Hop til indhold
TommyHansen

Super spermlevering i ansigtet

Recommended Posts

Ja helt vildt.

Og glasur blandingen ser naturtro ud. 

Pumpe-effekten er heller ikke ringe, minder faktisk om den rigtige vare.

Mon han selv træder på pumpen eller er der en tredie mand blandet ind i det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

og for at understrege "realismen" leveres ladningen af en slap lille fyr, der både i størrelse og fasthed ville misunde 10 cm rå medister. .... Ha ha, hvor er det klip dog ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt jeg er dum og naiv, men for mig ser det altså meget ægte ud.

Er der nogen som vil forklare mig hvori det falske består?

lad mig se...

1. pikken er slap... en gøl pølse har større fasthed i kødet end den vingummi der...

2. sæd har en NOGET anden tekstur...lad os bare sige at han teoretisk set havde sparet en ladning op der var bare det halve af det der, så ville det have en nogen ting anden konsistens når det kom ud...

3. hvor store kugler tror du han har siden han kan rumme al den glasur.. han er jo ikke en elefant eller en kaskelothval :) :) :)

4. læg mærke til hvordan han holder om den lille slappert... der er en slange og en pumpe forbundet neden under... hvor mange mænd spiller pik for at komme uden rent faktisk at tage ordentligt fat i sjoveren ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vinklen den er optaget i at man snit kan skjule en slange ned til en pumpe med "sperm" lavet at en effekt mand

Opskrift.

:P

Supplerende.

:lol:  

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

3. hvor store kugler tror du han har siden han kan rumme al den glasur.. han er jo ikke en elefant eller en kaskelothval :) :) :)

Blot en faktaoplysning. Det er ikke kuglernes størrelse der siger noget om hvor meget man leverer ved en udløsning. Sæden udgør kun en lille del af resultatet. Resten er sædvæske fra prostata.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Landsbytosse.

Så køb Motorola Moto G til 1200 kr på Cinemagic.dk...eller Aldibutiklerne..

Bedre telefon til prisen i 2015 fåes ikke!!

Og den går hurtigt på xxx sider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...