Plaskeren 3625 Skrevet 9. Marts, 2015 (edited) Lige en påmindelse til alle de frække drenge og piger herinde, på lørdag er det Bøf og Blowjob dag. Så ligesom vi forkælede jeg kvinder til valentinsdag, med blomster og chokolade, så er det altså lørdag vin skal forkæles med bøf og blowjob! Er der nogle piger der kører en tema aften! Redigeret 9. Marts, 2015 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 9. Marts, 2015 (edited) det er på lørdag det er den 14. marts Men opvarmning dagen inden, er da hjertens velkommen Redigeret 9. Marts, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 9. Marts, 2015 Så er dagen rettet! Sådan en detajlerytter! ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 9. Marts, 2015 Så er dagen rettet! Sådan en detajlerytter! Jeg kunne kun huske det fordi jeg snakket med en ven i sidste uge, om at det snart var fredag d. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2015 For at gøre konceptet mere spiseligt for mig så jeg gerne at der kom en restaurant med storbarmede servitrices som serverede bøf og leverede.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 9. Marts, 2015 For at gøre konceptet mere spiseligt for mig så jeg gerne at der kom en restaurant med storbarmede servitrices som serverede bøf og leverede.... Kan du ikke bare tage på Jensens Bøfhus, og efter måltidet løbe ned på det lokale bordel for få en gang fransk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2015 Jo det kan du have ret i. Jeg dagdrømte bare lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 11. Marts, 2015 For at gøre konceptet mere spiseligt for mig så jeg gerne at der kom en restaurant med storbarmede servitrices som serverede bøf og leverede.... Mit bedste bud er http://www.hotbuns.dk/index.html Men tror ikke rigtig de leverer den sidste del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 11. Marts, 2015 Påfaldende mangel på kvinder i den her tråd.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg kunne kun huske det fordi jeg snakket med en ven i sidste uge, om at det snart var fredag d. 13 Jeg tager forskud på festlighederne med frække piger fredag den 13. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Mit bedste bud er http://www.hotbuns.dk/index.html Men tror ikke rigtig de leverer den sidste del Been there done that, Jeg synes ikke stedet lever op til sit navn... burgeren var middelmådig og piger var ret almindelige, ikke smukke, servicen var under middel. Jeg er ikke kommet tilbage siden... Redigeret 11. Marts, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 11. Marts, 2015 Hey d'Herrer Jeg forkæler skam meget gerne med saftige & lækre blowjobs til den kræsne Gentleman på den Internationale Bøf & Blow dag Bøffen må dog nok findes andet steds. Velbekomme PS. Tak for de søde opmærksomheder på Valentins dag ~ Kys m.m. fra Mylena ~ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Sådan kan man også gribe dagen an, hvis man er single... og ka lide mekanik http://www.sinful.dk/autoblow-2 Redigeret 12. Marts, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Marts, 2015 Hey d'Herrer Jeg forkæler skam meget gerne med saftige & lækre blowjobs til den kræsne Gentleman på den Internationale Bøf & Blow dag Bøffen må dog nok findes andet steds. Velbekomme PS. Tak for de søde opmærksomheder på Valentins dag ~ Kys m.m. fra Mylena ~ Hej My. Jamen var det her ikke et godt bud du kunne hjælpe med Ha en dejlig torsdag. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Hey d'Herrer Jeg forkæler skam meget gerne med saftige & lækre blowjobs til den kræsne Gentleman på den Internationale Bøf & Blow dag Bøffen må dog nok findes andet steds. Velbekomme PS. Tak for de søde opmærksomheder på Valentins dag ~ Kys m.m. fra Mylena ~ Ha ha.... Vi kan da slå os sammen, så skal jeg nok står for restaurant/kokkedelen. Og er folk utilfredse med betjeningen er jeg sikker på, at KK mod et beskeden beløb kan lokkes til at være tjener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 12. Marts, 2015 Hej My. Jamen var det her ikke et godt bud du kunne hjælpe med Ha en dejlig torsdag. KK He..he. KK altså ! Jeg må sige at de ægte ædlere dele på manden, er mere appetitlig... efter min smag. Men når den der steak er blevet stegt... ja så sluger jeg den gerne Rigtig dejlig torsdag til dig også ~ Mylena ~ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 12. Marts, 2015 Ha ha.... Vi kan da slå os sammen, så skal jeg nok står for restaurant/kokkedelen. Og er folk utilfredse med betjeningen er jeg sikker på, at KK mod et beskeden beløb kan lokkes til at være tjener Ha..! Tror du vi kan det ? Prøv du bare at lokke ham med et blowjob for tjansen ~ Mylena ~ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Ha..! Tror du vi kan det ? Prøv du bare at lokke ham med et blowjob for tjansen ~ Mylena ~ Så er den i vinkel. Desværre måtte ikke give ham det blowjob, så...... jeg har tilladt at disponere over en GP´er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Så er den i vinkel. Desværre måtte ikke give ham det blowjob, så...... jeg har tilladt at disponere over en GP´er. KK er KEDELIG - Han er desværre ikke med på noget sjov . . . Redigeret 12. Marts, 2015 af an2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Marts, 2015 KK er KEDELIG - Han er desværre ikke med på noget sjov . . . Hey An2n. Tror det var din avatar der gav mig mavekatar der gjorde udslaget, kan du se budskabet. næhhh hov er da altid sjov. også især da du spiste Jaka bov. Jeg giver ikke et blow, jeg vil hellere se et show. Hvis du og Blue var i mi stue, Ville jeg sku sige muuuuhhhh Ja et par yver, er der der gør jeg ikk lyver. lad mit lem stige når jeg ser en pige hige, og sutter bare det ikke er min mutter. ÅHH PIS JEG ER KEDELIG. god torsdag an2n. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 12. Marts, 2015 MED DENNE ÅRE, MÅ VI DA SNART KK SOM HUSPOET KÅRE . . I stedet for at gale - HÅBER jeg han er bedre til at male . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg havde for noget tid siden en "bøf og blow" oplevelse med en gp - det kan anbefales drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg havde for noget tid siden en "bøf og blow" oplevelse med en gp - det kan anbefales drenge Ja det må vel ha været 14 marts 2014. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. Marts, 2015 God lørdag allesammen ..... med eller uden bøf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg