Hop til indhold
badassbluesman

Bluesmanden filosoferer......

Recommended Posts

.... eller er det mig der er noget galt med!?!

 

Sad den anden morgen med en "halvfed morfar" på og bestemte mig for at opsøge hovedstaden med omegn for at få lettet på trykket!

Valget af netop hovedstaden (Sjælland) er fordi at udvalget som bekendt er størst der - specielt med de "kinks" jeg har.

 

I nævnte rækkefølge ville jeg forsøge finde en GP/sted der tilbyder:

 

* Brystmælk (har en fettish for at "lege" med brystmælk)

* Lesbisk par/leg 

* Moden kvinde på + 50

 

Jeg brugte over 4 timer på at lede annoncer og samtidig undersøge om der fandtes noget skrevet her på EG om de pågældende intressante annoncer!! 

 

Lad det være sagt med det samme: Min første prioritet er umulig at få tilfredsstillet i Kongeriget DK! Punktum.

 

Når man så kigger på annoncer på de andre to øvrige varianter så går annoncer med dansk/engelsk tekst (google translate) hurtigt ud til højre - specielt når man også læser mellem linierne herinde hvad man får for oplevelse med de piger fra udlandet - visse dog gode oplevelser men der er f*me langt imellem.

 

Der er få annoncer fra kvinder +50 og der havde jeg for 14 dage siden en meningsløs oplevelse med en på 56 (ihh til annoncen) - rar dame at tale med men der manglede ligesom noget indlevelse i selve akten.

 

En af de få andre +50 kvinder i hovedstadsområdet havde jeg kort mailkorrespondance med for at forklare lidt om hvad jeg havde for forventninger men pludselig havde hun ikke tid resten af ugen og når jeg senere sendte sms fik jeg intet svar! (hun havde ikke mit mobilnummer fra tidligere og det er ikke hemligt nummer).

 

Nu til kontentan af dette skriv - jeg oplever udbudet at oplevelser/muligheder i DK som værende mindre og mindre når man søger oplevelse såsom lesbisk og ældre kvinder hvis man søger bland "danske" annoncer.

Omvendt er der mange annoncer af "mainstream content" - altså unge piger der tilbyder det mest almindelige og fremfor alt er de udenlandske!

 

Er det kun mig der ikke kan finde det jeg søger eller sidder der flere derude som føler sig frustreret over at udbudet opleves mindre end tidligere!?!?

 

Iøvrigt blev løsningen på den halvfede morfar lidt eget håndarbejde - selvgjort er velgjort!

 

God aften :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nærmest lige købt et brystpumpe, så jeg kan nok være behjælpelig med det første, om lidt tid!

Mén, du er tålmodig, ikke. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uden af være uddannet læge, kunne jeg godt forstille mig, at brystmælk og kvinde 50+ nedsætter antal søgeresultater.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden af være uddannet læge, kunne jeg godt forstille mig, at brystmælk og kvinde 50+ nedsætter antal søgeresultater.

Og det gør jo så heller ikke sagen nemmere hvis hun også skal være lesbisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... eller er det mig der er noget galt med!?!

 

Sad den anden morgen med en "halvfed morfar" på og bestemte mig for at opsøge hovedstaden med omegn for at få lettet på trykket!

Valget af netop hovedstaden (Sjælland) er fordi at udvalget som bekendt er størst der - specielt med de "kinks" jeg har.

 

I nævnte rækkefølge ville jeg forsøge finde en GP/sted der tilbyder:

 

* Brystmælk (har en fettish for at "lege" med brystmælk)

* Lesbisk par/leg 

* Moden kvinde på + 50

 

Jeg brugte over 4 timer på at lede annoncer og samtidig undersøge om der fandtes noget skrevet her på EG om de pågældende intressante annoncer!! 

 

Lad det være sagt med det samme: Min første prioritet er umulig at få tilfredsstillet i Kongeriget DK! Punktum.

 

Når man så kigger på annoncer på de andre to øvrige varianter så går annoncer med dansk/engelsk tekst (google translate) hurtigt ud til højre - specielt når man også læser mellem linierne herinde hvad man får for oplevelse med de piger fra udlandet - visse dog gode oplevelser men der er f*me langt imellem.

 

Der er få annoncer fra kvinder +50 og der havde jeg for 14 dage siden en meningsløs oplevelse med en på 56 (ihh til annoncen) - rar dame at tale med men der manglede ligesom noget indlevelse i selve akten.

 

En af de få andre +50 kvinder i hovedstadsområdet havde jeg kort mailkorrespondance med for at forklare lidt om hvad jeg havde for forventninger men pludselig havde hun ikke tid resten af ugen og når jeg senere sendte sms fik jeg intet svar! (hun havde ikke mit mobilnummer fra tidligere og det er ikke hemligt nummer).

 

Nu til kontentan af dette skriv - jeg oplever udbudet at oplevelser/muligheder i DK som værende mindre og mindre når man søger oplevelse såsom lesbisk og ældre kvinder hvis man søger bland "danske" annoncer.

Omvendt er der mange annoncer af "mainstream content" - altså unge piger der tilbyder det mest almindelige og fremfor alt er de udenlandske!

 

Er det kun mig der ikke kan finde det jeg søger eller sidder der flere derude som føler sig frustreret over at udbudet opleves mindre end tidligere!?!?

 

Iøvrigt blev løsningen på den halvfede morfar lidt eget håndarbejde - selvgjort er velgjort!

 

God aften :smile:

Pres denne tekst ned til melodien Mannish boy. Og du har en vaskeægte blues hit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har du prøvet http://damernefordig.com/ ?

 

De ser umiddelbart ud som om at de passer aldersmæssigt, og der er da ihvertfald antydninger af lesbisk.

 

Men du får nok svært ved at finde en lesbisk 50årig med mælk i brysterne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Bear!

 

Har haft stedet i kikkerten et stykke tid og det bliver nok det næste sted som skal besøges - ærgerligt at deres "sex-lounge" er en søndag eftermiddag - for det lyder da som et spænnende arangemang de har på tapetet der.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amen to that....Midtj!! Good ol' Muddy W

Efter at Bly har blandet sig i debatten, får jeg den ide at Honky tonk women kunne være en alternativ melodi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes faktisk at flere af de svar der kommer til bluesman grænser sig til mobning!

Jeg tror at Kowalski skal have et kald, han vil ikke have personfnidder herinde

 

 

 

 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej Morten! 

Der er efter min bedste overbevisning ikke tale om mobning i denne tråd. 

Badassbluesman kommer med en lidt særegen forespørgsel efter en kvinde, der opfylder følgende krav:

  • Brystmælk (har en fettish for at "lege" med brystmælk)
  • Lesbisk par/leg
  • Moden kvinde på + 50

Det er mange krav og det gør det usandsynlig svært for ham at få opfyldt alle. Derfor spørger han os til råds i frustration over at have brugt 4 stive timer på at søge efter en kvinde, der opfylder hans mange krav. Det afføder så nogle drillerier fra bla. Bly og Midtj, men de er velmente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej Morten! 

Der er efter min bedste overbevisning ikke tale om mobning i denne tråd. 

Badassbluesman kommer med en lidt særegen forespørgsel efter en kvinde, der opfylder følgende krav:

  • Brystmælk (har en fettish for at "lege" med brystmælk)
  • Lesbisk par/leg
  • Moden kvinde på + 50

Det er mange krav og det gør det usandsynlig svært for ham at få opfyldt alle. Derfor spørger han os til råds i frustration over at have brugt 4 stive timer på at søge efter en kvinde, der opfylder hans mange krav. Det afføder så nogle drillerier fra bla. Bly og Midtj, men de er velmente :)

 

Jeg driller ikke, ikke lige i denne tråd i hvert fald. Mit svar var dybt seriøst og ærligt, jeg synes selv at brystmælk og leg med dette er latterligt frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg tror at Kowalski skal have et kald, han vil ikke have personfnidder herinde

 

Jamen så sidder anmeldelsesknappen lige nede i højre hjørne, hvis altså man kan/skal tro på det, du skriver. :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@ BadassBluesMan

 

Mit bedste råd til dig er: Opret en annonce på annoncelight med dine krav. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes faktisk at flere af de svar der kommer til bluesman grænser sig til mobning!

Jeg tror at Kowalski skal have et kald, han vil ikke have personfnidder herinde

Der bliver lavet lidt fis. Og havde det været en anden person end Bluesfido, så kunne det måske have været upassende. Men mobning kan jeg ikke få øje på. Hvis trådstarteren var af den nærtagne type ville han hurtig løbe sur i bluesteksterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Morten - tak for en venlig omtanke men som Midtj så precist nævner så er der i bluesens verden højt til loftet så lidt drillerier er der plads til :smile:

 

Tråden blev mest startet i frustration over at have brugt over 4 timer og ikke finde én eneste annonce der opfylder bare et af mine "krav/ønsker"!!

Naturligtvis synes jeg at udvalget på det danske (Københavnske) markede er blevet dårligere gennem årene da jeg har disse specielle krav men det er måske mig der er noget glat med!?!? :wink:

 

NU vil jeg holde weekend og ønsker alle en god en af slagsen!!

 

/The Bluesman

Redigeret af badassbluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...