Hop til indhold
Gæst

Politiet på bordel-jagt

Recommended Posts

Du kom mig i forkøbet Starson.. Også endda på forsiden af netavisen.. :smile:

VH Ludvig.

 

Biltong var dog endnu hurtigere på aftrækkeren:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Biltong var dog endnu hurtigere på aftrækkeren:

Tak for info Jernsvin, jeg må vist følge bedre med..:-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info Jernsvin, jeg må vist følge bedre med.. :smile:

VH Ludvig.

 

Overskriften var nu heller ikke god og jeg forstår slet ikke, hvorfor Anne Grethe Bjarup Riis skulle bliver sur over det eller blandes ind i den historie  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Overskriften var nu heller ikke god og jeg forstår slet ikke, hvorfor Anne Grethe Bjarup Riis skulle bliver sur over det eller blandes ind i den historie :wink:

Eller hvorfor man gør nar af SKAT.

Hvis man læser artiklen til ende finder man:

"Skat kontrollerede også bordellerne, hvor man sikrede oplysninger til nærmere undersøgelse."

Men der er jo visse personer der bare ikke kan læse til ende og tænke sig om.

Sådan går det, når man leverer over 6 indlæg i snit om dagen hver eneste dag siden januar 2012. I guder en pestilens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller hvorfor man gør nar af SKAT.

Hvis man læser artiklen til ende finder man:

"Skat kontrollerede også bordellerne, hvor man sikrede oplysninger til nærmere undersøgelse."

Men der er jo visse personer der bare ikke kan læse til ende og tænke sig om.

Sådan går det, når man leverer over 6 indlæg i snit om dagen hver eneste dag siden januar 2012. I guder en pestilens.

 

Det rokker jo ikke ved, at aktionen måtte have været en skuffelse for din nidkære ven Furnæse, hvis det havde været på Fyn.

Det er rigtigt, at nogen skriver meget herinde, men der er også dem, hvis skriv evig og altid ender i flueknepperi, strid og ballade.

Pestilens?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når bil tong bevidst laver en intetsigende overskrift i den anden tråd, kan han ikke forvente at den bliver læst. Om de mange intetsigende overskrifter skyldes manglende omtanke, manglende respekt for andre mennesker, eller en tro på at det tiltrækker flere, ved jeg ikke. Jeg springer bare helt over disse tråde uden reel overskrift.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når bil tong bevidst laver en intetsigende overskrift i den anden tråd, kan han ikke forvente at den bliver læst. Om de mange intetsigende overskrifter skyldes manglende omtanke, manglende respekt for andre mennesker, eller en tro på at det tiltrækker flere, ved jeg ikke. Jeg springer bare helt over disse tråde uden reel overskrift.

Jeg forstod også først Bil tongs tråd igennem dette. Nu når selv jeg har fattet den, så forstår jeg ikke debattørenes modstand af politiets arbejde. Er det sådan, at der er nogle, der virkelig ønsker illegal arbejdskraft på området? Eller måske endda billige handlede kvinder?

 

Jeg er af den opfattelse, at politiet svigter ved ikke at være meget mere synlig i speciel miljøet omkring udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det sådan, at der er nogle, der virkelig ønsker illegal arbejdskraft på området? Eller måske endda billige handlede kvinder?

 

Det tror jeg bestemt ikke.

 

Derimod så er der nogle personer, der ser problemet med handlede kvinder som væsentligt større end det - muligvis - reelt er. Og her vil en artikel om at Politiet har gået "forgæves" jo "tælle med" hos dem, som mener at problemet med handlede kvinder ikke er så omfattende.

 

Hertil skal siges, at det nærmest et umuligt, at få reelt pålidelige tal, i stort set alt hvad der rører sig i prostitutionsbranchen samt herunder handlede kvinder i prostitution. Se f.eks. http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2015/03/11/154904.htm, hvor man åbenbart ikke har nogen viden om, om en ydet hjælp til handlede kvinder, reelt har nogen effekt (kvinderne vender åbenbart tilbage til prostitution, efter de er blevet hjulpet "videre").

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg bestemt ikke.

 

Tror du ikke, at der er illegale arbejdskraft blandt pigerne? Eller syntes du ikke det kommer politiet ved?

 

Hvis der bare er en enkelt handlet kvinde, eller der måske bare er en chance for, at der er en enkelt. Syntes du så ikke det kommer politiet ved?

 

Angående Told og Skats indsats på området vil jeg mene, at de naturligvis skal gøre deres arbejde. Hvis der er skatteregler, som skal laves om, så er det politikernes opgave at ændre dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du ikke, at der er illegale arbejdskraft blandt pigerne?

Jo, men jeg mener bare ikke, at problemet er så stort antalsmæssigt (set i forhold til det samlede antal prostituerede), som nogle gerne vil gøre det til, og det derfor ikke kan bruges som argument for at forbyde køb af sex.

 

Eller syntes du ikke det kommer politiet ved?

Alt hvad der er illegalt kommer Politiet ved.

 

Hvis der bare er en enkelt handlet kvinde, eller der måske bare er en chance for, at der er en enkelt. Syntes du så ikke det kommer politiet ved?

Selvfølgelig. Men selvfølgelig med forbehold for at det skal udvikle sig til et total overvågningssamfund/politistat.

 

Angående Told og Skats indsats på området vil jeg mene, at de naturligvis skal gøre deres arbejde. Hvis der er skatteregler, som skal laves om, så er det politikernes opgave at ændre dem.

Helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men jeg mener bare ikke, at problemet er så stort antalsmæssigt (set i forhold til det samlede antal prostituerede), som nogle gerne vil gøre det til, og det derfor ikke kan bruges som argument for at forbyde køb af sex.

 

Det er jo ikke politiets opgave, at formulere loven. De skal blot opretholde den. Og jeg mener det er en vigtig opgave, at politiet holder opsyn med miljøet omkring de udenlandske piger. Jeg kunne godt ønske mig, at lovgiverne på en eller anden måde gjorde sexkøberne ansvarlig for det de køber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt ønske mig, at lovgiverne på en eller anden måde gjorde sexkøberne ansvarlig for det de køber.

 

Hvis en sexkøber køber sex af en handlet kvinde, velvidende at kvinden handler under tvang, er det ulovligt, idet der i så fald er tale om en voldtægt. Dvs. sexkøberne er allerede ansvarlige for det de køber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå kære følsomme mennesker, der følger sig bondefanget og respektløst behandlet. Det er da en næsten ubærlig situation jeg angiveligt har bragt flere i og vil da straks forsøge at afbøde de traumatiske oplevelser det angiveligt har været for flere.

 

Hvis man googler A.G. Bjarup Riis vil man se, at hun ved flere lejligheder har været i det røde felt i forhold til prostitution, herunder handlede kvinder og omfanget af samme. Et berømt AGBR overfald er dette her.

 

Den slutning jeg fejlagtigt troede man selv kunne lave i forhold til artiklen, der jo ikke støtter tesen om, at der er handlede kvinder over alt, er at det måtte ærgre AGBR. 

 

Jeg ser nu, at den kobling var for subtil og vil bestræbe mig på at kommunikere mere enkelt og direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nå kære følsomme mennesker, der følger sig bondefanget og respektløst behandlet. Det er da en næsten ubærlig situation jeg angiveligt har bragt flere i og vil da straks forsøge at afbøde de traumatiske oplevelser det angiveligt har været for flere.

 

Hvis man googler A.G. Bjarup Riis vil man se, at hun ved flere lejligheder har været i det røde felt i forhold til prostitution, herunder handlede kvinder og omfanget af samme. Et berømt AGBR overfald er dette her.

 

Den slutning jeg fejlagtigt troede man selv kunne lave i forhold til artiklen, der jo ikke støtter tesen om, at der er handlede kvinder over alt, er at det måtte ærgre AGBR. 

 

Jeg ser nu, at den kobling var for subtil og vil bestræbe mig på at kommunikere mere enkelt og direkte.

Næææ, fortsæt endelig i samme spor. Jeg kunne nemt se koblingen, og når selv jeg kan, så kan de fleste. Tag dig ikke af de små mænd der kaster lange skygger ;) Deres indlæg er blot udtryk for et mangelsymptom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...