Hop til indhold
charliebrown

Advarsel - Trans udgiver sig for at være pige

Recommended Posts

Guest daddyo

hun er ikke trans, men en flot selvstændig kvinde der bor i nærheden af charlottenlund

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 30.3.2023 at 09:38:

hun er ikke trans, men en flot selvstændig kvinde der bor i nærheden af charlottenlund

Personen er trans i fysiologisk forstand. Men er i egen optik kvinde. Så begge udlægninger er for så vidt rigtige. Det er alt efter synsvinkel.

Men som sagt jeg ønsker dig og andre god tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg har set transer  der er post-operation så kan man altid se det på skeden, den ser bestemt ikke normal ud og ser meget konstrueret ud. 

@MikkelRæv64  har du set skeden personligt eller på et højt opløseligt billede siden du er så sikker? Der er intet normalt at tage fejl af hvis man kan se den klart og tydeligt, de kan heldigvis ikke endnu lave dem så godt som den ægte vare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
JohnnyC skrev, for 7 timer siden:

Når jeg har set transer  der er post-operation så kan man altid se det på skeden, den ser bestemt ikke normal ud og ser meget konstrueret ud. 

@MikkelRæv64  har du set skeden personligt eller på et højt opløseligt billede siden du er så sikker? Der er intet normalt at tage fejl af hvis man kan se den klart og tydeligt, de kan heldigvis ikke endnu lave dem så godt som den ægte vare. 

man kan også se på brysterne om de er naturlige , ) det er ikke så svært

Del dette indlæg


Link til indlæg
charliebrown skrev, den 21.3.2015 at 14:49:

Pas på profilen Duchesse udgiver sig for at være en pige, men er bare en trans der mener "hun" har ret til at agere som pige på sitet - føj for den lede hankat.

Så får man sig lige en overraskelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 28.3.2023 at 23:23:

oplysninger som ip adresse

Ja, det kan være en person(henførbar)oplysning. Men det gør ikke databehandling af den forbudt. Det er et spørgsmål om afgivet samtykke samt databehandlingsformål og -metode. Der er kæden hoppet af for dig i hvad du skriver.

daddyo skrev, den 1.4.2023 at 08:31:

man kan også se på brysterne om de er naturlige , ) det er ikke så svært

En transkvinde kan sagtens have naturlige bryster, og en ciskvinde kan have kunstige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op.

En trans -  en lady boy er da bare en pige med et ekstra stykke legetøj.

Brug legetøjet og få jer en bedre aften.

Jeg er aldrig blevet skuffet. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Ja, det kan være en person(henførbar)oplysning. Men det gør ikke databehandling af den forbudt. Det er et spørgsmål om afgivet samtykke samt databehandlingsformål og -metode. Der er kæden hoppet af for dig i hvad du skriver.

En transkvinde kan sagtens have naturlige bryster, og en ciskvinde kan have kunstige.

Jeg kan kun give samtykke til det ved at tegne et abonement herinde og det har jeg ikke, så de oplysninger må ikke gemmes. Der røg kæden så på igen
så hvis jeg beslutter, hvad jeg nok ikke gør, at blive trans. Så er mine bryster naturlige hm det er jeg så lidt overrasket over , når jeg kigger ned på min fine brystkasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...