Farmand05 1 Skrevet 10. Marts, 2015 Mand med mage stor pik til gang bang imorgen 25 30 cm og mage tyk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 10. Marts, 2015 25-30 cm? Nej satme om jeg vil halvere den for at deltage i en gangbang. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2015 SÅDAN en krabat kan jo ikk klare mig.. ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 16. Marts, 2015 30 cm - det kan kun være en negerpik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 16. Marts, 2015 hvad med en dobbelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 16. Marts, 2015 hvad med en dobbelt side by side.jpg så heldig kan ingen mand være .... medmindre nr. 2 er et arvestykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 jo der findes nogen enkle med en stor tyk pik.. men hva hjælper det hvis de kun kan 5 min.. der ska jo blod til.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 17. Marts, 2015 jo der findes nogen enkle med en stor tyk pik.. men hva hjælper det hvis de kun kan 5 min.. der ska jo blod til.. Efter min operationen sidste år måtte jeg tilføres 1 L blod, så jeg spurgte overlægen om ikke det var muligt at få ½ L mere da jeg følte mig svimmel ved stiv diller. Han kunne sådan set godt følge mig mht. problemstillingen, men mente nu ikke det ville være en god løsning, svaret var "Du måtte jo økonomisere med det kvantum der er". Det går sådan set udmærket under akten, men rejser jeg mig for hurtigt efterfølgende indtræder der svimmelhed. Som SS siger, det dur jo ikke at have en pæn størrelse pløk, hvis ikke hammeren til at slå det i med, svarer dertil. Venligst Landsbytossen -stadig uden smart phone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg