Hop til indhold

Grønlænder?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet en grønlænder, og som ved, hvor man kan møde en fræk grønlænder?

Skrevet

En grønlænder fra Thailand? Eller bare en som giver thaimassage?

Skrevet

Der findes vel grønlændermassage på Grønland :lol:

Men så burde vel retteligen denne efterlysning ligge under "Grønlændermassage" eller "Grønland"?

Skrevet
  • Author

Haha - beklager, hvis det virker lettere nedladende over for thaipiger, men grunden til at jeg satte det i gang i denne tråd, skyldes det eksotiske look, de er fælles om.

Det var ikke ment nedladende over for grønlændere eller thaifolk.

Skrevet

Haha - beklager, hvis det virker lettere nedladende over for thaipiger, men grunden til at jeg satte det i gang i denne tråd, skyldes det eksotiske look, de er fælles om.

Det var ikke ment nedladende over for grønlændere eller thaifolk.

Kan du ikke besøge thaimasage, hvis du alligevel ikke kan kende forskel på dem...

Skrevet
  • Author

Kan du ikke besøge thaimasage, hvis du alligevel ikke kan kende forskel på dem...

Det ville være logisk, hvis det du skrev, var sandt. Jeg har beklaget, at nogle skulle tro dette. Jeg vil i bund og grund gerne udvide min horisont med et nyt trofæ. Det er alt. Der er ingen grund til at afspore mere end højest nødvendigt.  

Skrevet

Det ville være logisk, hvis det du skrev, var sandt. Jeg har beklaget, at nogle skulle tro dette. Jeg vil i bund og grund gerne udvide min horisont med et nyt trofæ. Det er alt. Der er ingen grund til at afspore mere end højest nødvendigt.  

Jeg kan give dig et hint, jeg ser ofte grønlænder kvinder på barer og bodegaer... så det er der du skal på jagt... 

Skrevet

Frøken frida er halvt grønlænder - jeg ved dog ikke, om hun giver massage. Men du kan jo spørge hende - hun er åben for rigtig mange ting. :-P

http://www.frk-frida.dk/

Skrevet

Kom nu ind i kampen, TS er en forkortelse for trådstarter, denne forkortelse er brugt 100+ gange på EG :P

TS. Kunne også stå for: tossede svar.

Jeg ved da godt at TS står for trådstarter.

Ironiens vegne er ofte uransagelige.

Men med mine sølle point på svarkontoen er jeg alligevel godt orienteret i lille EG' s regelsæt.

• 4 years later...
Skrevet

Hmm.

Der er netop kommet en pige på vagtplanen hos Cassiopeia i Ringstedgade. I hendes profil står der:"

"Du møder den smukkeste fusion af dansk/ inuit"

"25 år. C skål. 162 og 50 kg.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=943

Håber hun får en del vagter.

(Mødte netop en "Julie" af dansk/grønlandsk afstamning for en del år siden dengang da Cluberotica i 2200, kørte med smukke unge piger. Hun var virkelig dejlig og sikken et blæs, men havde kun meget få vagter. Det er næppe den samme, da pigen næppe kan være 25 år..)

Skrevet

I gamle dage kunne man ved pølsevognen på Vesterbrogade få et sug fra en af de utallige Grønlændere der hang ud der. Det foregik i den nærmeste baggård der ikke var låst af. Et par gange kunne man også få hende med gebisset, det tog hun ud og sugede ellers løs. Det var ihvertfald de 20 kr værd.

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Skrevet
Smeden! skrev, for 14 timer siden:

Det foregik i den nærmeste baggård der ikke var låst af.

Ak ja - det findes desværre ikke længere - baggårde der ikke er aflåst.. :mellow:   

Redigeret af Sniper123

Skrevet
Smeden! skrev, den 28.2.2020 at 10:50:

Det var ihvertfald de 20 kr værd.

Det var billigt for en fransk hotdog.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.