Hop til indhold

nana brenderup

Featured Replies

Skrevet

Var i går et smut forbi nana i brenderup og fik en ide at spørge efter 2 piger hun var alene på det tidspunkt men ringede efter en veninde hun kom va 25 minutter senere det var en god oplevelse den gav et blow job den fik jeg lov at slikke fisse på senere byttede de den ene red mig fik to udløsninger plus rigtig god massage alt i alt en god oplevelse

Skrevet

hvad måtte du betale for den omgang, jeg har nemlig selv kik på hende

Skrevet

Lyder som en spændende oplevelse. Var den anden pige også 40 + og var det blow uden gummi ??

Skrevet
  • Author

ja begge 40 + og blowjop uden med slug

pris 1800

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

jeg besøgte igen nana i Søndersø og må sige at det bliver bedre for hvergang nu starter hun med massage helt nøgen et godt blowjob med slug derefter sex i flere stillinger

Skrevet

jeg besøgte igen nana i Søndersø og må sige at det bliver bedre for hvergang nu starter hun med massage helt nøgen et godt blowjob med slug derefter sex i flere stillinger

​kan man komme til med bus?

Skrevet
  • Author

til ib 1000

til sam ved detikke

Skrevet

​kan man komme til med bus?

​Du mener vel om man kan komme dertil med bus?

Det kommer jo noget an på, hvor du selv bor, men prøv da at checke med www.rejseplanen.dk ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.