Hop til indhold
Gæst

Natur sex :p

Recommended Posts

Gæst

Så er vejret klar til frække og dejlige spontante oplevelser i naturen ... yes som naturist er det bare skønt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker stadig på rådyrets hvide spejl, jeg så oppe i hybenkrattet sidste sommer . . . ;)

Det var en maybe naturist, der havde været for meget på tekstil strandene . . .  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg var på stranden med en b ven og vi var godt igang på tæppet, da han pludselig fik øjenkontakt :shock:  med nogen unge mennesker på stranden.  :-P  det  var piv frækt og da vi så kunne se at de også gik igang med at knalde.. ja det var bare et ekstra krydderie på den dejlige strand dengang i sommeren 2014.. ser frem til flere frække oplevelser i 2015  :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min barndom foregik i et lille fiskerleje ud til det skønne Lillebælt.

Vi legede stort set altid udenfor, mine 2 lidt ældre fætre og jeg, især om sommeren. Vi var 10, 12 og 14, og den spirende pubertet fik os naturligvis til at være voldsomt interesserede i alt, hvad der bare lugtede af at være frækt.

Vi havde hørt de lidt større drenge fortælle om det lille græsklædte plateau på toppen af den stejle skrænt ned mod vandet, og at dette blev brugt til seksuelle udfoldelser på de lune sommerdage.

Den vinter her havde forårsaget et mindre jordskred, så man nu skulle klatre/kravle ned til plateauet, og det gav jo en fremragende mulighed for at være voyeur oppe fra toppen af skrænten bag det tætte buskads.

Vi havde længe forgæves kredset om stedet, men så en brandvarm julidag så vi et ungt par stige ud af rutebilen medbringende tæppe og en lille kurv. Forventningsfulde skyndte vi os i forvejen og gemte os i buskadset. Og jo, de kom også og kravlede ned på plateauet, hvor de bredte tæppet ud og solbadede. Hun var helt vidunderlig, som hun lå der på ryggen med hundehvalpesnuderne strittende lige i vejret, så vi drenge måtte i gang med hånddræsinen. Fyren forblev heller ikke upåvirket, og snart var de i gang.

De rullede helt vildt rundt og skiftedes til at være øverst, mens de lo og fjantede. Pludselig så jeg, at den mellemste af os havde fundet sin lommekniv frem (sådan én havde alle raske drenge i lommen) og var i gang med at snitte små stykker af tidslerne bag os.

Vi 2 andre fattede pointen, og snart lå der en hel lille dynge tidselstykker foran os, og på tegn fra den ældste kylede vi håndfulde ned over dem, lige som hun rullede ham om på ryggen. Han gav et gevaldigt hyl og skubbede retur, hvorefter det var hendes tur til at lufte sopranen. Der opstod nu en hel lille kamp imellem dem for ikke at komme til at ligge i tidslerne, synet af hendes velformede røv og ryg pyntet med tidsler står stadig mejslet på min nethinde, men efterhånden gik det op for dem, hvordan det hang sammen, så vi knægte foretog en heftig retræte, da vi havde på fornemmeren, at der var lussinger i luften.

Men vi havde alle trumferne, tøj på, oppe på toppen af skrænten og stikafsko, som blev luftet, så man ikke kunne se vores røve for skosåler.

Det lo vi meget af den sommer. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min barndom foregik i et lille fiskerleje ud til det skønne Lillebælt.

Vi legede stort set altid udenfor, mine 2 lidt ældre fætre og jeg, især om sommeren. Vi var 10, 12 og 14, og den spirende pubertet fik os naturligvis til at være voldsomt interesserede i alt, hvad der bare lugtede af at være frækt.

Vi havde hørt de lidt større drenge fortælle om det lille græsklædte plateau på toppen af den stejle skrænt ned mod vandet, og at dette blev brugt til seksuelle udfoldelser på de lune sommerdage.

Den vinter her havde forårsaget et mindre jordskred, så man nu skulle klatre/kravle ned til plateauet, og det gav jo en fremragende mulighed for at være voyeur oppe fra toppen af skrænten bag det tætte buskads.

Vi havde længe forgæves kredset om stedet, men så en brandvarm julidag så vi et ungt par stige ud af rutebilen medbringende tæppe og en lille kurv. Forventningsfulde skyndte vi os i forvejen og gemte os i buskadset. Og jo, de kom også og kravlede ned på plateauet, hvor de bredte tæppet ud og solbadede. Hun var helt vidunderlig, som hun lå der på ryggen med hundehvalpesnuderne strittende lige i vejret, så vi drenge måtte i gang med hånddræsinen. Fyren forblev heller ikke upåvirket, og snart var de i gang.

De rullede helt vildt rundt og skiftedes til at være øverst, mens de lo og fjantede. Pludselig så jeg, at den mellemste af os havde fundet sin lommekniv frem (sådan én havde alle raske drenge i lommen) og var i gang med at snitte små stykker af tidslerne bag os.

Vi 2 andre fattede pointen, og snart lå der en hel lille dynge tidselstykker foran os, og på tegn fra den ældste kylede vi håndfulde ned over dem, lige som hun rullede ham om på ryggen. Han gav et gevaldigt hyl og skubbede retur, hvorefter det var hendes tur til at lufte sopranen. Der opstod nu en hel lille kamp imellem dem for ikke at komme til at ligge i tidslerne, synet af hendes velformede røv og ryg pyntet med tidsler står stadig mejslet på min nethinde, men efterhånden gik det op for dem, hvordan det hang sammen, så vi knægte foretog en heftig retræte, da vi havde på fornemmeren, at der var lussinger i luften.

Men vi havde alle trumferne, tøj på, oppe på toppen af skrænten og stikafsko, som blev luftet, så man ikke kunne se vores røve for skosåler.

Det lo vi meget af den sommer. :)

Skammer du dig ikke :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skammer du dig ikke :???::

Jeg håber ikke, at du seriøst mener, at jeg som overvoksen skal skamme mig over, hvad vi lavede for 50 år siden.

Men hvis du gør, så er vi da vist så tæt på begrebet arvesynd, som man kan komme uden at blande forfædre ind i det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vild med sådanne private beretninger, og selv om man naturligvis ikke må revse børnene, så....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der sgutte mange der skal skrive herinde da.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kunne også bare lade være med at fortælle, at man ikke var helt rask dengang

Noget sådant kunne du aldrig have fundet på, vel?

Nej, du hører jo til de selvudnævnte gode, med de rigtige meninger og menneskesyn.

Du må have haft en kedelig barndom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget sådant kunne du aldrig have fundet på, vel?

Nej, du hører jo til de selvudnævnte gode, med de rigtige meninger og menneskesyn.

Du må have haft en kedelig barndom.

Måske, tror det ikke. Men jeg kunne ikke finde på at være direkte ondskabfuld

Det er ikke så meget det, at du var det, mere at du kan glæde dig over det i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke så meget det, at du var det, mere at du kan glæde dig over det i dag

Det var en sjov anekdote Onslew delte med os. Og det er min opfattelse at han var rigtig rask dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke computeren og spillekonsollerne var opfundet, så var der såmen også chance for at det kunne ske den dag i dag !!

Men naturen udenfor er jo farlig i dag......de små poder kunne jo komme til at stikke sig på de tidsler, endsige skære sig på lommekniven ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er/var da bare uskyldige drengestreger. INGEN kom til skade, udover at deres stolthed blev såret.

Er ikke selv et hak bedre.  ;)

Dette er ikke 100 % natursex - MEN NÆSTEN . . .  :D

For ca 20 år siden, havde jeg besøg af en udenlandsk ven og hans 6-7 årige søn. Lun sommeraften, ÅBNE vinduer overalt. Boede i rækkehus med 1,5-2 mtr til naboens soveværelsesvindue.

Vi havde siddet og snakket/løjet/GRINT/grillet på terrassen. Sønnen blev lagt i seng, og os 'voksne' blev siddende på terrassen, dæmpede tonen lidt.

Pludselig kunne vi høre naboens seng knirke og hovedgærdet dunkede mod væggen. Naboens kæreste var ikke stilfærdig.  ;)

Da de nåede crescendo sad min ven og jeg og klappede - SÅ BLEV VINDUET LUKKET MED ET BRAG . . .

Må ha' været ubehageligt i den varme.

Talte ikke med naboen i et stykke tid . . .  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er det at det er morsomt at drille/genere folk, som hygger sig med med hinanden? Tænk på, hvis det var jer selv; netop som man hygger sig allerbedst, er der nogen som forstyrrer eller ødelægger det. Jeg var blevet sur. Jeg kan bære over med at drenge ikke kan overskue hvad de laver; voksne burde have lidt mere fingerspidsfonemmelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er det at det er morsomt at drille/genere folk, som hygger sig med med hinanden? Tænk på, hvis det var jer selv; netop som man hygger sig allerbedst, er der nogen som forstyrrer eller ødelægger det. Jeg var blevet sur. Jeg kan bære over med at drenge ikke kan overskue hvad de laver; voksne burde have lidt mere fingerspidsfonemmelse.

Har selv været i samme situation, med en partner der var 'larmede' i sin udfoldelse, MEN vi havde lukket vinduet inden - Og tog i stedet et kølende bad bagefter . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også engang været udsat for den type morsomheder.

I et telt på Roskilde-festivalen lidt op ad formiddagen...meget tæt på klimaks (ved faktisk ikke hvor meget lyd der var på, men nok en del bevægelse i teltdugen) Spøgefulde mennesker kapper bardunerne, så teltet falder sammen.

Man får helt spontant en Make war - not love følelse af det.

Men drengene og drengerøvene vil til evig tid gøre foretage den slags chikane - det er misundelse det hele ;)

Redigeret af leraar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som knægt på skoleudflugt til Vesterhavet havde jeg og en skolekammerat bevæget os op i klitterne udstyret med en kikkert - ja - måske skulle vi se på fugle - men nede i en gryde lå der altså et par - og jeg vidste nok ikke helt hvad de lavede og min kammerat næppe heller, men manden lå vist med hovedet mellem pigens ben - men på et tidspunkt fik de vist øje på vores kikkert og vi valgte at fortrække og lade dem få fred og ro til det sjove  :wink:

Et par år efter var der en sag om en mand, der rendte rundt i klitterne med kikkert, fordi han var så forarget over at folk badede nøgne - ja dobbeltmoralen længe leve - der blev vist også skrevet en sang eller revyvise om det  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der hvor jeg boede sidst.. var en gamle kollegie sted og der var væggene åbenbart temlig tynde..  :shock:  så en dag var jeg havde besøg af min søde b ven og vi var i fuld gang.. og nu er jeg lidt af en skriger..  :-P pludselig bankede det hårdt på væggen..  :shock:  men så tænte jeg fuck dem.. jeg ska ha pik nu.. så må i tage vat i ørene..  :-P vi grinede meget af det bagefter..  :eek:  nabo manden smiler stadig frækt til mig..  :-P måske det  var konen der bankede dengang.. ja misundelse er em grim ting... men husk at elsk mens i kan.  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skammer du dig ikke :???::

Jeg håber ikke, at du seriøst mener, at jeg som overvoksen skal skamme mig over, hvad vi lavede for 50 år siden.

Men hvis du gør, så er vi da vist så tæt på begrebet arvesynd, som man kan komme uden at blande forfædre ind i det. :)

Det var selvfølgelig ment i spøg, skulle nok have brugt en anden smiley, f. eks. :wink:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var selvfølgelig ment i spøg, skulle nok have brugt en anden smiley, f. eks. :wink:  

10/4 alt forladt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I går på vej hjem kørte jeg ind på en rasteplads, da jeg var blevet tissetrængende.

Da jeg skulle til at køre videre, blev jeg opmærksom på en bil, som ikke stod så stille, som man ellers formoder, at en parkeret bil gør.

Vinduerne i den var totalt tilduggede, så der måtte foregå noget varmeafgivende, der forårsagede bilens rytmiske bevægelser.
Man må squ være godt liderlig, når man udfolder bagsædegymnatik i disse fimbul temperaturer!

Stedet må åbenbart være kendt for den slags trafik, for i løbet af de få minutter jeg brugte på at tage frakken af og sætte mig ind, kom der 2 biler mere ind, de kørte begge tæt på vuggeøsen og holdt hornet i bund, inden de kørte videre med ansigtet flækket af grin. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...