Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I med til Hamborg

Recommended Posts

Hej venner

 

Jeg havde i tankerne en tur til Hamborg i dagene fredag den 15/5 - søndag den 17/5, men der er en stor kongres i byen den weekend, så hotellerne koster en bondegård.

 

Den weekend er derfor droppet.

 

Jeg har i stedet fokus på weekenden fredag den 10/4 - søndag den 12/4.

 

Imidlertid koster overnatningerne også her 1,5 - 2 gange priserne når de er gunstigere.

 

I hvert fald når man søger på de gængse søge portaler.

 

Endnu er der prisbilligere sprækker i pris-muren på:

 

Budgetplaces.com

http://www.budgetplaces.com/

 

Måske også her:

 

Bedandbreakfast.de

http://www.bed-and-breakfast.de/

 

Vi kan tage toget:

 

International Køreplan:

http://www.dsb.dk/kampagner/tog-til-udlandet/

 

Gerne på første klasse, hvis vi kan få billige billetter:

 

Rejs på 1. klasse

"Rejser du på 1. klasse til udlandet, får du mere benplads og bredere sæder.

Der er som reglen også mere ro på 1. klasse.

I toget er der gratis aviser, og du kan med din DSB billet til 1. klasse hente en gratis kop kaffe eller te i DSB 7-Eleven* på stationen.

Du har også adgang til DSB 1’ Lounges og DB Lounges i Tyskland med din billet til 1. klasse."

http://www.dsb.dk/find-produkter-og-services/tyskland/hamburg/

 

Priser

"Prisen på din billet afhænger af flere ting, bl.a. hvilke dage du rejser, og hvilket tidspunkt på dagen. Du kan være heldig at få en billig Orange Europa billet, hvis du bestiller i god tid. Vælg mellem standard og 1. klasse."

http://www.dsb.dk/find-produkter-og-services/tyskland/hamburg/se-priser/

 

Jeg er også åben overfor at køre i delebil 2 - 4 personer, forudsat at det ikke bliver markant dyrere, end med toget.

 

Kan vi blive enige?

 

Jeg vil gerne understrege at jeg har anden fokus på turen, end den fokus de fleste nok vil have?

 

Formoder at flertallet vil have fokus på Atmos og Harmony, eventuelt Babylon, men det har jeg ikke, og kan vi ikke blive enige er det bedst at finde andre at rejse med, end sammen med mig.

 

Dog, des flere vi er på tur sammen, des nemmere kan forskelle i præferencer forenes, hvis bare alle er enige om at man besøger de steder man foretrækker, sammen med andre, eller alene for sig.

 

Jeg har fokus på disse etablissementer i Hamborg:

 

Geizhaus.com

http://www.geizhaus.com/welcome.php

 

Synes at det er et små kinky koncept, som virker til at skille sig ud på en spændende måde.

 

Geizclub.com

http://www.geiz-club.com/

 

Det er et pris gunstigt koncept, som har fået rosende ord med på vejen i forum på EG.

 

Laufhaus på Reeperbahn er rene turist fælder, men Geizclub skulle være helt ok.

 

Man betaler vistnok ikke entre, men sætter sig i baren, som jeg har forstået det tager pigerne ikke kontakt, det gør vi.

Beliggenheden gør også at man komme og gå flere gange, gå ud og spise etc for at komme tilbage.

 

Og så en klub jeg nok får svært ved at lokke jer med på, men jeg har så gode minder fra et besøg for ca 6 år siden, at jeg virkelig gerne vil se om klubben stadig er et besøg værd:

 

FKK Club Romeo
http://www.fkk24.de/Club/FKK+Romeo

 

Dengang var der ikke buffet inkluderet i entreen, men ifølge klub portrættet på fkk24.de, så er der inkluderet buffet, men det fremgår ikke af klubbens hjemmeside at der er buffet inkluderet?

 

FKK Club Romeo
http://www.fkk-hh.de/

 

Preise

 

Bei uns kostet eine Tageskarte aktuell nur 45,00 Euro.

Darin enthalten sind
Nutzung  aller Räume
Sauna
Nutzung des Whirlpools
Duschen
Handtücher
alkoholfreie Getränke
jede Menge gute Laune

Wir freuen uns auf Ihren Besuch.

 

På Haupbahnhof kan vi spise rigtig god thaimad inden at vi tager S toget til Bergedorf, men hvis der ikke er buffet i klubben, og vi derfor skal spise inden at vi besøger den, kommer vi til at spise ca kl 16, inden at vi besøger klubben indtil midnat +/-.

 

Jeg har ikke kunne Google mig frem til nogle nyere anmeldelser af klubben, så hvis I kan vil links i denne tråd være kærkommen.

 

Vi skal næppe forvente flere piger end 10 +/- en fredag eller lørdag, men dengang jeg besøgte klubben var det top piger der ydede top service.

 

Kan også godt lide at det er en mindre, mere intim og rolig klub end Atmos og Harmony.

 

Hvis vi tager toget kan vi købe et:

 

Hamburg CARD - Ihr Entdeckerticket
http://www.hvv.de/fahrkarten/tageskarten/hamburgcard/

 

Men det koster stadig en taxi til og fra klubben fra Bergedorf Bahnhof.

 

Edielt set har vi en delebil, hvor vi sammen kommer de samme steder, men fordelen ved denne tur, er som jeg ser det at det er muligt at tage det offentlige, hvis vi ikke vil de samme steder.

 

Taxi er også overkommeligt på egen hånd, hvis 2 eller flere ikke vil besøge den samme klub sammen.

 

Men jo mere vi kan dele udgiften til egen bil, eller taxi des billigere.

 

Blot er vi ikke bundet til at komme og gå sammen, som når vi rejser sammen til NRW og besøger de store klubber ude på landet.

 

Nille :) 

 

Inden at du på vanlig vis, godt nok i den bedste mening, du kommer med anprisninger af Atmos og Harmony fremfor min fokus til en tur, så vil jeg gerne pointere at jeg er ganske enig i at de er de sikrere kort, særligt hvis medrejsende ikke har være på klub i Hamburg før, men det er bare ikke de klubber jeg selv vil besøge, hvis nogle vil tage på tur med mig fredag den 10/4 - søndag den 12/4.

 

Jeg har ferie fra onsdag den 1/4 til søndag den 19/4, så hvis nogle vil mødes med mig i København til planlægning af en sådan tur, er de velkomne hos mig privat.

 

Kun tager jeg det forbehold, at hvis det viser sig umuligt at opnå overnatning til max 600 kr +/- pr nat i eneværelse, beliggende så vi kan tage S eller U Bahn, ja så er jeg nok den der dropper denne plan.

 

Kun hvis vi kan blive så enige at vi vil de samme steder sammen, kan jeg strække mig til at basere en tur i dele bil, der gør det muligt at vælge en billig overnatning, mindre centralt, med dårligere forbindelser med offentlig trafik.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Gerog

 

Jeg vil tro at 4 - 5000 kr kan gøre det?

 

Men jeg har valgt en weekend, hvor vi er udfordret på prisen for overnatning, så det er svært at sige hvor dyr/bilig turen kan gøres for.

 

Men bliver vi 3 i bil, der vil med de steder jeg gerne vil, kan vi dele udgiften i 3 uden udgifter til offentlig transport eller taxi, vil jeg tro at det nemt kan gøre turen 500 kr billigere for hver.

 

Igen forudsat at delebil med 3 er konkurrencedygtig med at vi alle tager toget, med de udgifter vi så får til transport i Hamborg.

 

Jeg vil tro at vi får svært ved at konkurrere med tog til og fra Hamborg fra København, Hamburg Card i Hamborg, hvis vi kun bliver 2 i bilen, men det kan jo komme an på et regnestykke, hvis en har bilen.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg kunne måske være fristet til at være en del af Rejses tur.

 

Jeg er klar på at besøge FKK Romeo som Rejse foreslår, men vil hellere besøge FKK Atmos i stedet for de to andre forslag Rejse har.

 

Det kunne være hyggeligt stadig at gøre det til en EG-tur hvor vi stadig bor på samme hotel, og kan spise morgenmad sammen og være lidt sociale og tage på FKK-Romeo sammen. Den ene af aftnerne vil jeg så bare hellere på FKK Atmos fremfor det Rejse gerne vil.

 

Er der en anden jyde eller to måske der er med på mit forslag, så send mig en pm helt uforpligtende, så kan vi måske finde ud af noget. Jeg vil så kontakte Rejse for at få det koordineret. 

 

Jeg skal selv have noget på plads i mit arbejdsliv og en aftale i min fritid for at jeg kan komme afsted, men vil ikke gøre det store endnu for at undersøge om det kan lade sig gøre, før jeg ved om andre er interesseret. 

 

Derfor jeg har sat streg under måske i mit indlæg, så lover jeg ikke for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Aros, vi får se om vi kan få til at vi kommer på tur, eller ikke ?

