Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Hahahaha det er sku selverkendelse. Jeg har hørt at Line og Nikita er store kunstnere. Prøv at forstille dig dem på alle 4 med numsen oppe og male en ko nede ved fodlisterne. Så kunne jeg godt forstille mig, der kom en stor kunstner bag på dem. Nøj får tæsk nu af de piger. Håber ikke de læser med nu. KK Det har jeg da - næsten - prøvet :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 OGSÅ DERFOR ØL ALTID SKAL STÅ NEDERST I KØLESKABET, TIL EFTER MAN ER FÆRDIG MED AT MALE . . . l_nederst.jpg Før, mens og efter man maler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Det har jeg da - næsten - prøvet :D Fået tæsk af pigen ? ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Det har jeg da - næsten - prøvet :D BX den historie må vi have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Hahahaha det er sku selverkendelse. Jeg har hørt at Line og Nikita er store kunstnere. Prøv at forstille dig dem på alle 4 med numsen oppe og male en ko nede ved fodlisterne. Så kunne jeg godt forstille mig, der kom en stor kunstner bag på dem. Nøj får tæsk nu af de piger. Håber ikke de læser med nu. KK Satan den ville blive en dyr ko inden de er færdige med at male, med alle de forstyrrelser den store kunstner byder ind med Redigeret 10. Marts, 2015 af DETH 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Satan den ville blive en dyr ko inden de er færdige med at male, med alle de forstyrrelser den store kunstner byder ind med Velhængt oksekød har ALTID været dyr . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) BX den historie må vi have Arj, den kommer ind under privatlivets fred, men jeg kan da røbe så meget, at en søko var involveret Edit: Nu må I sgu' holde op, for ellers kommer jeg aldrig længere ned i strengene :D Redigeret 10. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Du får nok også tæsk nu. mener du ND er en søko. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Arj, den kommer ind under privatlivets fred, men jeg kan da røbe så meget, at en søko var involveret Ikke så fedtet med historigerne, nu har du løftet lidt af sløret og fanget vores nysgerrighed 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Du får nok også tæsk nu. mener du ND er en søko. Det var nu ikke sådan ment. Du begyndte, og desuden sidder ND i hvert fald et par hundrede meter væk, så jeg kan nå at undkomme Redigeret 10. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Hahaha hun kan noget hende ND vi skal passe på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Hahaha hun kan noget hende ND vi skal passe på Du kan bande på, at hun kunne noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Ja rigtigt hun kunne noget. hun er pensionist nu, men det gør hende ikke mindre farlig den darling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Ja rigtigt hun kunne noget. hun er pensionist nu, men det gør hende ikke mindre farlig den darling. Så burde hun da have masser af tid til at udtænke sin hævn over Jer . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Ja rigtigt hun kunne noget. hun er pensionist nu ...... .... og med ret til gratis at få pumpet rullestol Redigeret 10. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Så burde hun da have masser af tid til at udtænke sin hævn over Jer . . . Fandme da også det jeg er bange for an2n. sådan en krykke eller rollator slår da som en ko sparker. (altså ikke en søko) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 .... og med ret til gratis at få pumpet rullestol Ja nu jeg jo desværre kun en vårhare ifht. dig på kødlyst men overtager da gerne at pumpe rullestolen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 10. Marts, 2015 Du skal vist sove med det ene øje åbent, Hr. X. Jeg ved, hvor du bor... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Fandme da også det jeg er bange for an2n. sådan en krykke eller rollator slår da som en ko sparker. (altså ikke en søko) Ja, hvis man kommer til at kortslutte den. Det skete engang for Olsen og mig i Skt. Syndestræde. Jeg skriver med vilje ikke "desværre", for thaipigerne tilbød hjælp. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Ja, hvis man kommer til at kortslutte den. Det skete engang for Olsen og mig i Skt. Syndestræde. Jeg skriver med vilje ikke "desværre", for thaipigerne tilbød hjælp. Fordi de gerne ville hjælpe med at tune den elektriske kørestol ? Med den rette tuning går de som skidt ud af en kanin . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Klak klak, klak klak, det ND med hendes gangstativ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Fordi de gerne ville hjælpe med at tune den elektriske kørestol ? Med den rette tuning går de som skidt ud af en kanin . . . Det var nu ikke ligefrem skidt, de tilbød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 10. Marts, 2015 Klak klak, klak klak, det ND med hendes gangstativ Altså i har sgu da misforstået noget! Jeg er altså ikke blevet sådan omkring 50-60 år ældre over night, nå! X vil slet ikke se det komme, når han får tæv med en søko! :cool: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Altså i har sgu da misforstået noget! Jeg er altså ikke blevet sådan omkring 50-60 år ældre over night, nå! X vil slet ikke se det komme, når han får tæv med en søko! Klakklakklakklak nu har hun travlt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Altså i har sgu da misforstået noget! Jeg er altså ikke blevet sådan omkring 50-60 år ældre over night, nå! X vil slet ikke se det komme, når han får tæv med en søko! Jeg anskaffer en paraply til at afværge for det klaskende dyr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg