Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som kan bekræfte at det er Pim fra Chandare som er hos Katin? Og hvis hun stadig er der?

Skrevet

Ja og ja .... Anne fra Chandara fortalte mig det for mindre end en uge siden ..... og i øvrigt har Pim kun været hoa Katin siden hun kom tilbage fra Thailand for en måned siden.... så hun er næppe andre steder...

Skrevet
  • Author

Ja og ja .... Anne fra Chandara fortalte mig det for mindre end en uge siden ..... og i øvrigt har Pim kun været hoa Katin siden hun kom tilbage fra Thailand for en måned siden.... så hun er næppe andre steder...

Mange tak. Så har man jo en udflugt at planere. :-P

Skrevet

@Bananas .... 

Helt enig... Pim er en udflugt værd. Ifølge Anne er Anne og Katin veninder og da Katin manglede piger og Chandara havde for mange blev Pim "lånt ud". 

Forstår ikke dispositionen. Chandara er blevet som Hovedbanegården ... og Pim er både fantastisk og stabil.

• 3 weeks later...
Skrevet

Er Pim på dette billede (som vist nok er nyt)

429169.jpg

Det er Pim til venstre af de tre ....

Skrevet

Det kunne godt være Pim til venstre omend jeg syntes Pim er noget yngere. Da jeg så hende irl så hun lidt slankere og yngre ud og havde et par flotte briller på, så hun lignede lidt af en sekretær dulle. Katin i midten er mega sød og giver god massage men kun Hj som bonus men hvis massagen skal være hård så skal det være Katin eller fourhand massage med en af de 2 andre piger som hjælpere. Rati til højre giver også en super massage især ansigts massage hvor hun bruger en dejlig duftende creme, det føles super godt og hun er dygtig. De tager også gerne imod kvinder, som ønsker en seriøs massage.

Skrevet

Det ER Pim til venstre ... blev dog godt nok forbavset over at se Pim som den højeste af de tre ... Pim er godt nok ikke meget mere end 150 cm hår hun står op...

Mht hendes statur .... hun HAR taget lidt rigeligt på under sin tur til Thailand .... håber det forsvinder igen ...

PS... er hun ikke på Katin ... så prøv om hun ikke er kommet tilbage til Chandara... 

Skrevet

Kan bekræfte at hun var der i sidste uge. Mit første møde med hende, og jeg blev ikke skuffet. Fik en times prima massage med rigeligt pirring i hele underegionen, så jeg grinede faktisk lidt da hun for 3. gang havde mig helt oppe i det røde felt og spurgte om jeg ville have et HJ? De 2 ryk der manglede for at jeg kom i en mindeværdig orgasme, kom jo så til at koste 100 kr. pr. ryk, men var hver en krone værd,,,,Den kan jeg godt gentage ved lejlighed.

Skrevet

... De 2 ryk der manglede for at jeg kom i en mindeværdig orgasme, kom jo så til at koste 100 kr. pr. ryk ......

Haha, du er sandelig nøjeregnende, Månetrasker :-P

Skrevet

Haha, du er sandelig nøjeregnende, Månetrasker :-P

Special ryk koster jo :-), Der var en ligende sag om en hånværker, som blev kaldt ud til en fabrikant og fik smeden fik fundet sin hammer frem og 2-3 slag var nok på maskinen til at den kunne kører igen. Dengang lød regningen på 1400-1500 kr. som fabrikanten ikke ville betale, men med rettens ord var det et ekspert slag og det koster :-).

Pim er klart en stjerne men dog er massagen ikke så hård som når Katin giver den gas.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.