Hop til indhold
Trolle36

Lunahot i viborg

Recommended Posts

Jeg kender ikke noget til hende. Men jeg fornemmer, at dele af den tiltalende danske tekst er skrevet på dansk, uden pigens medvirkende. Hun bliver nok noget forbavset, når du agerer efter teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke noget til hende. Men jeg fornemmer, at dele af den tiltalende danske tekst er skrevet på dansk, uden pigens medvirkende. Hun bliver nok noget forbavset, når du agerer efter teksten.

Indsætter lige teksten her:

HEJ DRENGE,,, JEG ER EN FLOT FRÆK OG MEGET LIDERLIG LILLE 29 ÅRIG

LATINO SUTTETØS DER ELSKER MIT JOB....JEG ER RIGTIG GOD TIL DET JEG LAVER,,JEG ER NATURLIG VÅD OG LIDERLIG OG ELSKER AT VISE MINE FRÆKKE HULLER FREM,OG LEGE MED DEM,,,OG BRUGE MIN DILDO, OG JEG SLIKKER SOM EN GUDINDE,OG ELSKER AT SE NÅR DU KOMMER,,,,JEG KAN ALT OG VIL ALT OG DU MÅ BRUGE ALLE MINE HULLER,OGSÅ NÅR DU STEMPLER TOTAL I BUND,I MIN FLOTTE FRÆKKE LIDERLIGE R.. DET ER BARE NOGET JEG KAN LIDE,,, KOM OG MØD MIG -- KOM OG KNALD MIG,,,OG DU VIL MED GARANTI KOMME IGEN,,,MIN KROP ER DIN LEGEPLADS,,,,KOM OG LAD OS LEGE SAMMEN.

Massage body to body.

Nice to meet you, I am latin chocolate girl with a very horny and willing to please pussy, I have a natural body, I play any kind of game and I love to party, I love whe you play with my ass and a couple dildos, I kiss passionantely trougth your body.

81933109

HÅBER VI SES DU OG JEG,,KYS KYS,,,,FRA LIDERLIGE LUNA

___OBS___

KUN SIKKER SEX. OG DET ER IKKE TIL DISKUSSION.

100 % NÆRVÆR

100% DISKRETION 

24 TIMER 

TEGLSKJAER 4. VIBORG

Modtager
Mænd, Kvinder, Par, Handicappede

Kontakt

Telefon: 81 93 31 09

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indsætter lige teksten her:

Du bør kravle op af hønsestigen Jernsvin. Så vi kan erfare om hun nu også har kendskab til teksten" Stemtle helt i bund i hendes l.......Mit gæt er , at hun bliver en kende forbavset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du bør kravle op af hønsestigen Jernsvin. Så vi kan erfare om hun nu også har kendskab til teksten" Stemtle helt i bund i hendes l.......Mit gæt er , at hun bliver en kende forbavset.

Besøgte stedet  for et stykke tid siden:

- og pigen ville kun have den halvt ind i fissen (selvfølgelig også en mørk pige) - har heldigvis fundet en mørk pige på sugardating med små frække bryster, der gerne vil have den helt i bund - både forfra og bagfra - numsehullet har jeg dog ikke spurgt til.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet  for et stykke tid siden:

Jo, jeg læste din anmeldelse, da den var ny. Modsat dig er hverken Låsby Svendsen eller jeg imponeret over faciliteterne i Taglskær. Men må dog sige, at deres økonomiske fordringer er både rimelig og matcher fint mine evner. Angående pigen uden følelser i halen siger min initiation mig at fotoet næppe er af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...