Hop til indhold
Bundstokken

Det måtte jo komme

Recommended Posts

Nu kan selv et smil tolkes som værende utidigt sexistisk og smiler man ikke er man en kold afstumpet stud  :(

 

Mon ikke der om kort tid kommer et generelt krav fra feminister om at vi mænd som 16 årige malkes for sæd til udvælgelse for de bedste avlsegenskaber og herefter kastreres . Skal vi bevæge os i det offfenlige rum skal vi være iklædt burka og føre en advarende skralde så det kan undgåes at kvinder kommer til at føle sig sexchikaneret af os  :ph34r: 

Man bliver så træt  :sad:

 

http://www.expressen.se/halsoliv/halsa/forskare-mans-leende-kan-vara-dold-sexism/

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt - et smil på den forkerte måde kan godt være nedlandende nok til at være sexistisk... men det kan også bare være et smil

alt kan tolkes forkert af overfølsomme typer...

jeg håber at alle har lyst til at smile til mig altid... og hvis nogen smiler på en måde eller med en hensigt der tydeligvis er upassende - så skal jeg sgu nok sige fra...

det er aldrig sket endnu at jeg føler at nogen har gjort det overfor mig... så mon ikke det problem isoleret set er til at hoppe op og falde ned på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide, om det MÅSKE ikke også er journalistens PERSONLIGE 'dårlige' budskab . . . Kvinde og svensk - UNDSKYLD . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg håber at alle har lyst til at smile til mig altid... og hvis nogen smiler på en måde eller med en hensigt der tydeligvis er upassende - så skal jeg sgu nok sige fra...

det er aldrig sket endnu at jeg føler at nogen har gjort det overfor mig... så mon ikke det problem isoleret set er til at hoppe op og falde ned på :)

 

Selv har jeg altid menet det er bedst at ikke tolke overhovedet, Hvis nogen smiler så tag bare udgangspunkt i at han eller hun er glad. Lad det eventuelt negative i personens hoved standse der.

 

 

Gad vide, om det MÅSKE ikke også er journalistens PERSONLIGE 'dårlige' budskab . . . Kvinde og svensk - UNDSKYLD . . . 

 

Det er sgu dejligt vi har et land som Danmark, hvor fordommen har lige så dårlige udsigter som ungdommen. :wink:  

Nu var jo "undersøgelsen" vistnok amerikansk og forskeren ligeså, men vi kan vel alligevel sige det beror på Sverige? Alt bliver meget lettere så.  :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv har jeg altid menet det er bedst at ikke tolke overhovedet, Hvis nogen smiler så tag bare udgangspunkt i at han eller hun er glad. Lad det eventuelt negative i personens hoved standse der.

 

 

 

Det er sgu dejligt vi har et land som Danmark, hvor fordommen har lige så dårlige udsigter som ungdommen. :wink:  

Nu var jo "undersøgelsen" vistnok amerikansk og forskeren ligeså, men vi kan vel alligevel sige det beror på Sverige? Alt bliver meget lettere så.  :-|

 

UNDSKYLDER Sverige - Kunne sikkert også forekomme i DK . . .  ;)

 

MEN desværre ser vi oftere svenske feminister være ude end danske . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

UNDSKYLDER Sverige - Kunne sikkert også forekomme i DK . . .  ;)

 

MEN desværre ser vi oftere svenske feminister være ude end danske . . . 

 

Stadig er dette en amerikansk undersøgelse og en amerikansk forsker, og  refereret fra Science Daily. Så hvorfor i al verden snakke om svensk feminism???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig er dette en amerikansk undersøgelse og en amerikansk forsker, og  refereret fra Science Daily. Så hvorfor i al verden snakke om svensk feminism???? 

 

UNDSKYLDER nok en gang . . . 

 

MEN vi er vant til at svenske feminister trækker dette frem . . .

 

Havde nok sagt det samme, hvis det havde været en dansk feminist . . .  ;)

 

HAR INTET MOD RØDSTRØMPER - Bare de efterlader strømperne i garderoben . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altå an2n, nu må du snart fundere lidt over din hurtige adfærd her. Hvor har du det fra at Ninna Prage skulle være feminist?  Hun er en almindelig journalist der normalt dækker underholding, kendte mennesker og den slags. Hun simpelt hen blevet sat at rewrite en tekst fra Science Daily. Det har intet med Sverige eller svenske feminister at gøre. 

 

(Og herinde i parentesen så skulle jeg ville tilføje at jeg ikke tror i er vandt til at svenske feminister gør noget som helst. Hvorfra er i vandt til det? Men i er sagtens vandt til at hurtigt rykke til tastaturet når i tror noget om Sverige og/eller feminism)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altå an2n, nu må du snart fundere lidt over din hurtige adfærd her. Hvor har du det fra at Ninna Prage skulle være feminist?  Hun er en almindelig journalist der normalt dækker underholding, kendte mennesker og den slags. Hun simpelt hen blevet sat at rewrite en tekst fra Science Daily. Det har intet med Sverige eller svenske feminister at gøre. 

 

(Og herinde i parentesen så skulle jeg ville tilføje at jeg ikke tror i er vandt til at svenske feminister gør noget som helst. Hvorfra er i vandt til det? Men i er sagtens vandt til at hurtigt rykke til tastaturet når i tror noget om Sverige og/eller feminism)

 

Lægger mig fladt - Er også (skabs)normand, så er vant til at hugge til søta bror . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...