narpy 96 Skrevet 28. Marts, 2015 (edited) Hej, Jeg læste lidt om sygdomme der transmitteres ved kys, og faldt i den forbindelse over denne PDF, som jeg synes på en simpel og god måde forklarer de forskellige sygdomme, man bør være opmærksom på ved sexuel kontakt. De interesserede kan læse her: http://www.socialstyrelsen.dk/filer/udgivelser/sex-uden-sygdom Simpelt overblik: Go' læselyst og husk at passe på hinanden Redigeret 28. Marts, 2015 af narpy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 28. Marts, 2015 (edited) Hej, Jeg læste lidt om sygdomme der transmitteres ved kys, og faldt i den forbindelse over denne PDF, som jeg synes på en simpel og god måde forklarer de forskellige sygdomme, som man bør være opmærksom på ved sexuel kontakt. De interesserede kan læse her: http://www.socialstyrelsen.dk/filer/udgivelser/sex-uden-sygdom Simpelt overblik: Go' læselyst og husk at passe på hinanden Håber ikke du slog dig, sorry - jysk humor.Det giver naturligvis stof til eftertanke. Men en rigtig mand har 1 x i sit liv haft en kønssygdom.Jeg sætter så grænsen ved super fransk, men så længe nydelsen, overgår frygten finder jeg det acceptabelt for mig.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Redigeret 28. Marts, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 28. Marts, 2015 Problemer er at den ikke passer for klamydia smidter også ved oral sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 28. Marts, 2015 Jeg forstår ikke hvorfor fladlus ikke skulle smitte ved dansk. Men måske er det mig, som har misforstået hvad fladlus er. Det giver naturligvis stof til eftertanke. Men en rigtig mand har 1 x i sit liv haft en kønssygdom. Så er jeg nok nødsaget til her inden lukketid, at få købt mig en. Gæt lige hvorfor en Slaven har haft. Problemer er at den ikke passer for klamydia smidter også ved oral sex 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 28. Marts, 2015 Jeg kan sige som så mange dopede cykelryttere jeg er aldrig blevet testet positiv, men er temmelig sikker på jeg har haft klamydia da jeg var ung og er også blevet behandlet for det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg