kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) TAK DETH og KK . . Bare giv mig skylden Jeg har brede skuldre, så skal nok kunne bære det . . . Godmorgen an2n. Selv tak da. Det var en ren fornøjelse. troede kun du havde en rød isse og jule mands skæg var det ikke det du skrev i et indlæg. Men DETH har stadig ret. Du er en slemmert an2n. God dag An2n. KK Redigeret 11. Marts, 2015 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Godmorgen an2n. Selv tak da. Det var en ren fornøjelse. troede kun du havde en rød isse og jule mands skæg var det ikke det du skrev i et indlæg. Men DETH har stadig ret. Du er en slemmert an2n. God dag An2n. KK Ledt i fordærv blev vi! 2 helt uskyldige drenge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Godmorgen an2n. Selv tak da. Det var en ren fornøjelse. troede kun du havde en rød isse og jule mands skæg var det ikke det du skrev i et indlæg. Men DETH har stadig ret. Du er en slemmert an2n. God dag An2n. KK I er FANDME et par venner i to, KK og DETH . . . I kan squ selv være et par slemmerter . . . Er nu pæn solbrun i ansigtet - Har fået forårskulør . . Behøver jo ikke ligne min avatar - Bortset fra seler og frisure . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 I er FANDME et par venner i to, KK og DETH . . . I kan squ selv være et par slemmerter . . . Er nu pæn solbrun i ansigtet - Har fået forårskulør . . Behøver jo ikke ligne min avatar - Bortset fra seler og frisure . . . Er det ikke kun snuden der har fået sol? Ser ud til den er en del tættere på solen end resten af ansigtet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 Er det ikke kun snuden der har fået sol? Ser ud til den er en del tættere på solen end resten af ansigtet Hahaha good one 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Er det ikke kun snuden der har fået sol? Ser ud til den er en del tættere på solen end resten af ansigtet Issen er nærmere solen . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Issen er nærmere solen . . . Hahah, det kender jeg godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Hahah, det kender jeg godt Vi har måske samme mangel på frisure . . . KUN sattelitklipninger . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Vi har måske samme mangel på frisure . . . KUN sattelitklipninger . . . En hundeklipning rækker her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 En hundeklipning rækker her Uhhhh to hårdkogte knægte eller er det alderen hvor det selv falder af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Hahaha good one DU STÅR SNART TIL EN OLFERT DE LUXE . . . . Spørger måske ND om hjælp . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 DU STÅR SNART TIL EN OLFERT DE LUXE . . . . Spørger måske ND om hjælp . . . hvis det er Nd. Vil jeg ikke føle det som straf men som ren glæde. Meeeen tror du får svært ved at få overtalt en pensionist. så du kommer bare an. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Uhhhh to hårdkogte knægte eller er det alderen hvor det selv falder af. Må være en hårdkogt knægt, du er da 11 år ældre end mig kan jeg se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 Jo jo da en hårdkogt knægt det er du Også skal vi vist ikke snakke alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 hvis det er Nd. Vil jeg ikke føle det som straf men som ren glæde. Meeeen tror du får svært ved at få overtalt en pensionist. så du kommer bare an. Pas du nu bare på - WIR HABEN UNSER METHODEN . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Jo jo da en hårdkogt knægt det er du Også skal vi vist ikke snakke alder. Eller så falder håret bare af som var det betalt for det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 Eller så falder håret bare af som var det betalt for det Ja er også ultra korthåret, rykker tit i håret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Eller så falder håret bare af som var det betalt for det Kan det ikke også være for kraftig modvind på 'kawa'en ? ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Ja er også ultra korthåret, rykker tit i håret Prøver at bilde mig selv ind jeg ligner Bruce Willis, det virker bare ikke for godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 Er det ikke også Harley han kører på og ikke de ny morderne stads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Kan det ikke også være for kraftig modvind på 'kawa'en ? ? Havde jeg haft den lang tid nok var det en glimmeren undskyldning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Er det ikke også Harley han kører på og ikke de ny morderne stads Han kører motorcykel - IKKE sofacykel . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 11. Marts, 2015 Han kører motorcykel - IKKE sofacykel . . . Alle der ikke sidder i bur, køre motorcykel, hilser endda på en knallert 45 engang imellem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Marts, 2015 Med de ADHD drenge jeg har arbejdet med hilste jeg også på dem hver gang der kom en gul bil forbi. God solid lammer på skuldren. Så kunne de lære det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Med de ADHD drenge jeg har arbejdet med hilste jeg også på dem hver gang der kom en gul bil forbi. God solid lammer på skuldren. Så kunne de lære det. En RIGTIG Kawasaki er SQU da grøn . . . SÅ LÆR DET DOG . . . En OLFERT mere . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg