Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Molly er blevet lidt forårskåd, har i til det nogle gode råd? Mine tanker er nemlig fy fy fy, Molly tænker nemlig på Bly! Hendes skridt og hendes lår får mig til at tænke, jubiii det er forår Hendes videoer er noget så slemme og grumme, de gør os alle mundlamme og stumme Bly du så vild at jeg får lyst til at rime Lad os gøre ting der får erogude til at falde i svime Sutte sutte sutte ikke bide Se hvor fint Bly den ned i halsen får til og glide, hvis den ikke glide vil sutter hun den engang til! Ring til mig Bly, du skal ikke være sky Lad os tale om alt det lækre, og det ulækre om mine lyster, der inkluderer dine bryster 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg ville ønske jeg hed Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Gæk knæk kæk Pigens hjerte vil gå i stå hvis hun ikke får sex må Hedder den søde pige Molly skal vi lave lidt bolly Nusse, nusse, nusse jeg vil slikke din våde kusse Hvis mit tungearbejde er i top kvitterer du med et blowjob ? Hvis jeg består prøven må jeg tage dig i røven ? Hvis jeg nu var lidt styg skylder du en påskebryg men jeg vil hellere ha' lidt skæg så du skylder mig et påskeæg Redigeret 11. Marts, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Hov hov kære superfucker, din spasmager i denne tråd er det kun rimsvar der behager Selvom du ikke ligefrem frække Bly hedder Så må du gerne være min prins som på den hvide hest rider Jeg kan nemlig også godt lide tissemænd og især i denne tid de springer frem som vintergækker og ihhh hvor det dejligt når de til en hårdt prikker Redigeret 11. Marts, 2015 af Kysseglade Molly 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 11. Marts, 2015 Ahahaha, Molly din lille skørling! Tralalala... Skørping. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Molly er blevet lidt forårskåd, har i til det nogle gode råd? Mine tanker er nemlig fy fy fy, Molly tænker nemlig på Bly! Hendes skridt og hendes lår får mig til at tænke, jubiii det er forår Hendes videoer er noget så slemme og grumme, de gør os alle mundlamme og stumme Bly du så vild at jeg får lyst til at rime Lad os gøre ting der får erogude til at falde i svime Sutte sutte sutte ikke bide Se hvor fint Bly den ned i halsen får til og glide, hvis den ikke glide vil sutter hun den engang til! Ring til mig Bly, du skal ikke være sky Lad os tale om alt det lækre, og det ulækre om mine lyster, der inkluderer dine bryster Hvis det var skrevet på svensk, så stod jeg foran din dør, lige nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Här kommer Kyssalycklig Molly, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa Här kommer Kyssalycklig Molly, ja, här kommer faktisk jag. Har du sett min dildo, min fina söta lilla dildo. Har du sett Herr Nilson, ja han heter faktisk så. Min dörr står på glänt i villa villa knulla, bara kom söta... Redigeret 11. Marts, 2015 af Kysseglade Molly 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 11. Marts, 2015 Här kommer Kyssalycklig Molly, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa Här kommer Kyssalycklig Molly, ja, här kommer faktisk jag. Har du sett min dildo, min fina söta lilla dildo. Har du sett Herr Nilson, ja han heter faktisk så. Min dörr står på glänt, bara kom söta... Awwwwww ❤️ Hvor nuttet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 Ak ak jeg siger mange tak. Du rimer jeg driver. Masser af saft det er bare at være stanhaft. At besøge molly ville gøre mig jolly. Ikke af det der cola. Men den der sol A. At du er i Kolding får jeg da lyst til en bolning. Ja du er ikke sky når du tænker på bly. I er begge dejlige piger i vækker sku min tiger. Du er våd jeg er helt klart forårskåd. Jeg må dig kalde så vi kan knalde. En varm forårsdag giver mig stor behag. Molly du er kæk og er sikker på jeg kan gi dig en læk. Jeg nu stoppe må du er en dejlig då jeg så. Ha en skøn dag i dit fag du ligger nok i lag. Kys og knus min lille mus. Og skynd dig at komme til mit hus. Ha en fantastisk dag molly KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Marts, 2015 Här kommer Kyssalycklig Molly, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa Här kommer Kyssalycklig Molly, ja, här kommer faktisk jag. Har du sett min dildo, min fina söta lilla dildo. Har du sett Herr Nilson, ja han heter faktisk så. Min dörr står på glänt i villa villa knulla, bara kom söta... Hvis du bliver træt i ryggen, kan du rejse dig op og blive en ny Evert Taube. