Hop til indhold
Lucash

Alle gode gange 3 - og af sted til Thailand

Recommended Posts

Der har været lidt mange besøg på programmet her de sidste 2 mdr....og jeg har inden for den sidste måned, åbenbart ramt 3 Thai kvinder - som alle skulle af sted til Thailand et par dage efter jeg besøgte dem :eek: jeg håber jo ikke det har været mig, som skræmte dem væk :-P .

 

Når men første sted, var http://www.siam-lotus.dk/cms/index.php?Kontakt - hvor jeg bestilte tid og kom op i de noget slidte lokaler. Jeg var faktisk ved at går igen, men en sød moden dame, tog godt imod mig og var meget serviceminded.

 

Bare en kort beskrivelse: Okay oliemassage - uden dog at være særlig nærgående undervejs på maven. Det blev straks mere interessant, da jeg vendte mig om. (Har beskrevet dette nærmere under efterlysninger "Thaimassage med rimjob") - men hun var nu MEGET fokuseret på Mini Luc. Hun tilbød massage af ham - og var hurtig til, at tilbyde fransk. Hun var nok lidt lun på den - og så troede jeg jo, at hun ville hente vand, og gummi. Men jeg havde da kun lige svaret ja tak, så dykkede hun ned, og tog sig pænt af retterne....og jeg røg jo lige i, og lod hende fortsætte. Hun sagde "Det var ekstra for mig :wink: fordi hun var så glad og skulle til Thailand på søndag" når når - den har jeg jo hørt før - men hun gjorde det da okay - og der har da ikke været nogen synlige tegn, på uidentificerbare ting på Mini Luc siden.

 

Så var jeg på http://www.velvaerebutikken.dk/ - et sted jeg kender ret godt og hos den samme som tidligere. Her havde jeg bestilt en time olie hos Ai - som er en sød glad og meget snaksaglig pige, som jeg efterhånden ved meget om. For det første var hendes massage super som den plejer (hun har meget hurtige bevægelser) bortset fra hendes HJ. Her er det stille og roligt, og her var hun noget anderledes end hun plejer. Hun havde sit fokus på stor nydelse (som sædvanligt) men hun lagde sig halvt ned ved siden af mig, og havde sit ansigt tæt på Mini Luc - og ligesom om, at hun ville snakke med den. Desværre flyttede hun sig, da han var klar til affyring - men tiden denne dag, blev overskredet med 20 min - uden merbetaling - og hun skulle også til Thailand dagen efter mit besøg.. :)

 

Sidste sted var sidste week-end hos http://www.butsaba-wellness.dk - og lad mig sige med det samme, jeg kan desværre (også for mig selv) IKKE huske navnet på pigen. Men uden for(h)udbestilling, ringede jeg på og blev lukket hurtigt ind. Hyggelig biks de kører og ja, som andre skriver, ældre/modne piger - men sikke et humør og selvom hun havde fået hjælp for oven på kroppen, så havde hende jeg havde fornøjelsen af, et nydelig og stram krop.

Hun havde ret hurtigt, fokus på Mini Luc og ekstra salg (havde bestilt det sædvanlige olieshow). Hun var ikke påtrængende, men gjorde sit arbejde professionelt, i sin MEGET korte T-shirt - som jo SLET ikke kunne nå ud over hendes dejlige mås, som meget uheldigt, tit kom til, at vende mod mig eller siddende på min hånd.. :)  :grin: Så fortalte hun mig, om jeg ville mere end kun massage, så ville hun være MEGET sød ved mig og helt gøre det helt specielt for mig....Åh nej tænkte jeg - den har man hørt før. KR. 1000 sagde hun, så får du det rigtigt dejligt. Når ja, det hun havde lagt op til længe nu, var jo efterhånden svært at modstå.

 

Det var også fredag og jeg var virkelig "in the mood" - men men - jeg havde ikke Cash nok med (havde kun kr. 800) og massagen var jo de kr. 300 - måtte skuffe hende og sige der var ikke nok.... Hun grinede og fortalte så, at hun OGSÅ skulle af sted til Thailand på søndag....hmm tænkte jeg nu, det var da satans. Men hun forlod lokalet og sagde jeg skulle ligge stille og vente på hende. Jeg kunne høre bruseren gå i gang på badeværelset - og så kom hun ind ca. 5 min efter - smilende og sagde: Du får dejlig omgang af mig, og du giver mig kr. 800 - og så smurte hun sig ind i olie, og gik i gang på forsiden med b2b - og kom godt rundt om Pinden og vente sig om, så hendes dejlige po po kredsede om mit ansigt, og hun var sandelig IKKE genert og jeg spurgte jo høfligt, om det var okay med mine berøringer....JA sagde hun frækt - og så var der NO LIMIT for mig nu. Hun fik en slikketur, jeg fik en slikketur (det var så for resten øko) lidt tid...men da vi havde fedtet rundt en stund, så vendte hun sig, og der kom gummi på Mini Luc - og så smuttede hun ned og gav mig en ordentlig gang fransk - og jeg kæmpede med, IKKE at komme for hurtigt (trods de hårde odds). 

 

Så stoppede hun op og kiggede på mig, hun kyssede mig blidt på mine ører og kind...og så fik jeg meget overrasket igen, en tungeslasker af rang. For satan hun var fræk - så rejste hun sig op på knæ, og meget stille satte hun sig ned over Mini Luc og desværre var dette meget kort for mig, så måtte jeg give los og lade mig overgive....men her stoppede det ikke.

 

Hun vendte sig om, tog gummiet af, og lå og legede lidt med Mini Luc...så tænkte jeg, når hun tilbyder denne dejlig po po igen, så skal det da belønnes, så jeg slikkede hende i 5 min mere, og det var hun ikke ked af (uden yderligere beskrivelse) men jeg skal da love for, at jeg har da ALDRIG fået SÅ meget  for kr. 800 - så måske alligevel, det var fordi hun var glad og skulle til Thailand :smile:  - men så gik vi også i bad sammen og blev vasket grundigt de rigtige steder - så det var en rigtig god start på week-enden - og jeg tænker jeg må følge op på hendes invitation om, at komme tilbage om 1 mdr. når hun er tilbage. Men jeg havde så været i hænderne på hende i 1,5 time....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaiklinikkerne er sagtens sjovere forlystelsesteder end Tivoli. Og afgjort mere spændende.

 

 

Ja og det kilder meget mere i øh ......maven.

 

 

 

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...