Hop til indhold
Guest tzatiki

Rosemary fra Siri Thai Wellness

Recommended Posts

Guest tzatiki

Med det mest perfekte generte ungpigesmil bliver jeg modtaget i døren på 2. th. Hun ser fantastisk ud. Fra det øjeblik har hun mig i sin hule pigehånd. Hun viser mig vej gennem den lækre, rene lejlighed og ned til massageværelset, der er lige tilpas opvarmet og smagfuldt indrettet.

 

Rosemary rækker mig den obligatoriske brevordner med den forholdsvis begrænsede menu. Jeg kender godt menuen, men bladrer alligevel interesseret igennem. Jeg bestiller en times oliemassage til 400 kr., men jeg tænker ikke længere på de ømme muskler i ryggen. Hun smiler. Jeg smiler. Og jeg har lyst til at trække den tynde sommerkjole af hende, som var det papir på et marcipanbrød. Jeg vil dufte, smage og nyde hende langsomt.

 

Nu vidste jeg faktisk ikke, at hun hed Rosemary, for da jeg ringede og bestilte tid, kunne jeg ikke forstå mamasan. Måske var det blot mig, der ikke kunne forestille mig en thaimassør med navnet, Rosemary. Jeg forstod dog, at der var 2 piger på arbejde og den ene var den velkendte "Mini", som er nok så sød, men lidt for mini til min mund - og øjne.

 

Jeg kunne godt have bestilt nøgenmassage til 1.000 kr., men jeg vil hellere forestille mig hende nøgen. Massagen er blid, alt for blid, men jeg undlader at sige noget. Jeg nyder hvert eneste øjeblik af massagen, især da jeg ligger på ryggen og kan betragte skønheden på yii-sip sarm (23) år. Jeg prøver at lukke øjnene, men det er blevet for svært at fantasere. "Do you want handjob", spørger hun med sikker stemme og genert smil. Det vil jeg selvfølgelig ikke, men jeg kan ikke få mig til at sige nej. Okay, okay!! Jeg er fuldstændig besat af tanken om at se hende nøgen, vil elske inderligt med hende og mærke den smukke lysebrune hud helt tæt mod min vinterblege krop.

 

Jeg kan godt få hende nøgen. Det koster 500 kr., altså inklusive en oliehånd. Det er okay at røre, men ikke mellem benene - finder jeg ud af. Min liderlighed banker derud af, og jeg har ikke lyst til at køre i garagen med en svensker. Rosemarys engelsk-kundskaber er i den meget lave ende, men jeg tror nu godt, at hun forstår spørgsmålet om "boom boom". Jeg når dog ikke at få noget svar før løbet er kørt. Det kan godt være, at hun virker meget ung, uskyldig og genert, men hun kan godt finde ud af at bruge sin hule hånd.

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg ved ikke om man kan få hele pakken hos Rosemary. Indtil videre må jeg nøjes med at fantasere om det.

 

Jeg kan stadig anbefale Siri Thai Wellness i Hørsholm som sted. Det er bare et virkelig rart sted at komme. Altid pænt og rent og med let adgang til parkering.  Det er dog ikke Rosemary du skal vælge, hvis du vil have den mest kompetente massage. Men hvis du gerne vil have noget virkelig smukt og yndefuldt at se på, så kan du roligt vælge hende :-P

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Med det mest perfekte generte ungpigesmil bliver jeg modtaget i døren på 2. th. Hun ser fantastisk ud. Fra det øjeblik har hun mig i sin hule pigehånd. Hun viser mig vej gennem den lækre, rene lejlighed og ned til massageværelset, der er lige tilpas opvarmet og smagfuldt indrettet.

 

Rosemary rækker mig den obligatoriske brevordner med den forholdsvis begrænsede menu. Jeg kender godt menuen, men bladrer alligevel interesseret igennem. Jeg bestiller en times oliemassage til 400 kr., men jeg tænker ikke længere på de ømme muskler i ryggen. Hun smiler. Jeg smiler. Og jeg har lyst til at trække den tynde sommerkjole af hende, som var det papir på et marcipanbrød. Jeg vil dufte, smage og nyde hende langsomt.

 

Nu vidste jeg faktisk ikke, at hun hed Rosemary, for da jeg ringede og bestilte tid, kunne jeg ikke forstå mamasan. Måske var det blot mig, der ikke kunne forestille mig en thaimassør med navnet, Rosemary. Jeg forstod dog, at der var 2 piger på arbejde og den ene var den velkendte "Mini", som er nok så sød, men lidt for mini til min mund - og øjne.

 

Jeg kunne godt have bestilt nøgenmassage til 1.000 kr., men jeg vil hellere forestille mig hende nøgen. Massagen er blid, alt for blid, men jeg undlader at sige noget. Jeg nyder hvert eneste øjeblik af massagen, især da jeg ligger på ryggen og kan betragte skønheden på yii-sip sarm (23) år. Jeg prøver at lukke øjnene, men det er blevet for svært at fantasere. "Do you want handjob", spørger hun med sikker stemme og genert smil. Det vil jeg selvfølgelig ikke, men jeg kan ikke få mig til at sige nej. Okay, okay!! Jeg er fuldstændig besat af tanken om at se hende nøgen, vil elske inderligt med hende og mærke den smukke lysebrune hud helt tæt mod min vinterblege krop.

 

Jeg kan godt få hende nøgen. Det koster 500 kr., altså inklusive en oliehånd. Det er okay at røre, men ikke mellem benene - finder jeg ud af. Min liderlighed banker derud af, og jeg har ikke lyst til at køre i garagen med en svensker. Rosemarys engelsk-kundskaber er i den meget lave ende, men jeg tror nu godt, at hun forstår spørgsmålet om "boom boom". Jeg når dog ikke at få noget svar før løbet er kørt. Det kan godt være, at hun virker meget ung, uskyldig og genert, men hun kan godt finde ud af at bruge sin hule hånd.

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg ved ikke om man kan få hele pakken hos Rosemary. Indtil videre må jeg nøjes med at fantasere om det.

 

Jeg kan stadig anbefale Siri Thai Wellness i Hørsholm som sted. Det er bare et virkelig rart sted at komme. Altid pænt og rent og med let adgang til parkering.  Det er dog ikke Rosemary du skal vælge, hvis du vil have den mest kompetente massage. Men hvis du gerne vil have noget virkelig smukt og yndefuldt at se på, så kan du roligt vælge hende :-P

Iiiiih altså - når du er poetisk Tzatiki, så er det ihhhhhh altså så skide godt at læse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iiiiih altså - når du er poetisk Tzatiki, så er det ihhhhhh altså så skide godt at læse :)

 

Bare indrøm det ÅE. Et godt skriv gør dig lidt hopla i trusserne, ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bare indrøm det ÅE. Et godt skriv gør dig lidt hopla i trusserne, ik?

Tjula jo for søren. Der er uro i jernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Iiiiih altså - når du er poetisk Tzatiki, så er det ihhhhhh altså så skide godt at læse :)

 

 

Det er også længe siden, at jeg har været poetisk, Aarhuselsker - så jeg trængte til at komme i humør til det :-P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt inspireret af tzatikis poetiske skriv, måtte jeg også omgående finde vej til Hørsholm.

At man så på sin vej skal passere 30-40 andre thaisteder, betyder jo mindre, når man har sat sig noget for.
 
På min færd stødte jeg dog på endnu et nyåbnet sted på Frederiksberg (http://sophawellness.dk) der stod 250 Kr. 
for 45 min i vinduet, det måtte jeg lige ind og prøve, så jeg kunne varme lidt op der. 
 
Herefter videre gennem byen og hele turen op ad strandvejen i solskin :)
 
Med det perfekte generte ungpigesmil bliver jeg modtaget i døren på 2. th. Hun ser sød ud.
Jeg følger efter hende gennem den lækre, lejlighed og ned til massageværelset, der er smagfuldt indrettet.
Rosemary rækker mig den obligatoriske brevordner med den forholdsvis begrænsede menu. Jeg kender godt menuen, men bladrer igennem til sidste side,
hvor der er en udgave af BodytoBody til tusind Kr., som jeg vælger.
Jeg ville meget gerne se hvad der gemte sig bag kjolen, var det et fast macinpanbrød eller?
 
Desværre blev jeg lidt skuffet da da hun smed kjolen, det var mere skumfidus end marcipanbrød.
Det kunne godt se ud som om hun, trods sig unge alder allerede havde født.
 
Hun gik straks i gang med at massere balder og lidt undervogn, det var er meget blød og langsom massage.
Herefter brugte hun hele kroppen, den obligatoriske vending, hvor hun også brugte alt hvad hun havde og viste sig for samtlige vinkler :)
 
Mod slutningen spurgte hun om jeg ville have sex nu, troede hun mente det includerede HJ, næ det var skam fuldservice til 500 Kr. mere, men hun er lidt svær at forstå med sit begrænsede engelsk, men valgte lidt phisseslikkeri til 200 Kr.
 
Herefter et bad og motorvejen hjemad  :smile: 
 
 
 
-OD
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

 

Stærkt inspireret af tzatikis poetiske skriv, måtte jeg også omgående finde vej til Hørsholm.

At man så på sin vej skal passere 30-40 andre thaisteder, betyder jo mindre, når man har sat sig noget for.
 
På min færd stødte jeg dog på endnu et nyåbnet sted på Frederiksberg (http://sophawellness.dk) der stod 250 Kr. 
for 45 min i vinduet, det måtte jeg lige ind og prøve, så jeg kunne varme lidt op der. 
 
Herefter videre gennem byen og hele turen op ad strandvejen i solskin :)
 
Med det perfekte generte ungpigesmil bliver jeg modtaget i døren på 2. th. Hun ser sød ud.
Jeg følger efter hende gennem den lækre, lejlighed og ned til massageværelset, der er smagfuldt indrettet.
Rosemary rækker mig den obligatoriske brevordner med den forholdsvis begrænsede menu. Jeg kender godt menuen, men bladrer igennem til sidste side,
hvor der er en udgave af BodytoBody til tusind Kr., som jeg vælger.
Jeg ville meget gerne se hvad der gemte sig bag kjolen, var det et fast macinpanbrød eller?
 
Desværre blev jeg lidt skuffet da da hun smed kjolen, det var mere skumfidus end marcipanbrød.
Det kunne godt se ud som om hun, trods sig unge alder allerede havde født.
 
Hun gik straks i gang med at massere balder og lidt undervogn, det var er meget blød og langsom massage.
Herefter brugte hun hele kroppen, den obligatoriske vending, hvor hun også brugte alt hvad hun havde og viste sig for samtlige vinkler :)
 
Mod slutningen spurgte hun om jeg ville have sex nu, troede hun mente det includerede HJ, næ det var skam fuldservice til 500 Kr. mere, men hun er lidt svær at forstå med sit begrænsede engelsk, men valgte lidt phisseslikkeri til 200 Kr.
 
Herefter et bad og motorvejen hjemad  :smile: 
 
 
 
-OD

 

 

 

Ak ja, OD - jeg havde jo heller ikke skrevet noget om, at der var et marcipanbrød inde under kjolen :wink:. Jeg blev nok også mest betaget af hendes ungpigesmil, men har så heller personligt ikke noget imod en lidt blød skumfidus.

 

Jamen, så fik vi da bekræftet, at hun tilbyder den pakke, som man plejer at kunne få på stedet. Dét kunne måske godt få mig til at vælge hende igen, selvom jeg har en eller anden anelse om, at den fulde pakke er lidt som et marcipanbrød fra Anthon Berg.....dvs. ikke en oplevelse, der kommer til at stå knivskarpt i erindringen.

 

Ja, det er nok ikke helt værd at køre en længere vej for en meget middelmådig massage, da der er mange andre gode muligheder i København/Storkøbenhavn, og én af de væsentlige grunde til at jeg endnu engang valgte Siri Thai Wellness var den geografiske placering, da jeg befandt mig i nærheden og netop gerne ville spare transportid.

 

Jeg burde næsten opkræve provision fra stedet, når nu min anmeldelse fik en kunde i butikken, men jeg går næsten ud fra, at du ikke tager turen igen :wink:.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager gerne turen igen, men så bliver det med mini, det er længe siden jeg har været sammen med hende. Jeg kunne høre på stemmen at det var hende der tog telefonen da jeg ringede.

Jeg har et kundebesøg i Hørsholm i næste uge, måske jeg kigger ind :) selv om jeg lovede Rosemary

fuld pakke næste gang.

Men meget sød og med god øjenkontakt havde hun, Rosemary.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været på det pågældende sted nogle gange og har "Kun" fået massage og helst af "Mini"  Hun er bare den af dem der tiltaler mig mest , så nu er det jeg tænker , gad vide om hun giver BJ , for det har jeg da alligevel ikke fået spurgt om , men igen har heller ikke spurgt efter fuld pakke , men Et HJ er det dog blevet til ;)

 

Og her må jeg erkende at hun efter min mening giver et fremragende ét af slagsen *s*

 

Men er der nogen af jer der ved om "Mini" Tilbyder " Fuld Pakke ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke mit indtryk at fuld pakke er "corporate standard" på stedet, men der kan være individualister der tilbyder det, men jeg har været hos Mini ofte og kender hende velsagtens godt, og jeg er ikke blevet tilbudt det og den ene gang hvor jeg spurgte om det blev jeg afvist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke fået mere end B2B med HJ, har heller aldrig spurgt.

Det er faktisk meget sjældent jeg gør i fuldpakke.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger Mini om fuld pakke hver gang. Kan ikke lade være ;0) Men hun er desværre hverken til at "hugge" eller "stikke" i.

Har dog fået et blow for en plovmand. Men det var med gummi og ikke super godt udført så det blev jeg hurtig træt af.

Vil dog påpege at alt andet som Mini foretager sig med sin skønne krop er til UG.

Og jeg vil nok blive ved at spørge efter mere, håbefuld som man jo er i kampens hede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg spørger Mini om fuld pakke hver gang. Kan ikke lade være ;0) Men hun er desværre hverken til at "hugge" eller "stikke" i.

Har dog fået et blow for en plovmand. Men det var med gummi og ikke super godt udført så det blev jeg hurtig træt af.

Vil dog påpege at alt andet som Mini foretager sig med sin skønne krop er til UG.

Og jeg vil nok blive ved at spørge efter mere, håbefuld som man jo er i kampens hede.

Synes du ikke det ville være meget irritetende såfremt en af dine kunder konstant spurgte dig om du ville sælge lidt sex hver gang du havde masseret hendes ryg?- vi leger du er fysioterapeut. Du havde jo sagt nej tidligere.

Hvis en pige har sagt nej flere gange- så regn med hun mener det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvad i leger med jeres physioterapeuter i Århus. Men i Danmark er det ofte et spørgsmål om kemi, glimt i øjet og dagsform. Med lidt held vil du kunne få et blow hos physen også ;0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået hele pakken både hos Mini, Honey og Rosemary plus et par stykker mere deroppe hos Siri - man skal bare aftale det fra starten. Taksten er kr. 1250 for en halv time. Sværere er det ikke..... Rosemary var sød nok men en fuldstændig ligegyldig oplevelse - og ja hun er ikke noget kønt syn uden tøj på. Anderledes med Mini og Honey, selvom sidstnævnte ikke er nogen sylfide, men hun kan absolut noget alligevel....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Per2 - det er simpelthen ikke korrekt..............nu er jeg fast kunde og kender i særdeleshed Mini, men en ting der må være korrekt, og det er at du kender til de problemer de har med deres naboer ligesom jeg, og dette indlæg giver lidt ild på bålet. Men så kan du jo altid glæde dig når de lukker butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville godt nok være ærgerligt hvis stedet lukker. Er disse problemer årsagen til at de er begyndt at sige man ikke skal skrive om dem på nettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er korrekt, også har jeg hørt dem tale om det på Thai..... Derfor forstår jeg heller ikke agendaen med det indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk at de fleste thai steder ønsker at der ikke bliver skrevet om dem og hvad de yder af services på nettet.

Og det uanset om der sker sexuelle ydelser eller ej.

Og skal man endelig skrive om dem bør man nok holde ydelser der ikke officielt er på menukortet for sig selv da det kan give problemer med udlejer og naboer osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt med at dele oplysninger   -   men visse ting bør man nok holde for sig selv.

 

Man kan skade et thai-sted. Dermed skader man også sig selv og alle andre.

 

Så pas på hvad man skriver!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en del skriverier om at serviceniveauet generelt er faldende på thai-stederne - og det har jeg også selv oplevet. Min vurdering er, at der er to årsager til dette: 1) Der er stor efterspørgsel på sexuelle ydelser på steder der normalt giver massage. Det tiltrækker useriøse medarbejdere, der håber at tjene en hurtig mønt på at give fuld pakke osv. 2) Når man som kunde har oplevet at få en sublim massage samt lidt ekstra ud over det sædvanlige, så skal det staks berettes herinde. Det bevirker så, at hele oplandet kommer rendende med deres tusindkroneseddeler, i den tro at alt kan købes for penge.

På et tidspunkt kom jeg hver uge på et rigtig godt sted på frederiksberg og fik massage. Over tid blev de mere rundhåndet med ydelserne og vi udviklede et godt venskabeligt forhold. Efter noget tid skete der det, at der havde været en del skriverier om ydelser, der nok for en del var opdigtet af utilfredse kunder, der ikke kunne trække en fuld pakke i kneppeautomaten, hvorved de ansatte følte sig chikaneret og presset af nogle kunder. Det bevirkede så at de søde piger stoppede, da de ikke havde lyst til at skulle afvise kunder hele tiden.

Vi ødelægger det bare for hinanden ved, for det første at skrive om slibrige detalger ved navns nævelse, og for det andet at en del tror, at alle kan få den samme ydelse for den samme pris. Det næste er så, at mange forretninger på det sidste er blevet ødelagt og lukket, fordi de har fået ry for at være bordel i lokalsamfundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...