Bear 8086 Skrevet 18. Marts, 2015 Helt blankt indlæg (på min skærm ihvertfald) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ Skrevet 18. Marts, 2015 Sødt med sødt på Jeg blev viderestillet til youtube..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. Marts, 2015 Helt blankt indlæg (på min skærm ihvertfald) Prøv en anden browser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestsj81 2565 Skrevet 18. Marts, 2015 (edited) fik også blank billede (bruger google chrome højreklikkede så og valgte vis detaljer om elementet og kiggede efter noget med youtube og søgte så på det der stod efter youtube på google og fandt frem til denne video som jeg tror er den der var meningen ellers så må i undskylde hvis jeg tager fejl www.youtube.com/watch?v=a-QPoOSuTTE Redigeret 18. Marts, 2015 af vestsj81 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. Marts, 2015 Ja det er noget sjovt noget Med firefox var den osse helt blank for mig, men med chrome kom den bare op med en youtube video Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 18. Marts, 2015 Ja det er noget sjovt noget Med firefox var den osse helt blank for mig, men med chrome kom den bare op med en youtube video Virker ikke med min Chrome Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 18. Marts, 2015 Jeg havde tidligere på måneden en lignende sag. Henviser til "Verdens største hemmelighed" 8. marts. Beklager - men kan ikke indsætte direkte link. Ville ellers gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg