Hop til indhold
Skorpio

Pragtfuldt nyt sted på Frederiksberg nær Frb. Metro.

Recommended Posts

" Enjoy thai Wellness " på Folkvardsvej 9. En dejlig klinik som åbenbart lige var åbnet.

Pris kr 250,- for 1 times massage i hele marts. Det måtte jeg prøve.

Jeg blev ikke skuffet, - blev modtaget af 2 dejlige modne, - smilende kvinder.

Jeg fik afslappende og god olie massage af Bee .

Jeg blev ikke tilbudt ekstra, - men det var heller ikke nødvendigt, - selve massagen var så omfattende og intensiv, - så alt der var at massere - blev masseret lige til stregen.

Dejligt, - jeg kommer gladeligt igen.

Mvh Skorpio

Service: Køn: Område: Fritekst: Send

Ring nu på tlf. 91976995

Åbningtilbud i Marts måned 1 time Olie Massage Kun 250,-

Åbnings Tilbud Olie Massage 1 Time kr. 250-

Profilbeskrivelse

Køn: Kvinde Service: Massage Område: København

Velkommen til Enjoy Thai Wellness på Frederiksberg Folkvarsvej 9 SUPER ÅBNINGTILBUD I MARTS MÅNED KUN KR. 250,- FOR 1 TIME OLIE MASSAGE :-) Vi tilbyder Olie og Thai Massage

Vi er 3 søde Thai piger med stor og professionel erfaring i massagekunsten. Vi er uddannet i massage på anerkendte massageskoler i Thailand.

Kom og få stresset af i kroppen !

Vi tilbyder massage til kvinder og mænd.

Vores åbnings tider er:

Mandag til Fredag kl. 9.00 - 20.00

Lørdag til Søndag kl. 10.00 - 17.00

Vi bor på

Enjoy Thai Wellness

Folkvarsvej 9 kld.

2000 Frederiksberg

Ring og bestil tid på tlf.: 91 97 69 95

Del dette indlæg


Link til indlæg

" Enjoy thai Wellness " på Folkvardsvej 9. En dejlig klinik som åbenbart lige var åbnet.

Pris kr 250,- for 1 times massage i hele marts. Det måtte jeg prøve.

Jeg blev ikke skuffet, - blev modtaget af 2 dejlige modne, - smilende kvinder.

Jeg fik afslappende og god olie massage af Bee .

Jeg blev ikke tilbudt ekstra, - men det var heller ikke nødvendigt, - selve massagen var så omfattende og intensiv, - så alt der var at massere - blev masseret lige til stregen.

Dejligt, - jeg kommer gladeligt igen.

Mvh Skorpio

Service: Køn: Område: Fritekst: Send

Ring nu på tlf. 91976995

Åbningtilbud i Marts måned 1 time Olie Massage Kun 250,-

Åbnings Tilbud Olie Massage 1 Time kr. 250-

Profilbeskrivelse

Køn: Kvinde Service: Massage Område: København

Velkommen til Enjoy Thai Wellness på Frederiksberg Folkvarsvej 9 SUPER ÅBNINGTILBUD I MARTS MÅNED KUN KR. 250,- FOR 1 TIME OLIE MASSAGE :smile: Vi tilbyder Olie og Thai Massage

Vi er 3 søde Thai piger med stor og professionel erfaring i massagekunsten. Vi er uddannet i massage på anerkendte massageskoler i Thailand.

Kom og få stresset af i kroppen !

Vi tilbyder massage til kvinder og mænd.

Vores åbnings tider er:

Mandag til Fredag kl. 9.00 - 20.00

Lørdag til Søndag kl. 10.00 - 17.00

Vi bor på

Enjoy Thai Wellness

Folkvarsvej 9 kld.

2000 Frederiksberg

Ring og bestil tid på tlf.: 91 97 69 95

Hej Skorpio

 

Dejligt at du var ude og snuppe "én for holdet" på et nyt sted - og jeg spidser hver gang mine ører extra, når nogen nævner navnet Bee og i samme sætning køn og super service. Ja så tænker jeg straks på (S)KØØØNNE Bee fra Point Wellness Åhh...hvor jeg savner hendes MEGET bløde hænder, kompetente massage, store smil og kønne ansigt.

 

link fra MG: http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=23057

 

Når det må tjekkes ud - men ud fra billederne at bedømme, så er hun ikke der. Og jeg kan da ikke i min vildeste fantasi tro, at hvis man har sådan en dejlig "vare" pige på hylderne, at man så ikke vil skilte med det. Men igen, hun var heller ikke på de "gamle" fotos fra Point Wellness.

 

Tak for din anmeldelse.

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, udmærket nyt sted, har allerede fået en Four og en two hands behandling.

Pat til venstre, Bee til højre på billedet, kan bedst lide Pat :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, fik dejlig massage af Pat forleden. Hun er sgu en smuk kvinde med store bryster. Fik ikke tilbud afslutning. Kan kun anbefale dette sted. Synes 250,- er lige lovligt billigt. Derfor smed jeg lidt ekstra i drikkepenge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var først forbi Dokbor i Valby men alt optaget, så turen gik videre til dette nye sted. Der var også run på, så jeg måtte først på en lille gåtur på 30 min førend jeg returnerede til thai hytten. Blev henvist til sofaen lige inden for døren, da alle piger stadig var optaget. Det var ikke specielt diskret for hilste lige på en thai broder, som også var værdig trængende og skulle defilere forbi sofa området, men han har ikke aflagt beretning :-).

Fik en fremragende massage af PAT troede faktisk hun sagde Kat men det kan være min hørelse har været bedre. Bestemte mig for hård Thai massage med lidt olie til 400 DKK, så der var ikke åbnings rabat på denne ydelse. Der var rene håndklæder og dejligt varmt men rummene er ikke lyd isoleret, så lidt højlydt thai snak kan fremkalde fnis He He. Der blev lagt en del kræfter i massagen dog ikke så hård, som hos "Hanna Massage" på Strandboulevarden 11 men også meget få kommer helt op på den smerte skala som hun kan fremkalde :-). Til sidst kunne Pat se at alle myoserne var masseret ned i pjoverten og hjælp blev tilbudt for 200 spir. Der blev ikke jagtet afsted men givet en super håndtrold i et langsomt tempo uden tids stress og bemærkninger om at skynde sig. 

 

Blev tilbudt 4 hands og det vil jeg tage næstegang men må til at bestille.

 

Damage:

 

massage 400 DKK     8+

Håndtrold  200 DKK   9 1/2

blomster    200 DKK

 

/Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag. Var drøn træt, stresset, udkørt og anspændt, så ville bare anvende stedet til en times afslappende oliemassage. Ekstra ydelser havde jeg planlagt at takke nej til.

Pigen (fik ikke hendes navn) var ung og pæn. Men hendes massage var lidt ujævn og urutineret. Svingede lidt mellem 6/10 og 7/10. Det var som om hun fulgte en opskrift, men manglede rutinen og fumlede med håndklædet (Jeg har dog oplevet meget værre).

Der blev gnedet rigeligt på balder og indersiden af lårene (selvfølgelig.. optakt), men til sidst bad hun mig sætte mig op, så fik jeg lige afsluttende ryg og nakke massage, og så var det slut. Timen var gået.

What? Tænkte jeg. Altså jeg havde alligevel ville takke nej, men det var faktisk ret mærkeligt jeg ikke fik tilbudet.

Det var ok, men jeg har ikke fundet et nyt stam-sted. Exclusive Massage ligger stadig som et uovervindeligt minde om den perfekte thai massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag. Var drøn træt, stresset, udkørt og anspændt, så ville bare anvende stedet til en times afslappende oliemassage. Ekstra ydelser havde jeg planlagt at takke nej til.

Pigen (fik ikke hendes navn) var ung og pæn. Men hendes massage var lidt ujævn og urutineret. Svingede lidt mellem 6/10 og 7/10. Det var som om hun fulgte en opskrift, men manglede rutinen og fumlede med håndklædet (Jeg har dog oplevet meget værre).

Der blev gnedet rigeligt på balder og indersiden af lårene (selvfølgelig.. optakt), men til sidst bad hun mig sætte mig op, så fik jeg lige afsluttende ryg og nakke massage, og så var det slut. Timen var gået.

What? Tænkte jeg. Altså jeg havde alligevel ville takke nej, men det var faktisk ret mærkeligt jeg ikke fik tilbudet.

Det var ok, men jeg har ikke fundet et nyt stam-sted. Exclusive Massage ligger stadig som et uovervindeligt minde om den perfekte thai massage.

 

Hej Tip toe,

 

Ved ikke hvilken slags massage du betalte for, var det olie massage på tilbud eller den noget hårdere Thai massage til 400 DKK ?.  Hvis man på forhånd har sat sig op for at takke nej til ekstra ydelser, så er Suphaphorn Wellness på Blegdamsvej mere oplagt. Jeg var engang forbi Surin for en del år tilbage og havde det ligesom dig He He. Hvor efter hun forsøgte med venepumpning på inderlår og spurgte om trolden var "sur" for der var ikke noget liv den dag :-). Cool nok af stedet ikke at borer mere i det, men kan huske jeg ligesom skulle afgive en forklaring hos Surin og det slipper man for på dette sted :-).

/giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg benyttede mig af tilbudet med oliemassage for 299kr i en time.

Det værste jeg har været ud for, var en tyk, sur kvinde som ikke masserede. Hun brugte bare en halv time på at trykke mig diverse steder, hvorefter hun spurgte "du ha hånd"? Nej tak sagde jeg.

Men hos Exclusive spurgte de ikke engang. Der var hånden perfekt integreret i massage-forløbet, og bare det at man fik ryg og ansigtsmassage efter udløsningen, var den rene zen-oplevelse. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det olie tilbud 299 DKK afholdt jeg mig fra, der skal trykkes lidt hårde så det koster så 100 spir i merpris og fair nok. Shell's forrude vask er heller ikke så skumfyldt som Deres Goldwash og som amatør marketing sjuft kan jeg give et gratis fif til Shell, at næste vasketype skal hedde Diamondshine og afhenter gerne et par flasker rødvin får det gode tip :-).

 

.Husker godt det gamle Exclusive og ligenu findes der nok ikke et sted, som helt kan tilbyde den massage kvalitet kombineret med et tryktab i boiler seksionen. Jeg var faktisk hos Exclusive lige inden De "lukkede" rummene var rippet for hygge og effekter kun en massage briks stod tilbage men pigen var stadig fantastisk og hun startede ugen efter sit eget sted på Frederiksberg.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enjoy Thai Wellness - herlig grundig oliemassage i en time - super!

Har netop besøgt Pat og Bee på Frederiksberg og har fået den bedste massage i lang tid. Var heldig at blive betjent af dejlige søde Pat, som gav en fantastisk dejlig og gennemført massage. Da jeg havde læst herinde, at man ikke nødvendigvis blev tilbudt ekstra, var det heller ikke overraskende, at dette ikke skete, hvilket i dag passede mig helt godt.

Pat taler dansk og virker helt nede på jorden, og så giver hun en massage, som ikke lader noget tilbage at ønske. Grundigt og alligevel med følelse. Det bliver ikke sidste gang, jeg besøger stedet - også selv om det måske ikke indbefatter ekstra ydelser. Betalte 300 for en time, men lagde en hund ekstra for det søde smil og den behagelige atmosfære. Pænt sted - rent og ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har så vidt jeg ved lukket fra weekenden og åbner ikke på den adresse igen. Jeg ved ikke, hvor de flytter hen. Lad os hjælpes med at holde øje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...