Hop til indhold

Recommended Posts

Nyt besøg hos Ratree

Fik den sædvanlige gode behandling af Nina som jeg klart kan anbefale.

Har nok været der ca 10 gange nu og har aldrig haft noget at klage over,
Det skulle da lige være at tiden går for hurtigt inden man ser sig om er timen gået

Thommas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nyt besøg hos Ratree

Fik den sædvanlige gode behandling af Nina som jeg klart kan anbefale.

Har nok været der ca 10 gange nu og har aldrig haft noget at klage over,

Det skulle da lige være at tiden går for hurtigt inden man ser sig om er timen gået

Thommas

 

link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priser og hvad kan man få?

 

I et par andre ikke så forfærdeligt gamle strenge oplyses prisen til 1000 for fuld pakke - det er vel den, du går efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Håber, der er andre - end ejeren på billedet .. Gerne lidt yngre modeller ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber, der er andre - end ejeren på billedet .. Gerne lidt yngre modeller ;-)

Nina er vel ca. 10 år yngre end Ratree, mens Anni nok er en kende ældre. Så decideret yngre modeller finder du nok ikke der for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina er vel ca. 10 år yngre end Ratree, mens Anni nok er en kende ældre. Så decideret yngre modeller finder du nok ikke der for tiden.

 

Hvis jeg ikke tager fejl, så er "Nina", gamle Penny fra Butsaba. . Og hun var godt og vel 40+ den gang. At hun taget navnet Nina, er vel simpelt hen for at få en free ride på de mer bekendte Nina'er, f.eks. den Nina hun arbejdede med på Butsaba, og som nu er på Thai Skye. Annie bedømmer jeg til nærmere 50 eller derover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Ufatteligt der stadig kan komme spørgsmål om hvor og hvor meget om Ratree.... det er det mest omtalte thaisted på EG det seneste år med 100-vis af anmeldelser om både stedet og priserne og om Ratree selv..   :rolleyes:   :rolleyes:

 

Men spændende at høre om de nye piger ...  :P  ;) og deres performance....  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En noget skizofren udmelding D54

;0)

Jeg har endnu ikke besøgt Nina, men Anni er super dejlig.også Ratree selv er god, selv om hun er lige rigeligt fjollet efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror pigerne får sig en total griner en gang imellem, med alle de navne:

nina Nancy annie osv osv .... hvis der er noget thai pigerne ikke hedder er det nina Nancy annie osv osv ...

nu er det jo ikke nogen hemmelighed, at i Thailand kan man have mange navne, dit rigtige navn, det er det du ser i deres ID Card,

det kan i nogle tilfælde være et lannngt navn. + nick name ( kaldenavn )det bruger pigerne også i Thailand, når de så er i DK kan de have byttet det ud med et ( kunstner navn ) komme måske an på hvilken klinik de arbejder på den dag ,

tja hvem siger at man skal bruge det rigtige navn og det gælder både for OS og DEM

go dag

mvh butterfly

PS bruger altid nicknames når jeg går på klinik

Del dette indlæg


Link til indlæg

 .... hvis der er noget thai pigerne ikke hedder er det nina Nancy annie osv osv ...

nu er det jo ikke nogen hemmelighed, at i Thailand kan man have mange navne, dit rigtige navn, det er det du ser i deres ID Card,

det kan i nogle tilfælde være et lannngt navn. + nick name ( kaldenavn )det bruger pigerne også i Thailand, når de så er i DK kan de have byttet det ud med et ( kunstner navn ) komme måske an på hvilken klinik de arbejder på den dag ,

tja hvem siger at man skal bruge det rigtige navn og det gælder både for OS og DEM

 

Jeg tror ærlig talt, at det mere er noget, thaipigerne gør for vor skyld end for at sløre deres rigtige navn.

Forstået på den måde, at de thailandske navne for os danskere er for svære at sluge, af hvilken grund de nok vælger noget mere "forretningsnært".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ærlig talt, at det mere er noget, thaipigerne gør for vor skyld end for at sløre deres rigtige navn.

Forstået på den måde, at de thailandske navne for os danskere er for svære at sluge, af hvilken grund de nok vælger noget mere "forretningsnært".

 

Jeg skulle snarere sige at de har kaldenavn privat og andre - mere farangklingende - kaldenavn for os.
Det er nok de færreste af thaierne der faktiskt kalder sig ved sit fulde egentlige navn i andre sammenhæng end myndighetsprægede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er jo heller ingen amerikanere der kaldes det navn de er døbt. Der er nogle helt faste "oversættelser".

Thaier har ikke faste oversættelse. De bruger nogle lange navne som officielle. Til daglig kaldes børnene noget som forældrene får en rar fornemmelse af at sige. Det er ofte noget med vand, varm, kold, frisk, vind, lille, smukke. kære osv. 

Når pigerne kommer herop vælger de at bruge deres barndoms kælenavn, simpelthen fordi det er det de er vant til at reagere på. Der er også de tilfælde hvor en thaipige ønsker at skifte identitet, nøjagtig som enhver anden inden for branchen, kan have brug for det, eller der thai kælenavn er totalt umuigt for europæiske tunger ;) Dem kender jeg et par stykker af, og jeg har opgivet at udtale dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai Skye.kommer Nina derfra? tror jeg set hende der.

 

Den bekende NIna fra Thai Skye er ikke på Ratree. Hun som er på Ratree arbejdede tideligere på Butsaba og Thai Skye - sammen med Nina og kaldede sig for Penny - tror jeg. Og når hun begyndte på Ratree tog hun navnet Nina,

 

Men den lille gode "originale" Nina er ikke på Ratree.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...