 

Det er fint at du ønsker en pm dialog, men jeg vil lige fremhæve her, at jeg allerede har lagt op til at alle kan tilkendegive deres interesse i denne tråd.

 

Det betyder at vi ikke har samme kontrol over hvem vi kan komme til at rejse sammen med, som hvis man holder sig til PM, men man kan selvfølgelig altid takke nej til at deltage, hvis der deltager nogle man ikke ønsker at drage på tur med.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er helt enig Rejse.

 

Folk må meget gerne give udtryk for deres interesse her på strengen, jeg mente ikke at de ikke måtte det.

 

Men skulle det blive til noget, og at jeg kommer til at stå for lidt koordinering af de helt praktiske detaljer og samtaler om disse mv for os jyder (ikke dig Rejse :D), hvis vi bliver et par stykker eller tre fra Jylland og den koordinering som jeg vil have ansvaret for, kommer til at foregå på pm og ikke på strengen her, det var det jeg mente med PMs.  ;)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aros og jeg kommer ikke på turen sammen, så jeg mangler stadig eventuelle interesserede til en tur nævnte weekend, måske med DSB, gerne første klasse.

 

Desværre bliver hotellet nok dyrere end vi kunne have opnået på en anden tid af året, og med et længere varsel.

 

Jeg har tidligere været alene på tur, men det er bare ikke lige så hyggeligt som hvis vi er 2, hvorfor det er sådan lidt skal/skal ikke for mig i øjeblikket :???:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tur Rejse :D

 

Jeg vil ikke blande mig i dine præferencer denne gang :P

Men skulle jeg rejse med ville det være for at besøge Harmony og Atmos. Disse klubber er givetvis dyrere men pigerne er angiveligt pænere og yder bedre service.

 

Du har 2 dage i Hamborg ikke ?

og et rimeligt stort budget, mere end nok til 1 klub :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere været alene på tur, men det er bare ikke lige så hyggeligt som hvis vi er 2, hvorfor det er sådan lidt skal/skal ikke for mig i øjeblikket :???:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Hvis du ikke finder en rejsemakker, så drop det og spar op til en større tur til NRW :) jeg rejser nok igen i slut april/maj

Jeg har lige været 2 dage på GT og hold op det var godt, en klasse klub med klasse piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har opgivet denne tur til Hamborg, vi kan ikke nå at planlægge godt nok, så økonomisk som muligt.

 

Hej Nille

 

Det er ikke på grund af prisen Nille, men mere fordi at du/I havner ude på landet i bil, og man så er afhængig af blive så længe som I gerne vil blive.

 

Jeg behøver den bagdør til taxi eller offentlig trafik, der altid udgør en mulighed når man besøger klubber i bynære områder.

 

Og så er jeg lidt lun på quickie koncepter til tilpasset pris, hvor du får mindre i mindre tid end for 50 - 60 euro i 30 minutter på FKK.

 

Her er jeg bare nysgerrig efter at opleve Geizhaus som et lidt kinky koncept i Hamborg.

 

Nej jeg kommer ikke til Hamborg den 10 - 12/4, men så har jeg da en del penge tilovers til en mulig tur i maj.

 

Jeg vil kunne deltage i dagene torsdag den 14/5 - søndag den 17/5 og fredag den 29/5 - søndag den 31/5.

 

Men jeg vil ikke ase rundt fra klub til klub og bruge en formue på det, men heldigvis kan vi deles om nogle grund omkostninger, og så bruge som vi har råd og lyst i de klubber vi besøger.

 

For eksempel fly til Düsseldorf, tog til Münster.

 

Torsdag besøge:

 

Pauschal Club Münster

http://www.pauschalclub.de/muenster/home

 

Godt flatrate koncept for 150 euro, med tur på rummet med pigerne på FKK maner i udgangspunktet 15 - 20 minutter max.

 

Så har de oprettet en meget flot FKK klub, men hvor jeg synes at prisen på 35 euro på FKK maner for 30 minutter er for billig, men så kan jeg runde op til de 50 euro hver gang, som jeg synes er fair.

 

Denne klub, vi kan besøge fredag:

 

Love Sauna Club 

http://www.love-saunaclub.de/

 

Jeg vil ikke med hverken på Samya igen, eller de store klubber på landet. 

 

Lørdag kan vi besøge:

- tog til Köln

 

Club Mondial

http://www.club-mondial.de/

 

Entre 30 euro, vistnok 30 euro for 20 minutter max på FKK maner.