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 Här kommer Kyssalycklig Molly, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa Här kommer Kyssalycklig Molly, ja, här kommer faktisk jag. Har du sett min dildo, min fina söta lilla dildo. Har du sett Herr Nilson, ja han heter faktisk så. Min dörr står på glänt i villa villa knulla, bara kom söta... Selvom svensk ikke er min spidskompetence, bøjer jeg mig i støvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 Selvom svensk ikke er min spidskompetence, bøjer jeg mig i støvet Bx, Så skriv et rim på tysk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 Bx, Så skriv et rim på tysk Jeg har desværre ikke en skrift med gotiske bogstaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Selvom svensk ikke er min spidskompetence, bøjer jeg mig i støvet Kære BX -Hvis du dig i støvet må bøje, så det vist på tide at forårsrengøre nøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 Kære BX -Hvis du dig i støvet må bøje, så det vist på tide at forårsrengøre nøje Gæk gæk gæk, BX, din røv sku' ha' smæk Mit navn det står med Nille... jeg vil Molly kilde jeg er knap til poesi men piger kan jeg li 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Kære BX -Hvis du dig i støvet må bøje, så det vist på tide at forårsrengøre nøje Kære frk. Kysseglad. Til svar her er er mit lille kvad: Hvis det er ved tide med rengøring nøje Vil du da for mig dig gøre den møje? Redigeret 11. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Marts, 2015 Kære frk. Kysseglad. Til svar her er er mit lille kvad: Hvis det er ved tide med rengøring nøje Vil du da for mig dig gøre den møje? At sig forover bøje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) At sig forover bøje? ... og straks "den" fange mit øje! Redigeret 11. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Marts, 2015 ... og straks "den" fanger mit øje! Thi hvorfor lade dig nøje Når kvinder villigt mig føje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg kan sagtens stå foroverbøjet eller på knæ og gøre jer fri for vasketøjet Jeg kan også pudse og polerer kan sågar med kuglerne jonglerer. Spyt og knofedt skal der til jeg med frække mænd gerne forårsrengøre vil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 Thi hvorfor lade dig nøje Når kvinder villigt mig føje nej, da helt jeg er i det høje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Jeg kan sagtens stå foroverbøjet eller på knæ og gøre jer fri for vasketøjet Jeg kan også pudse og polerer kan sågar med kuglerne jonglerer. Spyt og knofedt skal der til jeg med frække mænd gerne forårsrengøre vil straks du er ansat i mit hjem! til hjælp jeg ganske trænger og hvis du også tåle kan et klem men skjult - så ikke konen vrænger Redigeret 11. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) straks du er ansat i mit hjem! til hjælp jeg ganske trænger og hvis du også tåle kan et klem men skjult - så ikke konen vrænger Molly pas på pas på Skynd dig at gå For BX er slem Når han leger med sit lem hohoho Redigeret 11. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Molly pas på pas på Skynd dig at gå For BX er slem Når han leger med sit lem hohoho Gnæk, gnæk, gnæk nu begynder vi på ny Nille er vor alles skræk overhovedet ikke bly til alle tider alt for fræk hohoho Redigeret 11. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Gnæk, gnæk, gnæk nu begynder vi på ny Nille er vor alles skræk overhovedet ikke bly til alle tider alt for fræk hohoho BX lad være at flæbe ellers må du vaske din mund med sæbe Bly er stadig sød og fræk Hun kan tænde enhver Skipper Skræk Redigeret 11. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg