Hop til indhold
Tigerdyr

piger man kender...

Recommended Posts

Halløj i forum, er egentlig lidt i tvivl om hvor denne skal lægges, men hyggesnak tænkte jeg kunne være stedet:

Lidt inspireret af tråd om afvisning af kunder, kom jeg til at tænke på følgende I en lidt mere positiv og humoristisk tanke(Det er sikkert skrevet om før, men alligevel):

Har i nogensinde prøvet at besøge en pige, og når hun åbner døren, er det en I kender?

Jeg prøvede engang under et besøg på mit yndlings sted ( Jeg undlader at nævne stedet, men en hedengangen klinik på det sydvestlige Sjælland), at jeg var blevet nysgerrig og tændt på beskrivelsen af en ny pige på stedet, og havde booket en tid. Jeg ankommer, og telefonpigen lukker mig ind eg jeg venter spændt på Hvad der kommer gennem døren om lidt. Har altid nydt lige den tid, video mens man venter, hænderne er måske lidt kolde, og hjertet slår lidt hurtigere på en positiv måde.

Efter et par minutter kan jeg gøre stiletterne mod trægulvet udenfor og døren går op og ind træder.....

... Min storebrors tidligere kæreste! Jeg ved ikke hvem af os der var mest mundlam, men jeg fik dog hurtigt smilet frem, og fik sagt hej Mette (Det hed hun selvfølgelig ikke, men det kalder vi hende her...)

Hun tog det i meget stiv arm, gav mig et knus og et hej, og jeg skyndte mig at sige at jeg nok hellere måtte takke nej tak til det ellers ventede hygge... Tror hun var lettet over det, og jeg gav hende en krammer, mens jeg lovede ikke at nævne noget for nogen (altså før nu hvor jeg deler med jer...)

Vi sagde pænt farvel og jeg nåede lige at nyde synes af hendes bagdel i g streng som hun gik ud igen...

Meget hurtigt kom telefonpigen tilbage og med et stort smil og måske et lille grin lukkede hun mig ud igen, med et på gensyn...

Jeg vendte tilbage 2 dage senere hvor en anden pige var på vagt, som jeg før havde besøgt, og fik lettet trykket med stor succes. I øvrigt med den samme telefonpige, Som smilede stort da hun så mig igen og sagde: Ja idag skulle det gerne gå bedre søde...

Et halvt år efter mødte jeg i øvrigt "Mette" I byen, og vi hilste pænt med et stort smil og et kram...

Jeg må da indrømme at jeg efterfølgende har tænkt tanken om et besøg hos hende - kan huske som stor teenager hvordan man vel var lidt forelsket i storebrors kæreste...

Har i andre brødre prøvet det - eller hvad med jer piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har prøvet det :)

En tidligere klassekammerat gik gennem min dør :) med stor krammer, løfte om gensidig diskretion og respekt omkring vores respektive familie-relationer gik han igen..

det var alligevel FOR mystisk at virkeliggøre hans fisting fetish når tankerne kredsede om skoleår og gensidige repressalier....

men det var da hyggeligt at se ham igen bortset fra det :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha, jeg har været ude for en dobbelt-situation i samme stil. :D

På en klinik i hovedstadsområdet, sad jeg en aften sammen med en anden pige fra klinikken. Ingen af os havde normalt vagt den dag, vi var blot sprunget til pga midlertidig "personalemangel". En gut uden tidsbestilling ringer på og spørger efter mig, og jeg går ind og hilser. Det viser sig så, at det er en fra mit lokalområde, ikke en jeg kender personligt, men det var alligevel tilstrækkeligt til, at det senere kunne blive akavet. Enige så langt.

Jeg foreslår ham så at sende den anden pige ind i stedet, så vi begge kan glemme alt om, hvad der lige er sket, og så han kan få de fornøjelser som han havde sat næsen op efter. Efter ganske få øjeblikke kommer min kollega tilbage med sådan et lidt skævt smil - hun havde så gået i klasse med ham. :D Dælme synd for den stakkels mand. Han var helt færdig, da han gik derfra - og så fik han ikke engang noget F....! 

Underligt nok har jeg aldrig set ham siden i lokalområdet.  :?:

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt se det uheldige og akavede i situationen. Men lidt fræk kunne det nu også være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det nærmeste jeg har været den situation:

Jeg var taget afsted til et af de mere kendte bordeller uden af have chekket hjemmesiden. Der var som vanligt to piger at vælge i mellem.

Ind kommer den første, en køn pige, men ikke lige min kop the. Den anden kommer ind: CHOK! det er jo den søde sosu-assistent, der har vagt om søndagen! Ved nærmere eftersyn kunne jeg dog se, at jeg tog fejl. Siden da kunne jeg ikke lade være med at se laangt efter sosuassistenten. Gæt selv hvem jeg valgte den dag, og hun var en rigtig frækkert.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år tilbage rejste jeg meget i Polen for mit arbejde og mødte tit søde piger på hotellet, som jeg festede og sov med. Ikke alle deciderede glædespiger, mange af dem var bare opportunister, som så muligheden for middag, drinks og måske et betalt knald senere.

Så en dag, hvor jeg rejste med min direktør og vores bestyrelsesformand, som er kommet der gennem mange år, og vi var på vej ind i restauranten, kommer der en pige jeg, har været sammen med før og hilser på mig med navn og en stor krammer. Det var frygteligt pinligt og der gik flere sekunder, inden jeg opdagede, at hun gjorde det samme med direktøren -og bestyrelsesformanden stod  bare og smilede, og spurgte om hun ikke havde nogle veninder, da vi var på vej ind for at spise middag. Det blev en kanon aften efterfølgende.

Boys will be boys :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte engang for mange år siden min nabo fra barndomstiden ...

Jeg kunne ikke lige kende hende, men syntes dog, jeg havde set hende før. Måske havde jeg besøgt hende tidligere et andet sted, tænkte jeg blot, og vi blev enige om behandling og betaling. Hun så faktisk ret godt ud, flot krop, som jeg påskønnede og roste under seancen. Vi gennemførte det hele, og jeg gik glad og tilfreds derfra. Først efter lang tid kom jeg i tanke om, hvem hun var, og set i bakspejlet var hun vist godt klar over, hvem jeg var, men hun lod som ingenting.

Jeg kom meget i deres hjem som barn, legede med hendes brødre, og syntes også dengang, hun så ret godt ud, så efter jeg havde forliget mig med det skete, syntes jeg bare det var lidt sjovt at have haft sex med naboens datter ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var mit allerførste besøg hos en dansk glædespige, og jeg havde ikke lige tænkt så meget over at man kunne rende ind i nogen man evt. kendte.

2 kvinder kunne besøges og jeg blev budt indenfor af hende som jeg havde snakket i telefon med.

Hun fortsætter hurtigt ud i køkkenet, men høflig som jeg er, så tager jeg jo lige skoene af. Lige i det samme kommer den anden kvinde ud af bollerummet og ser noget overrasket ud :D nok fordi at hun ikke lige havde hørt at der var gæster, men måske også fordi at hun genkendte mig.

Jeg kunne i hvert fald genkende hende. Ikke af navn men af udseende.

Jeg er heldigvis ikke rendt ind i hende siden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fundet en på Sugardaters som jeg ser hver dag. Overvejer hvordan jeg lige skal gribe det an. (for jeg ku godt) Men den kan nok også gå fra 0 til akavet på få sekunder da det ikke ud fra hendes profil står klart hvor "professionel" hun er...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fundet en på Sugardaters som jeg ser hver dag. Overvejer hvordan jeg lige skal gribe det an. (for jeg ku godt) Men den kan nok også gå fra 0 til akavet på få sekunder da det ikke ud fra hendes profil står klart hvor "professionel" hun er...

Hvordan passer det lige i denne tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, det var det nærmeste jeg er kommet på at møde og betale en jeg kender for sex. Beklager meget hvis mine to linier ligger for langt fra emnet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prvet hvad jeg vil kalde det omvendte 8-I

Besøgte engang en pige på Vesterbro i Ålborg, der ved frisøren ;-).....En meget travl gade og en travl frisør :-/.

Jeg mener anoncen i EB, beskrev pigen som amatør/nybegynder.....Tilbragte 1 time med en nybegynder, helt klart...frækt, lækkert og det virkede til hun også havde det godt. Ca 3 mdr efter skal jeg på kursus ifm jobcenteret, og på naboholdet er pigen ;-). Jeg gør ingenting...smiler blot når jeg ser hende og nikker når jeg kan se vi er alene.

Efter et par dage har man fundet på at mit hold og hendes hold skal slåes sammen til et foredrag, og efter vi alle har fundet en plads til foredraget så omorganinsere foredragsolderen os alle, og jeg SKAL sidde ved siden af  Min tidligere Amour. :/

Vi får så en besked om at vi skal tage noter under foredraget - og min amour har ikke notespapir med :-/, jeg vender mig om til hende og tilbyder en "halv" blok til hende hvorefter hun nærmest får et nervøst sammenbrud - heldigvis redder hendes sidekammerat til den anden side situationen og siger mange tak og deler den halve blok mellem hende og min amour :-/ - tror lige jeg havde nervøs mave en kort periode ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...