DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 En RIGTIG Kawasaki er SQU da grøn . . . SÅ LÆR DET DOG . . . En OLFERT mere . . . . Håber KK har et par pænt møre boxer til lejligheden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 En RIGTIG Kawasaki er SQU da grøn . . . SÅ LÆR DET DOG . . . En OLFERT mere . . . . HEY JEG SKREV GUL BIL. LAMMER TIL DIG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Håber KK har et par pænt møre boxer til lejligheden Han får ikke lov at dø i synden - SKAL nok finde en dag . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Han får ikke lov at dø i synden - SKAL nok finde en dag . . . Er der ikke snart samlet sammen så en mindre undertøjsforetning kunne sikere sig overskud på kk alene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 12. Marts, 2015 Er der ikke snart samlet sammen så en mindre undertøjsforetning kunne sikere sig overskud på kk alene? TROR køen er ved at være lang . . . En pensionist truer ham med, at ville køre ham ned med sin kørestol + et par andre . . . KK skal nok begynde at kigge sig over skulderen, når han færdes ude . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 ...... En pensionist truer ham med, at ville køre ham ned med sin kørestol + et par andre . . . For en god ordens skydl: Det var ikke mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 12. Marts, 2015 For en god ordens skydl: Det var ikke mig I er da nogle stykker herinde, der kører rullestols ræs på gangene . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg