kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Hej Allesammen. Her må man godt være en lyse slukker God tirsdag. KK 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Marts, 2015 Ja det må man ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Hej Allesammen. Her må man godt være en lyse slukker God tirsdag. KK Attså, altså! Jeg drømte ikke om, at du som pædagog var så Per Vers :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Attså, altså! Jeg drømte ikke om, at du som pædagog var så Per Vers :P Hey BX. Det må være min muse der gør det. Vil det sige du mener pædagoger intet kan Nå ja det jo ikke første gang man hører det. God tirsdag BX. KK Ps. Per Vers. Ahhhhh know i get it. good one BX LOOOOL. Redigeret 10. Marts, 2015 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Hey BX. Det må være min muse der gør det. Vil det sige du mener pædagoger intet kan Overhovedet ikke. Men jeg tænkte på, at der er en grund til, at pædagoguddannelserne ikke længere kan rekruttere mandlige elever, selvom børnehverne skriger på dem. Det er den evige mistanke om pædofili. Jeg ville sgu' også betakke mig. I parantes bemærket er det jo påfaldende, at kvinder aldrig bliver mistænkt for pædo-tilbøjeligheder. Dem ansætter man rask væk uden spørgsmål. For de er jo så bly (undskyld Bly) og uskyldige. Kun mænd er fæle. Redigeret 10. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Overhovdet ikke. Men jeg tænkte på, at der er en grund til, at pædagoguddannelserne ikke længere kan rekruttere mandlige elever, selvom børnehverne skriger på dem. Det er den evige mistanke om pædofili. Jeg ville sgu' også betakke mig. I parantes bemærket er det jo påfaldende, at kvinder aldrig bliver mistænkt for pædo-tilbøjeligheder. Dem ansætter man rask væk uden spørgsmål. For de er jo så bly (undskyld Bly) og uskyldige. Kun mænd er fæle. Hej BX. Der har ihvertfald i denne by aldrig været større antal mandlige studerende til pædagog studiet. Men nej de søger ikke i bhv, eller vuggestuer. Det er i special institutionerne de søger ind. Så meget meget enig BX. Der er desværre flere store kommuner, Aarhus, københavn, Aalborg og ja har kendskab til små institutioner på fyn også. Hvor de i pædofili angst har lavet planer og struktur får hvad mandlige ansatte må og ikke må. Blandt andet ikke give knus, eller sætte barnet op på skødet, ja det er så fejlskruet det gør helt ondt. heldigvis har, jeg en dejlig forældre bestyrelse, og ledelse bag mig og de andre mandlige ansatte. at de også anser det som en heksejagt. Hørte om, at i Sverige og Norge var antallet af de bekymrings sager der var. at det var kvinder der stod for de fleste overgreb. Og som du skriver BX. Ja det er meget bekymrende. Og må hellere hurtigt skrive også, at selvfølgelig skal pædofili straffes meget HÅRDT uanset om det er mænd eller kvinder. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 Attså, altså! Jeg drømte ikke om, at du som pædagog var så Per Vers :P Vi er meget værre BX hihi... De ville stille krykker, rolator og tabe gebisset i dit " hjem" hvis de vidste hvad KK og Line kunne finde på hihi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 TILBAGE TIL EMNET . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Der er desværre flere store kommuner, Aarhus, københavn, Aalborg og ja har kendskab til små institutioner på fyn også. Hvor de i pædofili angst har lavet planer og struktur får hvad mandlige ansatte må og ikke må. Blandt andet ikke give knus, eller sætte barnet op på skødet, ja det er så fejlskruet det gør helt ondt. heldigvis har, jeg en dejlig forældre bestyrelse, og ledelse bag mig og de andre mandlige ansatte. at de også anser det som en heksejagt. Ja, og man forstår det ikke. For der er da ikke noget mere medmenneskeligt end at give et knus efter at have skiftet lorteble = det var ok, at du sked. Rent faktisk vil jeg mene, at dette pædo-hysteri var en sag lige til højrebenet for ligestllingsrådet, eller hvad det nu hedder. Adfærden i børnehaverne/kommunerne er jo en skjult påstand om, at mænd er fæle (potentielle) forbrydere, mens kvinder ikke er det. Det er sgu' da (omvendt?) kønsdiskriminering, så det klodser. Heldigvis er St. Kødlyst ikke plaget af "pædo"-skræk. Her tager vi gamle det derimod kun som en ekstra oplevelse, når en ung sygeplejerske kommer ind og kommer til under badet at "strejfe". Og her kunne vi da ikke drømme om at "knalde" sygeplejerskerne til det offentlige for at udføre deres embedspligt. Vi har tværtom fået forlænget livet med et havt år. Men det var måske ikke meningen hos regnedrengene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 TILBAGE TIL EMNET . . . Plug-in.jpg An2n god strøm du har der (eller er det bare fordi du har hevet stikket ud) God tirsdag. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Marts, 2015 TILBAGE TIL EMNET . . . Plug-in.jpg Er det Per som lige har overrasket mor og far 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Vi er meget værre BX hihi... De ville stille krykker, rolator og tabe gebisset i dit " hjem" hvis de vidste hvad KK og Line kunne finde på hihi.. Uha, jeg turde da slet ikke ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 10. Marts, 2015 Uha, jeg turde da slet ikke ...... Jeg prøver også lige at få flere indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg prøver også lige at få flere indlæg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg prøver også lige at få flere indlæg Hej Flaber lad os da bare ha det sjovt i denne tråd. Du kan da lade være at læse det hele ikke. Bare fordi du ikke kan se det sjove er jeg sikker på vi andre kan det God tirsdag. KK 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Er det Per som lige har overrasket mor og far NEJ - Det var fordi fotografen kom forbi . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 An2n god strøm du har der (eller er det bare fordi du har hevet stikket ud) God tirsdag. KK Stikket er stadig godt begravet . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Stikket er stadig godt begravet . . . 12-creative-outlet-stickers.jpg HVOR finder man dem henne? Gad godt ha den ko! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Looool. An2n. Der fik du mig da både i hoved og røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 HVOR finder man dem henne? Gad godt ha den ko! Hej DETH. Du må igang med malerpenslen. Hygge. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Hej DETH. Du må igang med malerpenslen. Hygge. KK Dur kun til at male firkanter, der er ikke et gram kunstner gemt i mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 HVOR finder man dem henne? Gad godt ha den ko! Lidt Photoshop - Så har du den . . . Bare igang med de kreative ideer . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Dur kun til at male firkanter, der er ikke et gram kunstner gemt i mig Hahahaha det er sku selverkendelse. Jeg har hørt at Line og Nikita er store kunstnere. Prøv at forstille dig dem på alle 4 med numsen oppe og male en ko nede ved fodlisterne. Så kunne jeg godt forstille mig, der kom en stor kunstner bag på dem. Nøj får tæsk nu af de piger. Håber ikke de læser med nu. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Hahahaha det er sku selverkendelse. Jeg har hørt at Line og Nikita er store kunstnere. Prøv at forstille dig dem på alle 4 med numsen oppe og male en ko nede ved fodlisterne. Så kunne jeg godt forstille mig, der kom en stor kunstner bag på dem. Nøj får tæsk nu af de piger. Håber ikke de læser med nu. KK OGSÅ DERFOR ØL ALTID SKAL STÅ NEDERST I KØLESKABET, TIL EFTER MAN ER FÆRDIG MED AT MALE . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 OGSÅ DERFOR ØL ALTID SKAL STÅ NEDERST I KØLESKABET, TIL EFTER MAN ER FÆRDIG MED AT MALE . . . l_nederst.jpg Nemlig ja du forstår budskabet hehehehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg