Hop til indhold
narpy

Sex uden sygdom

Recommended Posts

Hej,
 
Jeg læste lidt om sygdomme der transmitteres ved kys, og faldt i den forbindelse over denne PDF, som jeg synes på en simpel og god måde forklarer de forskellige sygdomme, man bør være opmærksom på ved sexuel kontakt.
 
De interesserede kan læse her: http://www.socialstyrelsen.dk/filer/udgivelser/sex-uden-sygdom

 

Simpelt overblik:

 

zkdNcxR.png

 

Go' læselyst og husk at passe på hinanden :smile:

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

 

Jeg læste lidt om sygdomme der transmitteres ved kys, og faldt i den forbindelse over denne PDF, som jeg synes på en simpel og god måde forklarer de forskellige sygdomme, som man bør være opmærksom på ved sexuel kontakt.

 

De interesserede kan læse her: http://www.socialstyrelsen.dk/filer/udgivelser/sex-uden-sygdom

 

Simpelt overblik:

 

zkdNcxR.png

 

Go' læselyst og husk at passe på hinanden :smile:

Håber ikke du slog dig, sorry - jysk humor.

Det giver naturligvis stof til eftertanke. Men en rigtig mand har 1 x i sit liv haft en kønssygdom.

Jeg sætter så grænsen ved super fransk, men så længe nydelsen, overgår frygten finder jeg det acceptabelt for mig.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke hvorfor fladlus ikke skulle smitte ved dansk. Men måske er det mig, som har misforstået hvad fladlus er.

 

 


Det giver naturligvis stof til eftertanke. Men en rigtig mand har 1 x i sit liv haft en kønssygdom.
 

Så er jeg nok nødsaget til her inden lukketid, at få købt mig en.

 

Gæt lige hvorfor en Slaven har haft.

 

Problemer er at den ikke passer for klamydia smidter også ved oral sex

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sige som så mange dopede cykelryttere jeg er aldrig blevet testet positiv, men er temmelig sikker på jeg har haft klamydia da jeg var ung og er også blevet behandlet for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...