Der er vistnok en del tyrkiske piger/den type :)

 

Men desværre også efter forlydene støjende og røgfyldt :mellow:

 

Den tur kan selvfølgelig også baseres på lejebil, men jeg kommer nok på tværs af de ønsker jer der plejer at leje bil har, og må nok derfor søge andre rejsefæller til sådan en tur.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været på Club Mondial,

klubben er ikke noget for mig, klubben er mørk med et stort lounge-rum. Pigerne er lidt i den lavere ende udseendesmæssigt.

Vi kom ved 11-12 tiden og fik oplyst at der var ca. 30 piger, men et hurtigt kig i klubben fik jeg øje på ca. 8 piger. Vi valgte at forlade klubben og tog på Samya i stedet.

 

Jeg er ikke fristet af de billigere klubber fordi pris og kvalitet ofte hænger sammen.

 

En bil er et must i NRW, vi tager hjem fra klubberne typisk mellem kl. 00-03 afhængig af klubstemningen og hvor trætte vi er (læs hvor meget vi har knaldet). Rejse kan du ikke holde ud til kl 01 ? Det er et kompromis tidspunkt når man rejser flere sammen. Rejser jeg alene fester jeg til kl. 05 fx. på Artemis :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tilbagemelding om Club Mondial, der røg klubben lige længere ned på prioriteringslisten.

 

Jeg er på den ene side meget forbeholden overfor de pris-billigste discount flatrate klubber, men på den anden side fristet af Pauschal kædens pris på 150 euro, hvor så udgangspunktet er at du får ca halv tid på rummet med pigerne, end som på FKK hvor du køber 30 standard minutter med standard ydelser af gangen.

 

I mine øjne er der på den måde en fair balance mellem pris, og det du får for pengene, som alternativ til FKK.

 

Jeg har prøvet det en gang i Dortmund, og det var godt til prisen, når man som jeg er glad bare det lykkes for mig at gennemføre, og ikke rigtig kan bruge mer  tiden med pigerne, når jeg først har fået udløsning.

 

Modsat dur det ikke at købe enkeltydelser i Danmark, for i klub kan jeg lade op til valg af pige, og geare ned efterfølgende, så jeg har fået mere fokus på efter indtryk fair alternative koncepter til FKK i Tyskland, men discount i bunden af markedet er ikke fair alternativer, som jeg ser det.

 

Men en klub som Love-one, er jo en super flot klub, måske et ikke røg og støjplaget alternativ til de dyrere FKK klubber, hvor jeg hellere end gerne betaler 50 euro i stedet for prisen på 35, som jeg synes er at gå for langt under prisen i de klubber der ellers ligger på 50 euro niveauet i NRW.

 

Ja jeg kan godt holde ud til kl 01, men enten følger jeg jer til den bitre ende, eller også deltager jeg ikke.

 

Det er urimeligt at jeg skal trække 2 - 3 andre med hjem tidligere end de selv ønsker det.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Pauschal klubberne er rum-tiden 20min, dog har jeg fået 30 min med nogle få piger hos Pauschal Bochum.

For mig er 20 min for lidt så Flatrate kan bruge som en "hviledag" eller som 1. dag på turen. Jeg foretrækker længere sessioner på FKK på 1-3 timer med de rette piger :D

 

Kl. 01 er rimelig at tage hjem hvis man starter fra kl 11-12 om formiddagen, det giver 12-13 timer i klubben, så det er ok :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse

Geizhaus er - ud fra mine to besøg der og vistnok andre brugeres erfaringer her, ikke værd at bruge hverken tid eller penge på.

De gange, jeg har været der, var der stort set ikke andre end mig (kedeligt uden andre på så stort et sted, som det er ), og pigerne var virkelig ikke værd at skrive hjem om.

Søg på Geizhaus her på EG :-) (hvis jeg kender dig ret, har du dog nok allerede gjort det :-) )

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse jeg synes du ofte gøre ting som er besværlig for dig selv.

Du har en nysgerrighed som skal stilles - fair nok,

men ofte begiver dig ud i noget du bliver skuffet over... så lyt til folks råd :)

 

Find ud af hvad du gerne vil, du kan ikke få både i pose og sæk.

Især hvis du kun søger i discount-segmentet.

(hvis du vil have model flotte piger er FKK vejen frem, GT som jeg lige har været på, har mange model flotte piger :) så hellere kvalitet end kvantitet - du har jo budget til det. )

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med dig Nille.

Rejse, du har tydeligvis det der skønne og livsbekræftende gen, som jeg kalder nysgerrigheds-genet, som skal opfyldes før du er tilfreds.

