Hop til indhold
Gæst

Havnebumsen til Yoga

Recommended Posts

Gæst

Har ladet mig fortælle, at Yoga er Kvinder som ligger i diverse forskellige stillinger. Spændende  :cool: Havnebumsen ville undersøge det nærmere og meldte sig på et Yoga hold. Startede meget fint, men har en fæl mistanke om, noget gik galt da Lærerinden sagde Vodka. Gik ellers all in på det og synes egentlig også jeg ramte stillingen meget godt…. Men nu er jeg smidt af holdet  :???:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha total færdig her... Tror det godt jeg kan mine knibeøvelser...

Mere mere...

Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser.

Yoga. Er det ikke sådan noget her.

nude-yoga-pics.jpg

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Havnebums.

Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :-) :-)

Heldigvis overlevede han da.

God dag til dig. (Fed tråd)

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Havnebums.

Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :smile: :smile:

Heldigvis overlevede han da.

God dag til dig. (Fed tråd)

KK

Ha ha...... er sgu glad for at du selv var så fuld, at du ikke evnede at tage billede-dokumentation. :D  :D  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis Nille. :smile: var du der også :smile: og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :smile: :smile: god dag Nille.

KK

Desværre, jeg er holdt op med at drikke mig fuld, jeg har opbrugt min alkoholskvote da jeg var ung, nu knalder jeg kun... i store mængder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser.

Yoga. Er det ikke sådan noget her.

nude-yoga-pics.jpg

klart min kommende kone!!!! der er sgu nogle ting hun har forstået!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ladet mig fortælle, at Yoga er Kvinder som ligger i diverse forskellige stillinger. Spændende  :cool: Havnebumsen ville undersøge det nærmere og meldte sig på et Yoga hold. Startede meget fint, men har en fæl mistanke om, noget gik galt da Lærerinden sagde Vodka. Gik ellers all in på det og synes egentlig også jeg ramte stillingen meget godt…. Men nu er jeg smidt af holdet  :???:

Ve' du hva'?

Fejlen er nok, at hun ikke sagde "guldbajer". Her er du jo på hjemmebane, og alt ville nok være forløbet anderledes. Men det må jo have krævet en del overtalelse at få en flok kvinder ned og sprede ben på selve kajkanten?

Men godt, at det var holdet, de smed dig af og ikke i vandet, de smed dig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

klart min kommende kone!!!! der er sgu nogle ting hun har forstået!

Jep, og med en lidt lang tunge kan hun sagtens aflaste dig ...........

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har stadig til gode at knalde et slangemenneske :P

Det kan være, at du på FKK er så heldig at møde en dyrepasser fra reptil-afdelingen, som supplerer sin indtægt :P :P :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis Nille. :smile: var du der også :smile: og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :smile: :smile: god dag Nille.

KK

VÆRRE at falde i søvn på et badeværelsesgulv med gulvvarme - Tungen SKAL løsnes med et skohorn bagefter . . . TALER af erfaring . . .  :(  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...