Hop til indhold
Peterpanhead

Flensburg / omegn i aften

Recommended Posts

Min makker og jeg køre til Tyskland i aften, er der nogle steder i kan anbefale ? Hvordan er priserne på p club ?

Jeg tænker vi skal have et par Quickies eller 3.

Er der for meget run på klubber, eller er der andre steder hvor du kan se udvalget af piger, inden der skal ske noget. Eller hvad er bedst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

P club er nok et godt byd hvis i ikke kender byen så godt

Eller kan ikke kigge og planlægge en tur ud fra fairgirls og sexnord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg hørte fra stedet, lå prisen på 50 EUR for en 20 minutters quickie og 80 EUR for 30 minutter. I begge tilfælde er der en del ting, der koster ekstra, derunder kys og fisseslik, og det koster for hver ting. Fransk uden gummi er der imod inkluderet. Men dette er med forbehold for ændringer siden. Måske er der andre, der har været der for nylig?

 

Men ellers prøv lige at søge på forummet. Der er altså masser af indlæg hvor P-Club er nævnt, derunder deres priser. Så vidt jeg ved, gælder det "40 EUR for 20 minutter"-tilbud, der er omtalt en del, ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

P club er 50 euro for 20 min mini pakke uden kys og fisseslik. 80 euro for 30 min minipakke. 130 euro for 30 min almindelig sex. Generelt er Flensborg en dyr by, primært henvendt til die dumme danen. Men nogle korte quickies til 50 euro kan da være fint hvis tiden mangler. Finkenstrasse, junkerholweg og engelsburg er muligheder i det segment :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

P club er 50 euro for 20 min mini pakke uden kys og fisseslik. 80 euro for 30 min minipakke. 130 euro for 30 min almindelig sex. Generelt er Flensborg en dyr by, primært henvendt til die dumme danen. Men nogle korte quickies til 50 euro kan da være fint hvis tiden mangler. Finkenstrasse, junkerholweg og engelsburg er muligheder i det segment :smile:

 

For ikke at nævne Harrisleer-, Glücksburger- og Meiereistrasse m.fl.

 

Sidst fik jeg nu ½ time til € 50,- m. kondom - synes nu ikke Flensburg er specielt dyr i forhold til at det først bliver billigere et godt stykke syd for Hamburg - og at det få km nord for grænsen ved Kruså koster 2 - 3 gange så meget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også været en smule rundt i Tyskland, og det er heller ikke min opfattelse, at Flensburg generelt er væsentligt dyrere end resten af landet. Priserne kan også svinge lidt internt i Flensburg. Men P-Club specifikt er absolut i den dyre ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede også min Flensburg-karriere i Finkenstrasse, men der var også nogle specifikke piger på adressen, der lokkede. De fleste, som kommer i Flensburg gennem længere tid, opdager alle de andre steder, der er langt bedre en Finkenstrasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også anbefale Finkenstrasse hvis man vil stater sin karrierer :)

 

Jeg synes der er flere gode adresser i Latinerkvarteret + div. andre adresser i Flensburg, der kan anbefales, hvis man bare vil have en enkelt hurtig tur - men vil man derimod gerne have en oplevelse ud af det og har lidt bedre tid til også at hygge sig lidt med pigerne + ikke gider/har tid til at køre længere sydpå - kan jeg kun anbefale:

 

http://en.the-pclub.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også anbefale Finkenstrasse hvis man vil stater sin karrierer :)

 

Jeg vil ikke anbefale Finkenstrasse. Jeg har haft en enkelt god oplevelse der, men kvaliteten er meget svingende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit svar skulle heller ikke ses som en anbefaling af Finkenstrasse. Jeg har haft nogle gode oplevelser der i starten, men jeg har bare efterhånden fundet ud af, at der findes langt bedre steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur på Feldstrasse mandag, hvor alle tre piger stod med bare patter og bød mig velkommen da jeg kom ind af døren. Så var det bare med at vælge. Jeg ville gerne have taget en omgang med dem alle. Men jeg endte med Maia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser Majas veninde Alexandra ud IRL? Hende har jeg nemlig haft kig på, men valgte noget andet i dag. Jeg går ud fra, de følges ad, da de har nogle billeder med dem begge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes kvalieten er god på Finkenstrasse alle de 3 gange jeg var da fik jeg en god oplevelse men ja der findes mange andre piger :) men hvis man er nybegynder kan man starter på Finkenstrasse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan lige så godt starte på en af de mange andre adresser. Det kan godt være, at det er OK lige nu på Finkenstrasse, men der har altså været en lang periode, hvor folk havde middelmådige oplevelser med derfra, og ofte oplevede piger der egentlig bare ville have dem ud af døren igen hurtigst muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig ! Finkenstrasse er ikke besøgene værd medmindre man virkelig ikke har andre muligheder.

 

Bedste købesex til dato har jeg fået på Feldstrasse ved de sydamerikanske piger, og det var ikke kun en tur , men flere der ligger sig helt i toppen. Har været heldig at møde søde og imødekommende piger der ligger vægt på god service. Vil gerne fremhæve Canela, vanvittig lækker og sød !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes kvalieten er god på Finkenstrasse alle de 3 gange jeg var da fik jeg en god oplevelse men ja der findes mange andre piger :) men hvis man er nybegynder kan man starter på Finkenstrasse :)

 

 

Jeg skal lige være helt sikker på at jeg har forstået dig: Har du alle 3 gange haft gode oplevelser I Finkenstrasse, og mener du, at det er et godt sted at starte for en nybegynder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Smut du bare en tur på finkenstrasse frankj,der er flotte piger og lave priser 50€ for et knald, med en smuk kvinde, det er OK at starte der.

Knaldehunden

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smut du bare en tur på finkenstrasse frankj,der er flotte piger og lave priser 50€ for et knald, med en smuk kvinde, det er OK at starte der.

Knaldehunden

 

Det er åbenbart ikke alle, der forstår sarkasme  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er åbenbart ikke alle, der forstår sarkasme  :???:

 

Nej jeg har osse tit svært ved det :roll:   :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var en tur på Feldstrasse mandag, hvor alle tre piger stod med bare patter og bød mig velkommen da jeg kom ind af døren. Så var det bare med at vælge. Jeg ville gerne have taget en omgang med dem alle. Men jeg endte med Maia

 

Cool :) 

Var det gratis at røre ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det fandt jeg ikke ud af. Jeg blev bare lidt overrasket og valgte den første og bedste :-P

En smagsprøve er vel tilladt :-P

Nej, det var vist en af de lidt grove :oops

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...