Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 Alt afhænger af øjnene, der ser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Jeg ser ingen racisme i teksten. Det gør jeg heller ikke. Desværre går nogle altid i rødt, når man blot berører visse dele af farveskalaen. Jeg er desuden enig i, at ingen generation i historien har haft det bedre end vor, og lad mig føje til: Intet sted i verden er bedre end vort nordeuropæiske smørhul. Amen. Redigeret 11. Marts, 2015 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Jeg har ikke mere at tilføje til denne tråd. Redigeret 11. Marts, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. Marts, 2015 Bortset fra det racistiske i denne tekst så har du ret - vi er dog så tossedumme at vi slet ikke kan se det for vi vi ha mer og mer og mer og mer Der er ingen racistiske meninger i teksten, at der så findes racisme er desværre et faktum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg