Frankie38xl 100 Skrevet 20. Marts, 2015 Er der nogen der kender nogen gadepiger i Aalborg eller Nordjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Marts, 2015 Der er efter min bedste overbevisning ikke gadepiger i Aalborg eller Nordjylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jacobjr 10 Skrevet 20. Marts, 2015 Hvorfor fanden vil du ha en gadepige..?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 20. Marts, 2015 Der er efter min bedste overbevisning ikke gadepiger i Aalborg eller Nordjylland. Jeg tror du har ret. Sandsynligvis er alle jyske gadepiger døde af sult. For nogle få år siden var der en lille lokal population i Vejle, som gik til i en hård vinterstorm. Hvorfor fanden vil du ha en gadepige..?? De burde blive inde på fortovet og passe deres flise. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. Marts, 2015 Er der nogen der kender nogen gadepiger i Aalborg eller Nordjylland? Prøv Jomfru Ane Gade... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 26. Marts, 2015 Der var gadepiger før i tiden - ved havnen i Aalborg. Vi taler 80'erne og 90'erne. De findes ikke mere. De har nok drukket sig ihjel (det var udelukkende grønlændere) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Der var gadepiger før i tiden - ved havnen i Aalborg. Vi taler 80'erne og 90'erne. De findes ikke mere. De har nok drukket sig ihjel (det var udelukkende grønlændere) Det var da et usympatisk menneskesyn du giver udtryk for her. Drukket sig ihjel fordi de var grønlændere. Jeg kender skam grønlændere som ikke drikker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 26. Marts, 2015 Der var gadepiger før i tiden - ved havnen i Aalborg. Vi taler 80'erne og 90'erne. De findes ikke mere. De har nok drukket sig ihjel (det var udelukkende grønlændere) Husker da jeg var barn, ved kanalstien der kunne man løbe ind i en Grønlandsk kvinde der var ved at give oral, og på taget af bilen stod der gerne en Carlsberg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. Marts, 2015 Det var da et usympatisk menneskesyn du giver udtryk for her. Drukket sig ihjel fordi de var grønlændere. Jeg kender skam grønlændere som ikke drikker Har givet dig en like, men indlægget kræver lidt mere. Kender også en del grønlændere som har fundet sig til rette og lever ganske som vi andre (på godt og ondt). Desværre er det kun de skæve grønlandske eksistenser her i landet der er mest focus på.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Har givet dig en like, men indlægget kræver lidt mere. Kender også en del grønlændere som har fundet sig til rette og lever ganske som vi andre (på godt og ondt). Desværre er det kun de skæve grønlandske eksistenser her i landet der er mest focus på. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Ja og jeg skal måske også lige tilføje at jeg desværre ikke selv kender nogle grønlændere, som er på arbejdsmarkedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 27. Marts, 2015 Ja og jeg skal måske også lige tilføje at jeg desværre ikke selv kender nogle grønlændere, som er på arbejdsmarkedet Men det gør jeg -og han er SINDSSYG lækker... Elsker grønlændere og indianere -mandlige altså ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 29. Marts, 2015 Mig bekendt findes der kun gadepiger der går og trækker i København og Odense. Ikke engang i landets 2. største by Århus har der været gadepier i mange mange år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crossby 1 Skrevet 3. April, 2015 (edited) Der var gadepiger før vi kom, der er gadepiger mens vi er her, og der vil være gadepiger den dag vi er borte. Redigeret 3. April, 2015 af crossby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crossby 1 Skrevet 3. April, 2015 (edited) Falsk reklame i Vrå, nygade 6, på billeder var det en smuk hvid pige, det viste sig at være en lidt halvfed sort, da der blev åbnet ok jeg gik med, for jeg havde taget en blå og lidt gelé fra Thailand så jeg var køreklar. Men hun gjorde alt for det skulle overståes på meget kort tid, den gik så ikke, jeg trak det ud så længe jeg kunne, havde aftalt en time, der gik ca 40 minutter. Hendes fisse var ok. Jeg kan anbefale onsild stationsb, hun er bare smuk og dejlig,kærlig og så får man en god kop kaffe først. Redigeret 3. April, 2015 af crossby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg