Hop til indhold
kanonkongen

Man må godt lege med lyset.

Recommended Posts

Hej Allesammen.

10984998_799722153416405_335997634470879

Her må man godt være en lyse slukker  :D  :D

God tirsdag.

KK

Attså, altså!

Jeg drømte ikke om, at du som pædagog var så Per Vers :P :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Attså, altså!

Hey BX.

Det må være min muse der gør det.  :-P  :-P

Vil det sige du mener pædagoger intet kan  :-P  :-P Nå ja det jo ikke første gang man hører det.  :-P  :-P

God tirsdag BX.

KK

Ps.

Per Vers. Ahhhhh know i get it. good one BX LOOOOL.  :lol:  :lol:  :lol:

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey BX.

Det må være min muse der gør det.  :-P  :-P

Vil det sige du mener pædagoger intet kan  :-P  :-P

Overhovedet ikke.

Men jeg tænkte på, at der er en grund til, at pædagoguddannelserne ikke længere kan rekruttere mandlige elever, selvom børnehverne skriger på dem.

Det er den evige mistanke om pædofili. Jeg ville sgu' også betakke mig.

I parantes bemærket er det jo påfaldende, at kvinder aldrig bliver mistænkt for pædo-tilbøjeligheder. Dem ansætter man rask væk uden spørgsmål.

For de er jo så bly (undskyld Bly) og uskyldige. Kun mænd er fæle.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overhovdet ikke.

Men jeg tænkte på, at der er en grund til, at pædagoguddannelserne ikke længere kan rekruttere mandlige elever, selvom børnehverne skriger på dem.

Det er den evige mistanke om pædofili. Jeg ville sgu' også betakke mig.

I parantes bemærket er det jo påfaldende, at kvinder aldrig bliver mistænkt for pædo-tilbøjeligheder. Dem ansætter man rask væk uden spørgsmål.

For de er jo så bly (undskyld Bly) og uskyldige. Kun mænd er fæle.

Hej BX.

Der har ihvertfald i denne by aldrig været større antal mandlige studerende til pædagog studiet. Men nej de søger ikke i bhv, eller vuggestuer. Det er i special institutionerne de søger ind. Så meget meget enig BX.

Der er desværre flere store kommuner, Aarhus, københavn, Aalborg og ja har kendskab til små institutioner på fyn også. Hvor de i pædofili angst har lavet planer og struktur får hvad mandlige ansatte må og ikke må. Blandt andet ikke give knus, eller sætte barnet op på skødet, ja det er så fejlskruet det gør helt ondt. heldigvis har, jeg en dejlig forældre bestyrelse, og ledelse bag mig og de andre mandlige ansatte. at de også anser det som en heksejagt.

Hørte om, at i Sverige og Norge var antallet af de bekymrings  sager der var. at det var kvinder der stod for de fleste overgreb. Og som du skriver BX. Ja det er meget bekymrende. Og må hellere hurtigt skrive også, at selvfølgelig skal pædofili straffes meget HÅRDT uanset om det er mænd eller kvinder. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Attså, altså!

Vi er meget værre BX hihi... De ville stille krykker, rolator og tabe gebisset i dit " hjem" hvis de vidste hvad KK og Line kunne finde på hihi..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der er desværre flere store kommuner, Aarhus, københavn, Aalborg og ja har kendskab til små institutioner på fyn også. Hvor de i pædofili angst har lavet planer og struktur får hvad mandlige ansatte må og ikke må. Blandt andet ikke give knus, eller sætte barnet op på skødet, ja det er så fejlskruet det gør helt ondt. heldigvis har, jeg en dejlig forældre bestyrelse, og ledelse bag mig og de andre mandlige ansatte. at de også anser det som en heksejagt.

Ja, og man forstår det ikke.

For der er da ikke noget mere medmenneskeligt end at give et knus efter at have skiftet lorteble = det var ok, at du sked.

Rent faktisk vil jeg mene, at dette pædo-hysteri var en sag lige til højrebenet for ligestllingsrådet, eller hvad det nu hedder. Adfærden i børnehaverne/kommunerne er jo en skjult påstand om, at mænd er fæle (potentielle) forbrydere, mens kvinder ikke er det.

Det er sgu' da (omvendt?) kønsdiskriminering, så det klodser.

Heldigvis er St. Kødlyst ikke plaget af "pædo"-skræk.

Her tager vi gamle det derimod kun som en ekstra oplevelse, når en ung sygeplejerske kommer ind og kommer til under badet at "strejfe".

Og her kunne vi da ikke drømme om at "knalde" sygeplejerskerne til det offentlige for at udføre deres embedspligt.

Vi har tværtom fået forlænget livet med et havt år. Men det var måske ikke meningen hos regnedrengene?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er meget værre BX hihi... De ville stille krykker, rolator og tabe gebisset i dit " hjem" hvis de vidste hvad KK og Line kunne finde på hihi..

Uha, jeg turde da slet ikke ......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøver også lige at få flere indlæg

Hej Flaber lad os da bare ha det sjovt i denne tråd. Du kan da lade være at læse det hele ikke. Bare fordi du ikke kan se det sjove er jeg sikker på vi andre kan det ;)

God tirsdag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det Per som lige har overrasket mor og far :D

NEJ - Det var fordi fotografen kom forbi . . .  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

An2n god strøm du har der  :P  :P (eller er det bare fordi du har hevet stikket ud)   :lol:

God tirsdag.

KK

Stikket er stadig godt begravet . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej DETH.

Du må igang med malerpenslen.  :-P  :-P

Hygge.

KK

Dur kun til at male firkanter, der er ikke et gram kunstner gemt i mig :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

HVOR finder man dem henne? Gad godt ha den ko!

Lidt Photoshop - Så har du den . . .  ;)

Bare igang med de kreative ideer . . .  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dur kun til at male firkanter, der er ikke et gram kunstner gemt i mig :sad:

Hahahaha det er sku selverkendelse. Jeg har hørt at Line og Nikita er store kunstnere.  :lol: Prøv at forstille dig dem på alle 4 med numsen oppe og male en ko nede ved fodlisterne. Så kunne jeg godt forstille mig, der kom en stor kunstner bag på dem.  :lol:  :lol:

Nøj får tæsk nu af de piger. Håber ikke de læser med nu. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahahaha det er sku selverkendelse. Jeg har hørt at Line og Nikita er store kunstnere.  :lol: Prøv at forstille dig dem på alle 4 med numsen oppe og male en ko nede ved fodlisterne. Så kunne jeg godt forstille mig, der kom en stor kunstner bag på dem.  :lol:  :lol:

Nøj får tæsk nu af de piger. Håber ikke de læser med nu. 

KK

OGSÅ DERFOR ØL ALTID SKAL STÅ NEDERST I KØLESKABET, TIL EFTER MAN ER FÆRDIG MED AT MALE . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...