kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Altså i har sgu da misforstået noget! Jeg er altså ikke blevet sådan omkring 50-60 år ældre over night, nå! X vil slet ikke se det komme, når han får tæv med en søko! Hej Nikita. Jeg takker for du lader det gå ud over gamle BX. Jeg vidste han tog en for holdet her Hygge ND KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Det var nu ikke ligefrem skidt, de tilbød Nej bare de ikke skulle skifte jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Hej Nikita. Jeg takker for du lader det gå ud over gamle BX. Jeg vidste han tog en for holdet her Hygge ND KK Det ælste skal jo bruges først! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Nej bare de ikke skulle skifte jer. Det skete faktisk under massagen, da de blidt sagde "turn around, please" :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Ikke en søko - Men i mangel af bedre . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Ikke en søko - Men i mangel af bedre . . Luffe, tidliger kendt som Nikita.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Du skal vist sove med det ene øje åbent, Hr. X. Jeg ved, hvor du bor... Du er da velkommen. Bare konen er væk, og det er hun faktisk fra ........... til ........ ;) – og det er i sejlersæsonen! Redigeret 10. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Du er da velkommen. Bare konen er væk, og det er hun faktisk fra ........... til ........ ;) – og det er i sejlersæsonen! Nemmere ND kommer her så. Er alene hver dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Nemmere ND kommer her så. Er alene hver dag Bwadr Vist ønsketænkning og oninanifantasier over en nyslået pensionist. Dyrplageri? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Luffe, tidliger kendt som Nikita.... Suk... Drenge. Vil du ikke også hive lidt i mine rottehaler ;) Redigeret 10. Marts, 2015 af Nikita Darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Suk... Drenge. Vil du ikke også hive lidt i mine rottehaler Jo tak som byder Det altså an2ns skyld det hele 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Jo tak som byder Det altså an2ns skyld det hele ENIG MED DIG DETH. HELT SIKKERT AN2N SKYLD. ND kan du lave dem som Pippi Langstrømpe. Så er jeg game 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 10. Marts, 2015 Jo tak som byder Det altså an2ns skyld det hele Løwn i din hals! Det var faktisk KK, der startede med at nævne mig... Og så skulle jeg da godt nok lige kanøfles... Tsk, tsk :cool: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 ...... Vil du ikke også hive lidt i mine rottehaler Nu skal du altså passe lidt på her. Jeg har en hive-fetish med rottehaler, fletninger og lange hestehaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Løwn i din hals! Det var faktisk KK, der startede med at nævne mig... Og så skulle jeg da godt nok lige kanøfles... Tsk, tsk An2ns skyld det hele! ikke KK? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Løwn i din hals! Det var faktisk KK, der startede med at nævne mig... Og så skulle jeg da godt nok lige kanøfles... Tsk, tsk Arghhhh nu kommer skideballen. Jeg må hellere gå i seng. Eller bare i ninja skjul. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 An2ns skyld det hele! ikke KK? DETH helt enig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Arghhhh nu kommer skideballen. Jeg må hellere gå i seng. Eller bare i ninja skjul. Jeg smutter nu. Det har sgu' været en lang dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Jeg smutter nu. Det har sgu' været en lang dag Sov godt BX. Takker for nogle gode grin i aften. Lige hvad jeg trængte til. Ja det gælder alle der har deltaget. Meeen undre mig ikke hvis der kommer flere indlæg Redigeret 10. Marts, 2015 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 10. Marts, 2015 Tja jeg sidder og undrer mig over hvor lamperne egentlig er når vi taler om øhhhhh plus minus lamper Og ja jeg ved hvor Nikitas kontakt sidder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 OGSÅ DERFOR ØL ALTID SKAL STÅ NEDERST I KØLESKABET, TIL EFTER MAN ER FÆRDIG MED AT MALE . . . l_nederst.jpg Ej nu jeg skuffet! Du ved da vores numser er bedre end de der...hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Ej nu jeg skuffet! Du ved da vores numser er bedre end de der...hihi Det må komme an på et prøve kig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Det må komme an på et prøve kig Igen enig DETH 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Ej nu jeg skuffet! Du ved da vores numser er bedre end de der...hihi UNDSKYLD LINE - Du er jo ikke til selfier . . Havde ikke lige et billede af jeres numser - Så dette er bare dårlige kopi/efterligning . . Redigeret 11. Marts, 2015 af an2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 Jo tak som byder Det altså an2ns skyld det hele TAK DETH og KK . . Bare giv mig skylden Jeg har brede skuldre, så skal nok kunne bære det . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg