Hop til indhold
bamsefar

PAS godt på hende ?

Recommended Posts

Har set mange skriver "pas godt på hende", er det økonomisk eller hvad ligger drr lige i det ord ? .man får vel penge for at levere en service, og hvis udgangspunktet er at man frivilligt sælger ydelser hvorfor så skrive overstående sætning, som om kvinden er et offfer,omvendtg man skal vel som kune ligesom andre steder man handler og gebærder sig opfører sig ordentligt :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle her inde, der i hvert fald i deres skriverier ikke behandler pigerne ordentligt. Det kan være et hip til dem. Samtidig kan det være en opfordring til, at en ekstra sød pige bliver behandlet ekstra godt, sødt og kærligt. Det er også et håb om, at hun ikke bliver skræmt væk fra branchen af ufølsomme typer, derdybest set burde købe en oppustelig dukke, som de kan behandle, som de vil, uden at nogen kommer til skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Warmgun: Du har vist ikke oplevet en lolitadukke eksplodere, så kom ikke og postuler ingen kommer til skade!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du prøver at læse Cheries tråd under debat omkring afstraffelse/afretning tror jeg du forstår hvad man mener. Nu udtrykker warmgun sig pænt diplomatisk, men sagen er, at der tilsyneladende er en del halv- eller helpsykopater herinde, som synes det er super at mishandle pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle her inde, der i hvert fald i deres skriverier ikke behandler pigerne ordentligt. Det kan være et hip til dem. Samtidig kan det være en opfordring til, at en ekstra sød pige bliver behandlet ekstra godt, sødt og kærligt. Det er også et håb om, at hun ikke bliver skræmt væk fra branchen af ufølsomme typer, derdybest set burde købe en oppustelig dukke, som de kan behandle, som de vil, uden at nogen kommer til skade.

 

Meget enig - opfordringen "pas godt på hende" bruges af forskellige grunde. En mulighed er også at den ganske enkelt bruges som en høflighedsfrase/en art ekstra anbefaling af pigen uden at der menes noget særligt med det.

 

Der var iøvrigt en tråd om samme emne lige før jul - link: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Selvom om man er luder eller GP så skal kunderne passe godt på dem - dels hvis de vil forvente at besøge pigen igen og dels så pigen kan få besøg af andre mænd.

Jeg er en af de piger der tænder på Hård sex med smæk og kvælning og hele pakken. Men derfor skal mændene jo stadig passe på mig og respektere mine grænser.

Trusler, ægte voldtægt eller overfald, afpresning m.m hører bare ikke hjemme nogle steder. Tror det er det som folk mener når de skriver man skal passe på pigen.

Selvom man betaler for pigen så skal man jo stadig passe godt på dem med respekt for pigens grænser og styre sig i hardcore. Der er vel hellere ingen af jer mænd der ønsker at stå i en sexleg der går galt og ringe 112? ;-)

Vi skal allesammen passe godt på hinanden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trusler, ægte voldtægt eller overfald, afpresning m.m hører bare ikke hjemme nogle steder. Tror det er det som folk mener når de skriver man skal passe på pigen.

 

Ahem... hvis jeg har skrevet "pas godt på hende", så var det ikke ovenstående jeg havde i tankerne. Det er temmelig ekstremt, det du nævner. Det er mere i forbindelse med, at pigen er ny og sårbar, og giver mere af sig selv mentalt end godt er for hende selv - men det kan vi jo godt lide, så vi håber at det varer ved længst muligt. Det du nævner er jo lodret kriminelt, det tror jeg ikke nogen herinde forestiller sig, at de andre kan finde på.

 

Skal du i øvrigt ikke have din profil gjort lyserød?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...