Hop til indhold

Bedste Golden Shower i Kbh?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer,

Jeg har forsøgt mig et par enkelte gange med golden shower hos GP'er, men er altid gået derfra med en følelse af at det kunne have været bedre .

Det er sparsomt med beretninger om dette på sitet her, så håber der er nogen af jer der ligger inde med nogle gode erfaringer i har lyst til at dele :)

Skrevet

Som modtager, eller giver? Det er måske egentlig meget godt at vide. :)

Skrevet
  • Author

Nå ja, det kan du have ret i :) Som modtager.

• 1 month later...
Skrevet

Hey

Der er masser der tilbyder golden shower

Men enten kan de ikke når det kommer til stykket også er det meget lidt de kan tisse. Før var der hende ude på roskildvejen i Rødovre. Men hun tilbyder nu kun nuregel massage. Så er der Laura på Østerbro hun er er også ung. De var/ er gode til at gøre det meget og flere gange...

En erfaren golden shower fan

Skrevet

Lige meget hvem du vælger, aftal på forhånd, at hun skal drikke en masse vand mindst en time i forvejen. Ellers går det ikke godt.

Skrevet

Hvem er Laura på Østerbro...?

Link?

Skrevet

Hvis du gerne ( med 100% garanti ) vil sjaskes til så er Madame Helene et sikkert hit:

http://www.madame-helene.dk/info-dk

Hun kan tisse i det ”uendelige” – husk dykkerudstyr!

Besøgte hende for nogle år siden, da hun ”kørte” Pleasure-House ( eller Boulevardpigerne )

Skrevet

Havde for nogle måneder siden et vellykket møde med Kimora hos Pussy Galores. Vi udførte forsøget i bruserummet, og det var heldigt. Kimora kunne tisse store mængder. Men jeg havde også adviseret hende dagen før pr. SMS, og til telefonpigen nævnte jeg ligeledes ønsket. Kimora var velforberedt. Købte en time, og tisse-seancen - ca 10 minutter - nød vi midt i forløbet.

Skrevet

Er det ofte pigerne skiltet med det?

Kunne være spændende men tør ikke hvis de er "Milf"

Skrevet

Er det ofte pigerne skiltet med det?

Kunne være spændende men tør ikke hvis de er "Milf"

Why? Er du bange for at blive spist? :D

Skrevet

Er du med på den Bly...??

Er det stadig Husum?

Redigeret af ppd

Skrevet

Er du med på den Bly...??

Er det stadig Husum?

​Nej, jeg modtager kun. :)

Redigeret af Bly

• 4 months later...
Skrevet

Jeg kan tilslutte mig anbefalingen af Madame Helene - hun har fuldstændig styr på sin golden shower. Generelt er domina-pigerne langt bedre og mere ugenerte, når det kommer til denne fetisch. Jeg vil også fremhæve Lady Gitte i denne sammenhæng - hun holder godt nok til i Odense, men er hele rejsen værd.

Begge damer har adskilligt mere avanceret på programmet, men det skal du ikke lade dig genere af. De forstår begge udmærket, hvis det skal være mere "almindeligt" plus urin.

Det er forøvrigt endnu en fordel ved domina-damer: de er for meste rigtig gode til at læse éns præferencer!

http://www.madame-helene.dk/info-dk   -   http://ladygitte.dk/ 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.