Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg tror ikke det har noget med indvandrekredse at gøre. Nej, det findes der sikkert ingen fakta omkring, men det er bare den mest logiske konklusion når man holder deres generelle kvindesyn op imod vores... Netop kvindesynet giver dem jo visse begrænsninger når en "luder" skal vælges.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Jeg tror ikke det har noget med indvandrekredse at gøre. Jo, det har det et langt stykke hen ad vejen. Jeg har i over 30 år haft praktisk erfaring med indvandrere, så jeg kender lidtl til deres tankegang og måde at udtrykke sig på.. Og den er ikke, skal vi sige det lidt diplomatisk, til gunst for vore piger. Selv ikke i 3. generation. Redigeret 13. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 13. Marts, 2015 Jo, det har det et langt stykke hen ad vejen. Jeg har i over 30 år haft praktisk erfaring med indvandrere, så jeg kender lidtl til deres tankegang og måde at udtrykke sig på.. Og den er ikke, skal vi sige det lidt diplomatisk, til gunst for vore piger. Selv ikke i 3. generation. Du tager fejl. Det er ikke indvandrere, da der ingen stavefejl er skrevet på skiltet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 14. Marts, 2015 Ja, helt forfejlet. Disko-Dasko miljøet er først og fremmest domineret af gymnasie- og handelsskoleelever. I denne aldersgruppe benytter man sig ikke af "ludere", men af, hvad der nu mere eller målrettet kan scores ved festen. Måske tænkes der på piger, der har- eller har haft flere partnere? Det er den positive version. Den negative version er, at reklamen ikke stammer fra en rent etnisk dansk butik. Hvis din tankegang holder burde den nok hedde runde-trunte benzin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 14. Marts, 2015 Jeg synes mange herinde er lidt for nærtagende. Det svarer sgu lidt til at jeg skulle blive fornærmet hver gang nogle siger DJØF'er som et negativt ledet ord. Eller udtrykket DJØF'iseringen af samfundet. Men sådan er vi så forskellige. Uanset hvad lider Danmark i stor grad af mangel på selvironi hos de fleste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Marts, 2015 Herinde hedder det vel Glædespige-Benzin. Det ringer bare ikke på samme måde De fleste brugere af Breezer er unge piger/kvinder. Der er ingen som helst rimelig grund til at kalde dem ludere - hverken for sjov eller for alvor. Skiltet et simpelthen smagløst! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Marts, 2015 Nej, det findes der sikkert ingen fakta omkring, men det er bare den mest logiske konklusion når man holder deres generelle kvindesyn op imod vores... Netop kvindesynet giver dem jo visse begrænsninger når en "luder" skal vælges.. Der er adskillige her inde - alm. blege danskere - der giver udtryk for et vederstyggeligt middelalderligt kvindesyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2015 De fleste brugere af Breezer er unge piger/kvinder. Der er ingen som helst rimelig grund til at kalde dem ludere - hverken for sjov eller for alvor. Skiltet et simpelthen smagløst! Nej smagsløst er en hård dom synes jeg. Man kan sige at det er plat, men ikke smagsløst. Smagsløst er tilgengæld betegnelsen: "Perker", men ikke luder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Marts, 2015 Nej smagsløst er en hård dom synes jeg. Man kan sige at det er plat, men ikke smagsløst. Smagsløst er tilgengæld betegnelsen: "Perker", men ikke luder. Øh! Perker bruges om mørklødede personer med indvandrerbaggrund og ikke om mennesker generelt. Skiltet sætter lighedstegn mellem alle unge kvinder og sexsælgere - det er da smagløst. Jeg vil da heller kaldes noget, jeg ikke er... Til gengæld har jeg stor respekt for dem, der har valgt at sælge sex, de/I løser en stor opgave, desværre er der mange, der ikke kan/vil indse det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Marts, 2015 (edited) Slettet post Redigeret 14. Marts, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2015 Øh! Perker bruges om mørklødede personer med indvandrerbaggrund og ikke om mennesker generelt. Skiltet sætter lighedstegn mellem alle unge kvinder og sexsælgere - det er da smagløst. Jeg vil da heller kaldes noget, jeg ikke er... Til gengæld har jeg stor respekt for dem, der har valgt at sælge sex, de/I løser en stor opgave, desværre er der mange, der ikke kan/vil indse det. Ja og? Stadig er det ikke noget, som kan få mit pis i kog. Havde jeg derimod set betegnelsen "Perker" brugt i markedsføringsøjemed, så havde jeg ikke tøvet med at indgive en klage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Marts, 2015 Ja og? Stadig er det ikke noget, som kan få mit pis i kog. Havde jeg derimod set betegnelsen "Perker" brugt i markedsføringsøjemed, så havde jeg ikke tøvet med at indgive en klage. Det er altså i orden at markedsføre med "luder", men ikke med "perker"? Jeg forstår faktisk ikke din skelnen her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. Marts, 2015 Lad mig gætte på, at dit urin med højt kogepunkt kunne opvarmes tilstrækkeligt, hvis det var din teenagedatter, der blev betegnet som luder, hvis hun ikke bevægede sig rundt i den branche. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg