Hop til indhold

De grønne massagesteder i Århus - Første test

Featured Replies

Skrevet

Nåh ja, når det kommer fra OD selv, så vil jeg da gerne være den første til at undskylde og erkende, at jeg tog fejl.. Var også rimelig sikker på, at rød = ekstra ydelser.. Jeg misforstod..

Skrevet

Nåh ja, når det kommer fra OD selv, så vil jeg da gerne være den første til at undskylde og erkende, at jeg tog fejl.. Var også rimelig sikker på, at rød = ekstra ydelser.. Jeg misforstod..

Når vi nu er i gang med beklagelserne, skal jeg da også gerne undskylde min måske lidt påståelige attitude overfor ratt og Sailor. Jeg synes bare, at det er en vigtig lille detalje, at bare fordi et massagested er markeret med rødt, så betyder det altså ikke, at der er garanti for ekstra... :-)

Skrevet

Når vi nu er i gang med beklagelserne, skal jeg da også gerne undskylde min måske lidt påståelige attitude overfor ratt og Sailor. Jeg synes bare, at det er en vigtig lille detalje, at bare fordi et massagested er markeret med rødt, så betyder det altså ikke, at der er garanti for ekstra... :-)

Der er skam ikke noget at undskylde fra din side.. At du holdt en sober tone overfor nogle stædige påstande må trods alt have været svært. ;) Og ja, det er skam en vigtig detalje.. Og godt at vide..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.