enten det sidder på hovedet, under armene i røven osv, bliver nok aldrig det helt store hit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2015 personligt , kan jeg godt finde det meget sexet når en kvinde har hår under armene , eller hår på missen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Marts, 2015 (edited) Dusk er sexet. Hår under armene, eller værre, på benene, gør ikke noget godt for kvindens sex appeal. Redigeret 30. Marts, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. Marts, 2015 Selvom jeg mest er til det naturlige, bryder jeg mig ikke om en jungle under armene. Fænomenet er da også blevet så sjældent, at jeg "studser", når jeg løber på et eksempel. Derimod må missen gerne opvise hår. Bare det er trimmet. Jeg æææælsker således en lille fræk fartstribe over ellers glatte læber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2015 Jeg er slet ikk til hår hverken der eller der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg