Rejsenetværk 9743 Skrevet 12. Marts, 2015 Nille er ikke selvfed, han er bare en glad bekymringsfri single mand, der både har så godt råd, tid til og mulighed for at gøre meget af det som vi nok er mange der drømmer om at kunne selv. At han så også gør det tager jeg hatten af for, i stedet forspilde de muligheder han hele tiden har. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 Nille er ikke selvfed, han er bare en glad bekymringsfri single mand, der både har så godt råd, tid til og mulighed for at gøre meget af det som vi nok er mange der drømmer om at kunne selv. At han så også gør det tager jeg hatten af for, i stedet forspilde de muligheder han hele tiden har. Venlig hilsen Rejsenetværk Korrekt Rejse, Carpe Diem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 Nille er ikke selvfed, han er bare en glad bekymringsfri single mand, der både har så godt råd, tid til og mulighed for at gøre meget af det som vi nok er mange der drømmer om at kunne selv. At han så også gør det tager jeg hatten af for, i stedet forspilde de muligheder han hele tiden har. Venlig hilsen Rejsenetværk Rejse, Jeg vil gerne have dig med på flere rejser og eventyrer, men jeg huskede du sagde en gang, jeg var en "dyr legekammerat" hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 ...... du sagde en gang, jeg var en "dyr legekammerat" hehe ...... Nu bliver jeg da nysgerrig :P . Hvor meget blev du budt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 12. Marts, 2015 Stående applaus herfra til dine underholdende og lærerige beretninger Jeg har følgende kommentarer: Læsevenligheden kan øges hvis du ikke laver dobbelt linieafstand mellem hver linie. Dine indlæg er ofte en masse enkeltstående liner. Dvs. du skal ikke (som på en gammel skrivemaskine) trykke Enter ved slutningen af linien men bare fortsætte med at skrive. Så står linierne i hvert afsnit med normal og ikke dobbelt afstand. Så kan du lave nyt afsnit for hver 5-10 linie. Så vil teksten også fylde måske 30% mindre og være mere læsevenlig. Sommetider bliver det dog kun til skimning af dele af dine indlæg, men det skyldes at jeg personlig ikke er så tiltalt af FKK konceptet (og har derfor aldrig prøvet det) som for mig at se indbærer dobbelt betaling, først for at komme ind og så for at være sammen med pigen. Jeg er heller ikke til Flat Rate a la Erlebniswohnung. Det er lidt for maskinelt til mig, men jeg har dog prøvet det nogle gange. Jeg kan bedst lide Eros Centre (Kiel, Hannover, Rostock, Bielefeld, Porta Westphalica, Bünde), Laufhauser (Berlin, Hamburg), Bordelgader (med pigerne i vinduerne, Braunschweig, Dortmund, Bochum, Oberhausen, Hagen), Wohnungspuffs (lejlighedsbordeller) og ikke mindst good old swingerklubber (Party Treff) hvor man kan muntre sig med ægte modne tyske hausfraus, i dagens anledning klædt i frækt undertøj. Jeg synes ikke din fokus på økonomien i en tysk sammenhæng er overdrevet. De mange tyske koncepter går netop ud på at optimere økonomien både for købere og sælgere. Derfor er det store væld af koncepter interessant. Men jeg mener på den anden side vanskeligt de kan overføres til danske forhold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 13. Marts, 2015 Hej Nylon lover Jeg skriver faktisk med enkelt linjeafstand i mine kladder, så længe det stadig er en selvstændig tekst, det er først når der skal være mellemrum mellem tekster at det brede mellemrum opstår når jeg skal oveføre til forum på EG. Faktisk det samme som i dit eget indlæg her, men blot med den forskel at jeg skriver en del kortere tekster, der ikke fylder mere end 1 eller 2 sammenhængende linjer. Men uanset alles råd, så er det ekstremt vanskeligt at overføre eksterne formater til forum i EG, men det har jeg jo oprettet en tråd om, nok uden at noget forandres til det bedre af den grund. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg