Hop til indhold
Rejsenetværk

Overvej ukendte klubber

Recommended Posts

Her under efterlysninger kommer der en del efterlysninger, og gode råd som følge af samme.

 

Jeg vil her gerne følge op på mine tanker bag, at Louie og jeg under vores seneste tur til Berlin valgte at tage en udflugt til Leipzig.

 

Mit undgangspunkt var at vi flest søger mod de samme områder og klubber i Tyskland, som det er nemmest for os at komme til fra øst, eller vest Danmark, med fly eller i bil.

 

Tænkte at der må være andre gode klubber de steder, hvor vi normalt ikke har så nemt ved at komme til og fra?

 

Derfor argumenterede jeg overfor Louie for at vi med Berlin som base i en uge, nemt, hurtigt og billigt kunne tage en afstikker til Leipzig med 1 overnatning.

 

Jeg personligt fandt det værd at tage til Leipzig for at besøge FKK Leipzig.

 

Særlig hvis man kombinerer det med 2 helt uovertrufne seværdigheder.

 

Med dette indlæg vil jeg gerne opfordre til at overveje hvilke byer I kan komme let til fra Danmark, men så samtidig overveje hvilke andre klubber, der er tilgængelig for jer i nogen afstand fra den by I rejser til, billigt og uden skift med tog i Tyskland.

 

Sådan som vi gjorde det, kan I læse om, blot ved at nøjes med forordet til min seneste beretning:

 

Berlin og Leipzig
Startet af Rejsenetvaerk, mar 08 2015 23:01
'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

FKK Leipzig
http://www.fkk-leipzig.com/

 

Kan kun opfordre til at I er flere der besøger klubben i Leipzig, hvis det logistisk er muligt.

 

Selv vil jeg have en fokus på denne vinkel fremadrettet, når/hvis jeg kommer på flere ture til Tyskland, dog uden at jeg vil lægge mig fast på at besøge ubeskrevne klubber.

 

Til inspiration

 

Erosgirls24.de
http://www.erosgirls24.com/

 

Google maps
https://www.google.com/maps/@37.0625,-95.677068,4z

 

Bahn.de
http://www.bahn.de/p/view/index.shtml

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er Berlin, NRW og Hessen nemmeste at flyve til fra KBH.

 

På mit kommende NRW togt er disse ukendte klubber på besøgslisten.

 

Aca Gold

7th Heaven

Club Mondial

Penelope

Oceans igen, der er kommet flere piger til klubben og der er mere gang i klubben nu ca. 5 mdr. efter Grand Opening.

 

Klubberne er relative nemme at komme frem til både med det off. og i bil.

 

Beklager jeg ikke gider at linke til klubberne I kan selv google jer frem.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, det er jo så det jeg slår et slag for, det at man alt efter ens base overvejer at tage toget halv langt, hurtigt, uden skift og hvis muligt billigt.

 

Nu ved jeg godt at vi kan flyve fra Danmark til Frankfurt, besøge de kendte klubber, men der var en tysker der fortalte mig at man kan komme med toget fra Berlin til Frankfurt på 2,5 time.

 

På udvalgte strækninger mellem større byer, vi ikke normalt opsøger kan man komme langt uden skift på 1 - 2 timer +.

 

Men det kræver planlægning både at finde ud af, og at kunne få billige billetter på de givne vilkår.

 

Der består jo også den mulighed at kombinere fly, tog og lejebil, men igen også at få det til at hænge sammen økonomisk.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, det er jo så det jeg slår et slag for, det at man alt efter ens base overvejer at tage toget halv langt, hurtigt, uden skift og hvis muligt billigt.

 

Nu ved jeg godt at vi kan flyve fra Danmark til Frankfurt, besøge de kendte klubber, men der var en tysker der fortalte mig at man kan komme med toget fra Berlin til Frankfurt på 2,5 time.

 

På udvalgte strækninger mellem større byer, vi ikke normalt opsøger kan man komme langt uden skift på 1 - 2 timer +.

 

Men det kræver planlægning både at finde ud af, og at kunne få billige billetter på de givne vilkår.

 

Der består jo også den mulighed at kombinere fly, tog og lejebil, men igen også at få det til at hænge sammen økonomisk.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Det tager 4 timer !

 

For mig er tid en afgørende faktor, jeg vil hellere tilbringe tiden sammen med pigerne i stedet for at bruge tiden på at rejse frem og tilbage eller tage det offentlige.

 

 

Et citat fra en rejseside:

Frankfurt to Berlin By Train

Although taking the train is slower, it is not necessarily cheaper than air. The high speed train (ICE) from Frankfurt to Berlin takes about 4 hours and costs about $150 (one way).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, det skal give mening på tid og økonomi, og det mener jeg at Leipzig gør fra Berlin, herfra kan man steppe videre til Dresden og Erfurt for eksempel, men nej jeg ville ikke tage toget til Frankfurt fra Berlin, men en del andre mellemstore byer kan være interessante indenfor en overkommelig afstand, alt efter hvorfra og hvor til vi tager toget.

 

Spar angebote er halv pris ofte.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kender nogen ukendte klubber?  :-P   :-P   :-P

Undskyd Rejse, jeg kunne ikke lade være

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager 4 timer !

 

For mig er tid en afgørende faktor, jeg vil hellere tilbringe tiden sammen med pigerne i stedet for at bruge tiden på at rejse frem og tilbage eller tage det offentlige.

 

 

Et citat fra en rejseside:

Frankfurt to Berlin By Train

Although taking the train is slower, it is not necessarily cheaper than air. The high speed train (ICE) from Frankfurt to Berlin takes about 4 hours and costs about $150 (one way).

 

Priserne md toget går fra små 80 € hver vej. http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2.exe/dn?ld=96242&seqnr=4&ident=os.031237242.1427187571&rt=1&rememberSortType=minDeparture&REQ0HafasScrollDir=1

 

Men bemærkelsesværdigt at der er 2 afgange i timen. Her hvor jeg kommer fra går toget hver anden time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...