Hop til indhold

Recommended Posts

Hey, jeg genopliver lige tråden - er der nogen der ved om hun stadig er i Aarhus, og hvad telefonnummeret er? Eller er det sådan et sted man bare dukker op og tager chancen for at der er ledigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Lick skrev, den 7/2/2016 at 11:34:

Er der nogen der ved om hun stadigvæk holder til på Herluf trolles gade ?

 

hun holder til hos N&N Grønnegade 64

stadig sød og charmerende, hendes massage er blevet lidt bedre - hvis det har nogen interesse :-)

jeg fik den opfattelse, at hun skulle blive i Århus lidt tid endnu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede til NN i dag da jeg ville gøre Tina selvskab (havde brug for en rigtig god ryg massage) men fik at vide hun ikke er i N&N mere og de havde ingen idé om hvor hun var nu.

 

Sidste gang jeg snakkede med hende i starten af april nævnte hun at hun ville holde sommerferie hjemme i Sverige og hvis hun kom tilbage vil hun åbne hendes egen i Horsens? Herning et eller andet sted der med H. Men jeg forstod først at det skulle være i Juli måned hun rejste hjem.

 

Så er der nogle der ved hvor hun holder til nu? (hvis hun stadig er I DK)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Halløj mester...!!

 

ved ikke hvor du har det med H fra for det er en røv'er og det med sverige er også en røver af de stor..!! Men hun er i Skive fra imorgen ..!! Bum så ved du det og fra en som ved det 100% ingen historier her fra..!& 

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, for 18 timer siden:

Halløj mester...!!

 

ved ikke hvor du har det med H fra for det er en røv'er og det med sverige er også en røver af de stor..!! Men hun er i Skive fra imorgen ..!! Bum så ved du det og fra en som ved det 100% ingen historier her fra..!& 

 

Javel så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HVis i skal prøve en som er fantastisk kunne i overveje Malii som også er i århus lidt endnu.. der kan man snakke om nærhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Nu annoncerer hun i Herning/Skive området, nogen der ved hvor det nærmere bestemt er?

LINK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Skalde skrev, for 12 timer siden:

 

LINK

 

Kan se at teksten i annoncen er slettet nu, men på hendes shemalewiki står der også Herning nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Fik så fornøjelsen af at besøge Tina i dag. Fed fed oplevelse, især bj er hun helt suveræn til. 

Hun holder til i Ilskov nordøst for Herning. Hun fortalte at hun også arbejder i Skive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, den 13/5/2016 at 22:22:

Fik så fornøjelsen af at besøge Tina i dag. Fed fed oplevelse, især bj er hun helt suveræn til. 

Hun holder til i Ilskov nordøst for Herning. Hun fortalte at hun også arbejder i Skive. 

Er det private hun er nu eller stadig på en klinik? Og hvad måtte du give for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Legacy of Pinkeye skrev, for 2 minutter siden:

Er det private hun er nu eller stadig på en klinik? Og hvad måtte du give for sådan en omgang?

Det er standard gp pris for 30/60 minutter. 

Hun er vist i Ilskov i weekenderne og så i Skive på hverdage. Ingen af stederne er thai klinikker men derimod almindelige bordel steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, den 22/5/2016 at 16:05:

Det er standard gp pris for 30/60 minutter. 

Hun er vist i Ilskov i weekenderne og så i Skive på hverdage. Ingen af stederne er thai klinikker men derimod almindelige bordel steder.

Nu er jeg ikke helt med på de GP priser der men er det 1000 kr for en time? eller mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Legacy of Pinkeye skrev, for 2 timer siden:

Nu er jeg ikke helt med på de GP priser der men er det 1000 kr for en time? eller mere?

Nej det er 1000 for 30 min. og 1500 for 60 min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...