Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 Du vil gerne fremstå som "den lærte" og bruger franske og latinsk udtrykke, for det forstår folk ikke meget af. Der skulle stå "den lærde" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. Marts, 2015 Den som intet ved, har intet ondt gjor(d)t!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 Den som intet ved, har intet ondt gjor(d)t!!!! Du ved ikke du har en kønssygdom hehe (ej den var lidt grov) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. Marts, 2015 Du ved ikke du har en kønssygdom hehe (ej den var lidt grov) Nå nå - næææææææææææææh du: Jeg har en køn sygdom ----- hvis du forstår!! Bortset fra det, så er kønssygdomme desværre ikke til at spøge med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 11. Marts, 2015 Rejsenetværk, Du er nok 50% af årsagen til at jeg fik samlet mig sammen til at opsøge FKK klubberne i Tyskland. Så mange tak for det. Det har været en fornøjelse og noget jeg synes enhver mand skal unde sig selv mindst een gang. Med hensyn til dine lange beretninger og om der er nogen der læser så havde jeg for nyligt de samme tanker i min tråd om Prag. Mon det henvendte sig for smalt, mon folk bare trak på skuldrene af det og var ligeglade. Det viser sig så efter lidt prikken at folk gerne vil læse selv om de ikke altid siger noget. Hvis det begynder at kede dig at skrive, så kan du evt. eksperimentere med en ny stil. Jeg selv begyndte at blande andre ting end sex og logistik ind i beretningerne, så de indeholder andre ting som man må formode en sund gennemsnitsmand interesserer sig for. Men en ting er i hvert fald sikkert: Det er din egen lyst, og ikke andres, der skal drive dit værk her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Du ved ikke du har en kønssygdom hehe (ej den var lidt grov) Kære Nille - det grøngule dryp er bare ikke startet endnu - en såkaldt dryppert - husk rigtige mænd har haft en "dårlig" ( jeg er vist også lidt grovkornet) Mange hilsner Nyder livet Redigeret 11. Marts, 2015 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Hej Rejse Du er nok 50 % årsag til at jeg er her på eg :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg læser de fleste af dine beretninger Rejse, og får nok ikke det udbytte som du måske håber på, men jeg lader mig nok mere imponere af alle de små detaljer, som dine velskrevede indlæg indeholder.. jeg tænker at du konstant går med notesblokken fremme for ikke at glemme. Selvom man ikke deler interesseområder, kan man sagtens lade sig underholde med en god fortælling. Titman, der var ellers et pænt skulderklap til Rejse.. Jeg har bare fået den opfattelse, at alt her på Eg er interesant for dig.. Du skåner ikke mange tråde efterhånden.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 12. Marts, 2015 Rejse: Engang skrev du et par beretninger om dine oplevelser som turist i Danmark, hvor der ikke var fokus på gp's og sex. Dem måtte du gerne genoptage, da det var en ren fornøjelse at læse dem. Og de var ikke et ord for lange...! mvh d'A 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 12. Marts, 2015 Det kunne jeg faktisk godt tænke mig at skrive flere beretninger om ture rundt i Danmark, sådan bare som almindelig turist. Er der nogle der vil med, så kunne jeg jo tage toget til Århus som sidst, eller en anden by, og hvis der så er en med bil, kunne vi dele udgiften 2 eller 3 mand lidt rundt på Djursland, Hjerl Hede med måske. Måske en overnatning, så vi kan nyde en bedre middag også. Måske hvis jeg har en række fridage i maj, juni eller juli? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) jeg vil gerne med til Bornholm. Redigeret 12. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. Marts, 2015 Hej Rejsenetværk Er det du savner flere som også skriver deres egne beretninger og anmeldelser fra FKK/GP besøg? Du er træt af "snyltere", der ikke bidrager til de forskellige anmeldelses sektioner her på EG - eller hva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 12. Marts, 2015 Nej jeg er ikke træt af snyltere, jeg glædes kun over, hvis jeg inspirerer andre til at opsøge egne oplevelser, også om så vi ikke hører noget fra dem. Gerog det er mere det at jeg har en kronologi over tid som skribent, sådan at jeg kan holde nu og før op mod hinanden. Før var det synligt at andre læste med, for de kommenterede på det jeg skrev, det gør læserne så i det store og hele ikke længere. Det er helt i sin orden, for jeg ønsker mindst af alt at folk skal kommentere for min skyld, men mest af alt at de gør det fordi de selv har lyst. Facit er måske derfor, at det kan være at jeg har haft min tid, og er det tilfældet vil jeg bare være glad for alt den positive interesse jeg har oplevet i min tid som skribent. Jeg har altid gerne villet skille mig ud på at skrive om en klub, her og der som den første midt i alle beretningerne fra World, Artemis, Harmony, Samya mfl. Som nu vores tur til FKK Leipzig denne gang, eller Sauna Club Babylon i august. Hvis nogle efter at have læst mine beretninger får lyst til at besøge de samme klubber, er det da interessant for mig hvis de skriver det i en kommentar, og da særligt hvis de besøger dem, og selv skriver en beretning om eget besøg Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg har altid gerne villet skille mig ud på at skrive om en klub, her og der som den første midt i alle beretningerne fra World, Artemis, Harmony, Samya mfl. Som nu vores tur til FKK Leipzig denne gang, eller Sauna Club Babylon i august. Hvis nogle efter at have læst mine beretninger får lyst til at besøge de samme klubber, er det da interessant for mig hvis de skriver det i en kommentar, og da særligt hvis de besøger dem, og selv skriver en beretning om eget besøg Venlig hilsen Rejsenetværk For ikke at tale om LivingRoom, VillaVertigo og Goldentime, jeg husker du var ret imponeret over Goldentime En af de tyske piger du var sammen med på GT, pigen som jeg også kender, er nu barpige hos Goldentime Jeg huske du beskrev billederne på væggene hos Livingroom i din beretning, jeg har været på Livingroom dusiner af gange, men har aldrig lagt mærke til billederne på væggene jeg har mit fokus på pigerne hehe Jeg tror mange læser med og drømmer om en tur, men har af forskellige grunde ikke mulig at realisere det... vi er heldige og kan leve livet og kan slå os løs med de dejlige piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Jeg tror mange læser med og drømmer om en tur, men har af forskellige grunde ikke mulig at realisere det... vi er heldige og kan leve livet og kan slå os løs med de dejlige piger præcis - så man kan næsten sige at vi - der ikke lige kan smutte til Tyskland i 3-5 dage - får oplevelsen med. Jeg synes at der skal være plads til korte, kontante beskrivelser og så helt op til Rejses alenlange, nøjagtigt beskrevne indlæg. Jeg synes egentligt ikke det er så vanskeligt - hvis man ikke gider læse et indlæg, så kan man jo da blot .... lade være!... Tak til rejse - og alle andre FKK besøgende herinde for at dele jeres erfaringer og oplevelser! Redigeret 12. Marts, 2015 af SuperFucker 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 12. Marts, 2015 Iøvigt. Selv om man ikke er så hooked på FKK konceptet er det også hyggeligt at læse Rejses beretninger. Han har nemlig et eminent blik for detaljer, som Nille også er inde på, og er god til at fortælle en historie. Så fortsæt endelig med at skrive, Rejse, dine beretninger kan nemlig læses på flere måder - både som hyggelæsning og som inspiration. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 Iøvigt. Selv om man ikke er så hooked på FKK konceptet er det også hyggeligt at læse Rejses beretninger. Han har nemlig et eminent blik for detaljer, som Nille også er inde på, og er god til at fortælle en historie. Så fortsæt endelig med at skrive, Rejse, dine beretninger kan nemlig læses på flere måder - både som hyggelæsning og som inspiration. Rejses beretninger kan bruges til mange ting, som bodegaoplæsning, røverhistorier, de grå sider (sexdelen er ikke altid så spændende) eller godnatlæsning - hvor man ønsker at falde hurtig i søvn (jeg joker Rejse haha) Jeg kender en pige ved navnet Raisa, hver gang jeg knalder hende - kan jeg ikke lad være med at tænke på dit nick "Rejse" hahaha det hjælper just ikke på potensen, men heldigvis er hun så lækker at jeg kan holde mit stiv også selv om jeg tænker på dit nick hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 12. Marts, 2015 Nille, en kvinde jeg talte med om dig, spurgte mig, hvor gammel er ham Nille og gav selv et bud 9 år Du bliver nok aldrig rigtig voksen, og vil blive ved med at være et spenderende ubekymret legebarn Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 Nille, en kvinde jeg talte med om dig, spurgte mig, hvor gammel er ham Nille og gav selv et bud 9 år Du bliver nok aldrig rigtig voksen, og vil blive ved med at være et spenderende ubekymret legebarn Venlig hilsen Rejsenetværk Smigrede du da ved at sige "9 år" (+ eventuelt 82) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 12. Marts, 2015 Mon jeg kan tage patent på mit nick som en metode til at undgå for tidlig udløsning - tænk på Rejsenetværk når du boller og hold den halvslap meget længere Nille er det derfor at du kan bolle 12 gange, men nøjes med at fyre den af de første 3 gange Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 Jamen Netværk da. Her i en travl besvarelsestid andetsteds skal jeg da oplyse dig om, at der også er mænd, der lider af for sen afgang. Jeg har tidligere været hos glædespiger, hvor det ikke lykkedes "ad naturens gang", hvorfor en svenker (undskyld Bananas) blev taget i anvendelse. Dette er også en del af virkeligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Mon jeg kan tage patent på mit nick som en metode til at undgå for tidlig udløsning - tænk på Rejsenetværk når du boller og hold den halvslap meget længere Nille er det derfor at du kan bolle 12 gange, men nøjes med at fyre den af de første 3 gange Venlig hilsen Rejsenetværk Du kan vel kun tage patent på nicket Rejsenetvaerk. Der kan komme en ny bruger imorgen, som kan oprette nicket Rejsenetvaerket og bruge dit billede også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 Nille, en kvinde jeg talte med om dig, spurgte mig, hvor gammel er ham Nille og gav selv et bud 9 år Du bliver nok aldrig rigtig voksen, og vil blive ved med at være et spenderende ubekymret legebarn Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg er over 18 og er myndig, jeg har mit eget pas Sjov og alvor skal der til i livet det er en balancegang som jeg forsøger at leve efter, work hard - play hard 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Marts, 2015 Mon jeg kan tage patent på mit nick som en metode til at undgå for tidlig udløsning - tænk på Rejsenetværk når du boller og hold den halvslap meget længere Pas på det ikke bliver til en "anti-potens-pille" haha hvor man falder i søvn over pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Pas på det ikke bliver til en "anti-potens-pille" haha hvor man falder i søvn over pigen Pas du nu på du ikke drukner af selvfedme Redigeret 12. Marts, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg