Hop til indhold
Gæst

Fisse og Formiddag

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor er det at i mænd altid helst vil ha en tid om formiddagen :-)

Er det fordi at det er der i er på arbejde, eller er det bare der det passer jer bedst, ikke for jeg skal blande mig i jeres privat liv, men kunne nu være sjovt og høre hvorfor det er sådan :-)

Hade tænkt mig og holde åben i påsken, men hvis i mænd så ikke er på arbejde i påsken, så kan det jo ikke rigtig svare sig jo :-)

Arbejde eller ej, skal nok holde åben alle dage i påsken, for de mænd,der har fri fra arbejde kan besøge mig :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får lige et like for den fantastiske overskrift!!!! nu sidder jeg sgu og smiler!

 

med hensyn til spørgsmålet så foretrækker jeg selv et aftenmøde, så kan ikke hjælpe dig med at finde ud af hvorfor mange kommer om formiddagen!

 

måske er det logistikken? eftermiddagen/aften skal bruges på familien-børnene-konen?

undskyld det er gætterier! jeg er single så alt det har jeg ingen erfaring med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der flere årsager til:

 

1) fordi, der stadig er rester af morgenliderligheden tilbage ;) ;).

2) fordi ventetiden til en eftermiddagsaftale føles ulideligt lang :) :)

3) fordi pigen endnu ikke er blevet orgasmetræt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske fordi da kan de bedst holde sig vågen. Tænk, hvis de lå og faldt i søvn oven på dig.

Ha Ha, nej du, skal nok ride dem hårdt, så ingen fare for at de sover der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er der flere årsager til:

 

1) fordi, der stadig er rester af morgenliderligheden tilbage ;) ;).

2) fordi ventetiden til en eftermiddagsaftale føles ulideligt lang :) :)

3) fordi pigen endnu ikke er blevet orgasmetræt ;)

Orgasmetræt??? nej da helst mange orgasme som muligt, aldrig træt, men hvorfor skal man ha dem alle om formiddagen, så eftermiddag/aften, bliver man nød til selv og pille for og få flere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker eftermiddag fordi det er påvej hjem fra arbejde, og så kan man altid bruge historien med at "man mødte nogen man kender" på vejen hjem, hvis der skulle blive stillet spørgsmål til det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har faktisk været en anden tråd om emnet, hvor konklusionen blev, at om natten groede pigernes jumfruhinder på mystisk vis sammen på ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i øvrigt et sødt billede af dig. Man bliver liderlig af at se på dig. Jeg kunne godt tænke at ligge lidt på dig, - og jeg skulle nok holde mig vågen. Der er bare så langt til Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk ikke noget favorit tidspunkt, jeg tager afsted når det bedst passer ind i dagen/aftenen og næste gang jeg skal til Nymindegab vil jeg se om du har tid/lyst og åbent :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orgasmetræt??? nej da helst mange orgasme som muligt, aldrig træt, men hvorfor skal man ha dem alle om formiddagen, så eftermiddag/aften, bliver man nød til selv og pille for og få flere :wink:

 

Ja, her er du (og dine gæster) jo så heldig, at du kan køre igennem som en damphammer. Men jeg har faktisk oplevet piger, der sent på eftermiddagen simpelthen ikke orkede flere.

 

Jeg besøgte engang en pige, som påstod, at hun kun kunne klare tre om dagen. Det gælder altså om, for at være på den sikre side, at stå ved døren ved åbningstid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker aften og gerne den sidste tid :) Min erfaring siger at pigen ikke ligger og spare sig fordi der skal være til resten af dagen, men gerne giver rigtig gas. Derudover bliver man ikke smidt ud fordi der skal være klar til den næste - har tværtimod oplevet at pigen beholdt en lidt ud over tiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er det at i mænd altid helst vil ha en tid om formiddagen :smile:

Er det fordi at det er der i er på arbejde, eller er det bare der det passer jer bedst, ikke for jeg skal blande mig i jeres privat liv, men kunne nu være sjovt og høre hvorfor det er sådan :smile:

Hade tænkt mig og holde åben i påsken, men hvis i mænd så ikke er på arbejde i påsken, så kan det jo ikke rigtig svare sig jo :smile:

Arbejde eller ej, skal nok holde åben alle dage i påsken, for de mænd,der har fri fra arbejde kan besøge mig :smile: :smile:

 

mænd er generalt mere liderlige om morgenen og formidagen, efter trykket er taget kan man være afslappet resten af dagen, for andres vedkommende og her taler jeg om gifte mænd, så er det nok for kompliceret at lave noget ved siden af efter aftenmaden med konen og børnene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

, for andres vedkommende og her taler jeg om gifte mænd, så er det nok for kompliceret at lave noget ved siden af efter aftenmaden med konen og børnene :wink:

 

Det er det såmænd ikke, men det kan virke lidt akavet og måske mere utroskabsagtig at køre direkte fra "elskerinden" og hjem for at sove ved siden af konen - og skulle hun nu få lyst - så er man måske ikke helt på toppen til en ny omgang frem og tilbage - så er fars lille blå hjælper nu en god opfindelse  :wink:

 

Der kan også være noget med at man måske lige har en "hint" af hendes duft, som kan være afslørende og måske ikke ligner duften fra træningscentrel, svømmehallen, mødet, foredraget, e.lign. - eller hvor man nu har "været"   :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er det såmænd ikke, men det kan virke lidt akavet og måske mere utroskabsagtig at køre direkte fra "elskerinden" og hjem for at sove ved siden af konen - og skulle hun nu få lyst - så er man måske ikke helt på toppen til en ny omgang frem og tilbage - så er fars lille blå hjælper nu en god opfindelse  :wink:

 

Der kan også være noget med at man måske lige har en "hint" af hendes duft, som kan være afslørende og måske ikke ligner duften fra træningscentrel, svømmehallen, mødet, foredraget, e.lign. - eller hvor man nu har "været"   :wink:

 

åbenbart ikke for dig, men måske for andre.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

mænd er generalt mere liderlige om morgenen og formidagen, efter trykket er taget kan man være afslappet resten af dagen, for andres vedkommende og her taler jeg om gifte mænd, så er det nok for kompliceret at lave noget ved siden af efter aftenmaden med konen og børnene :wink:

 

 

Næppe, det er kun præmietyre vi har herinde! :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Næppe, det er kun præmietyre vi har herinde! :D

 

de er gået på pension....my dear :wink:

 

mumse ...så er det muligt at få noget på den dumme op til flere gange om dagen regarts pølsemanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næppe, det er kun præmietyre vi har herinde! :D

Ja det lyder sgu mange gange ligeså, selvros er en grimme ting, da.

Venligst Landsbytossebn - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...