Hop til indhold
Frankie38xl

Gadepiger i Aalborg eller Nordjylland

Recommended Posts

Der er efter min bedste overbevisning ikke gadepiger i Aalborg eller Nordjylland.

Jeg tror du har ret. Sandsynligvis er alle jyske gadepiger døde af sult. For nogle få år siden var der en lille lokal population i Vejle, som gik til i en hård vinterstorm.

Hvorfor fanden vil du ha en gadepige..??

De burde blive inde på fortovet og passe deres flise.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kender nogen gadepiger i Aalborg eller Nordjylland?

Prøv Jomfru Ane Gade... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var gadepiger før i tiden - ved havnen i Aalborg. Vi taler 80'erne og 90'erne.
De findes ikke mere. De har nok drukket sig ihjel (det var udelukkende grønlændere)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der var gadepiger før i tiden - ved havnen i Aalborg. Vi taler 80'erne og 90'erne.

De findes ikke mere. De har nok drukket sig ihjel (det var udelukkende grønlændere)

Det var da et usympatisk menneskesyn du giver udtryk for her. Drukket sig ihjel fordi de var grønlændere. Jeg kender skam grønlændere som ikke drikker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husker da jeg var barn, ved kanalstien :shock: der kunne man løbe ind i en Grønlandsk kvinde der var ved at give oral, og på taget af bilen stod der gerne en Carlsberg :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da et usympatisk menneskesyn du giver udtryk for her. Drukket sig ihjel fordi de var grønlændere. Jeg kender skam grønlændere som ikke drikker ;)

Har givet dig en like, men indlægget kræver lidt mere. Kender også en del grønlændere som har fundet sig til rette og lever ganske som vi andre (på godt og ondt). Desværre er det kun de skæve grønlandske eksistenser her i landet der er mest focus på.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har givet dig en like, men indlægget kræver lidt mere. Kender også en del grønlændere som har fundet sig til rette og lever ganske som vi andre (på godt og ondt). Desværre er det kun de skæve grønlandske eksistenser her i landet der er mest focus på.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Ja og jeg skal måske også lige tilføje at jeg desværre ikke selv kender nogle grønlændere, som er på arbejdsmarkedet  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og jeg skal måske også lige tilføje at jeg desværre ikke selv kender nogle grønlændere, som er på arbejdsmarkedet  :(

Men det gør jeg -og han er SINDSSYG lækker... Elsker grønlændere og indianere -mandlige altså ... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mig bekendt findes der kun gadepiger der går og trækker i København og Odense.

Ikke engang i landets 2. største by Århus har der været gadepier i mange mange år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var gadepiger før vi kom, der er gadepiger mens vi er her, og der vil være gadepiger den dag vi er borte.

Redigeret af crossby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Falsk reklame i Vrå, nygade 6, på billeder var det en smuk hvid pige, det viste sig at være en lidt halvfed sort, da der blev åbnet ok jeg gik med, for jeg havde taget en blå og lidt gelé fra Thailand så jeg var køreklar. Men hun gjorde alt for det skulle overståes på meget kort tid, den gik så ikke, jeg trak det ud så længe jeg kunne, havde aftalt en time, der gik ca 40 minutter. Hendes fisse var ok. Jeg kan anbefale onsild stationsb, hun er bare smuk og dejlig,kærlig og så får man en god kop kaffe først.

Redigeret af crossby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...