Hop til indhold
stener

2000 kroner fattigere, men super oplevelse rigere :-)

Recommended Posts

Var en tur i sydhavnen, her til aften, for at besøge min alltime favorit Julia og hendes veninde Nikita. Dagens tilbud var 1 time med begge to, da Nikita havde fødselsdag(tillykke til hende :wink:)

Det er altid rart at besøge Julia, hun er glad, smilende og fuld af tossede ideer, man bliver altid mødt af et knus og et grin. Nikita virker lidt mere genert, på en sød måde..

Det er frækt at være sammen med de to piger, det er tydeligt at de kan lide det de laver og at de kan lide hinanden, kommer helt tydeligt frem, når man laver sådan en trekant med dem :wink:

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes fandme det er frækt, overvejer faktisk om de er med på, at man bare kan være tilskuer i 30 minutter, medens de to leger med hinanden, men så igen ahhhhh.

Sexen var som altid, super lækker, med alt godt og blandet, de to piger er så forskellige i krops bygning, at man får på alle hylder;-) 

Som jeg har skrevet før, billederne på profilen er ægte, jeg syntes bare at de ser meget bedre ud i virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes fandme det er frækt, 

Jeg tror bare det er dig. Eller måske ikke.... :wink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yay! They're back. I'll definitely make time for another round or two with these girls! I have vivid (...and somewhat dirty) memories from last winter :)

Redigeret af Wunderkind

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...