Og stor respekt for det. Men Rejse, det giver dig bestemt problemer med at få andre med på dine ideer.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak frenchlover 1

 

Jeg er faldet af på den, både med at søge i arkivet og huske hvad jeg før har læst - for dårligt :unsure:

 

Nu har jeg læst din beretning og den kølnede da interessen noget for at opleve Geizhaus.

 

Nille du tolker mig forkert.

 

Jeg ønsker ikke at få i pose og sæk, men jeg er interesseret i troværdige pris gunstige alternativer til FKK, uden at det skal være så billigt som muligt.

 

Ikke sådan at jeg af den grund, ikke stadig er interesseret i traditionel FKK, og du har ret i at jeg har råd til det når jeg tager på tur.

 

Men hvor du køber indtil flere hele timer med piger på FKK, så har jeg ofte oplevelsen af at jeg ikke produktivt kan bruge de 30 minutter jeg køber sammen med en pige, for enten lykkes jeg over alt forventning på 10 minutter +/-, eller også lykkes jeg slet ikke, jeg derfor ofte selv afbryder og siger pænt tak indenfor 15 minutter.

 

Du kan være meget mere lige glad med pengene end jeg kan, og det er nu en gang sådan at I udgør en kerne af FKK rejsende med langt bedre råd til det end vi flest, det er sjovt at rejse med jer, men jeg kan og vil ikke lade som om at pengene ingenting betyder for mig.

 

På Pauschal Club i Dortmund var jeg sammen med 2 piger, og sparede derfor ikke noget i forhold til Samya for 150 euro, men hvis nu jeg en dag er i hopla og kan med 3 eller 4 piger, i 10 minutter med hver pige, ja så er der lige pludselig økonomisk ræson i den pris jeg betaler og den tid jeg forbruger med hver af pigerne.

 

Og i den kæde med 3 klubber, er pigerne tæt på FKK standard.

 

Jeg betaler hellere end gerne 150 - 200 euro for en flatrate klub med en høj standard, men ikke gerne kun 100 +/- euro som jeg finder utroværdigt lavt.

 

I Pauschal kædens 3 klubber er der jo også tema gangbang, gruppe sex sceancer med græsk som bonus :)

 

Ja jeg begiver mig af og til ud i noget som jeg skuffes over, men hellere det på et velovervejet grundlag, end at rejse i hælene hver gang på andres gode oplevelser på de samme klubber.

 

Hvis jeg altid gjorde det havde jeg aldrig besøgt FKK Leipzig, og det har jeg ihvertfald ikke fortrudt at jeg gjorde.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er noget overnatning ca 1 km fra Harmony.. Så kan den gamle bare gå hjem når han bliver træt!

La vita har sgu også ok kønne piger!!! Flatrate til 130-140 euro. Her kan du jo bare fise i rummet! Dur batman ikke, så har det jo ikke kostet dig en skid! Du får max 10 rum og der er poletsystem, så Pigerne vil gerne. Er der et par af rummene, hvor der ikke blive knaldet lever de fint med det. Hvis der skal kæmpes med at få gang i en død fugl og rummet evt tager lidt længere tid af den årsag, så smid 10 euro på madrassen og i stadig er de bedste venner

Livet er ikke så svært!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebums

 

Jeg har aldrig gjort livet let for mig selv.

 

Der skal tænkes, overvejes og planlægges, men det er for mig også en del af fornøjelsen.

 

Jeg har selv overnattet det sted du nævner, og har anmeldt stedet, men godt de har fået noget forretning på danskere der besøger Harmony.

 

Du har ret i at det er en mulighed, men Harmony ligger for langt ude på landet, for langt fra en by til mig.

 

Men jeg har ikke afskåret land klubber for alt fremtid, men jeg vil gerne besøge klubber i bynære områder.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beundrer den ildhu og det engagement som mange af jer anvender for at få gode oplevelser og generelt for at nyde livet.

 

Hele tanken om en flatrate-klub hvor man bare kan kneppe løs med alle pigerne er både ophidsende og frastødende for mig på samme tid.

 

Jeg bliver nok nødt til at prøve det engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beundrer den ildhu og det engagement som mange af jer anvender for at få gode oplevelser og generelt for at nyde livet.

 

Hele tanken om en flatrate-klub hvor man bare kan kneppe løs med alle pigerne er både ophidsende og frastødende for mig på samme tid.

 

Jeg bliver nok nødt til at prøve det engang.

 

 

Det er bare at komme afsted... der er påskeferie nu :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...