Hop til indhold
19517

XXDark.dk

Recommended Posts

Gæst

Ja, en enkelt gang eller to.

 

Noget du vil vide?

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg har været dernede en enkelt gang... For at låne toilettet :D

Liar liar your pants are on fire! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gik forkert engang. Jeg skulle ned i cykelsmedens kælder længere oppe ad gaden. Jeg synes der var lidt mørkt så jeg spurgte om de kunne lappe mit hul og så kom jeg først ud 3 timer senere med ondt i røven :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror vist nok også at det er sket en enkelt gang eller to at jeg har fået forvildet mig derned :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

You too;-)

 

Næh! :D Har da været der en gang eller to, og lidt til.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Seriøst.....griner....er der nogen som har prøvet dette spændende sted....er stærkt fristet. Sprecielt til at leve mine mørke sider ud....

 

Jammen give it a shot :)

Barpersonalet er enormt søde og imødekommende og giver som regel også en rundvisning, medmindre der er travlt i butikken.

 

Min sædvanlige formaning når snakken falder på XXDark er blot at man skal huske på hvad det er for et sted - det er en sexklub og ikke et bordel. Alt foregår på frivillig basis og man er aldrig garanteret fisse når man tager derned... heller ikke selvom der er skrevet et dusin piger på - de vælger selv :)

 

Men når det så er sagt synes jeg det er et dejligt sted. For mig er det et pusterum hvor der er højt til loftet og hvor man kan ha' lov at have, og udleve, sine forskellig perverse sexpræferencer i fred, uden fordømmende folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder:

Jeg ville bare vide om det er sandt hvad jeg har hørt. at der er mange bøsser. Jeg interesserer mig meget for bdsm, og ville gerne kikke lidt på, og måske også selv deltage. Er medlem og har været det længe. Men ikke været der nede. 

Hvad kan du godt lide ved stedet? Hvad kan du ikke lide ved stedet? Prøv at fortælle mig lidt om hvordan du oplever det der nede. Hyggeligt? Rent? god stemning? eller det modsatte???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Luder:

Jeg ville bare vide om det er sandt hvad jeg har hørt. at der er mange bøsser. Jeg interesserer mig meget for bdsm, og ville gerne kikke lidt på, og måske også selv deltage. Er medlem og har været det længe. Men ikke været der nede. 

Hvad kan du godt lide ved stedet? Hvad kan du ikke lide ved stedet? Prøv at fortælle mig lidt om hvordan du oplever det der nede. Hyggeligt? Rent? god stemning? eller det modsatte???

???

Hvem spørger du?

Hvem er luder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

???

Hvem spørger du?

Hvem er luder?

 

Jeg tror spørgsmålet er rettet til Bly, som jo titulerer sig selv med det smukt klingende "Luder"  :???:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror spørgsmålet er rettet til Bly, som jo titulerer sig selv med det smukt klingende "Luder"  :???:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Nåååååååhhhhhh :)

 

Jeg plejer bare at kalde folk ved deres navn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Luder:

Jeg ville bare vide om det er sandt hvad jeg har hørt. at der er mange bøsser. Jeg interesserer mig meget for bdsm, og ville gerne kikke lidt på, og måske også selv deltage. Er medlem og har været det længe. Men ikke været der nede.

Hvad kan du godt lide ved stedet? Hvad kan du ikke lide ved stedet? Prøv at fortælle mig lidt om hvordan du oplever det der nede. Hyggeligt? Rent? god stemning? eller det modsatte???

Bare kald mig Bly!

Prøv ta' der ned, du kan vel gå igen hvis ikke det passer dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt XXDark flere gange og vil prøve at beskrive det så godt jeg kan.

 
XXDark er en sexklub, og ikke et horehus. Det er forbudt at tilbyde eller modtage penge derinde. Der er ingen garanti for sex og jeg er gået forgæves mange gange.

De fleste gange kommer man ned til en kælder der er næsten tom - kun mænd. Så ingen sex til mig!

Enkelte gange er der en enkelt pige eller to - og de har ofte lavet aftaler med de folk som de vil være sammen med. Så ingen sex til mig. Men det er som regel lovligt at se på, og det kan såmænd være hyggeligt nok. 

 

Og ja- der kommer transer og bøsser dernede, så er man ikke til det skal man ikke derned.

 

MEN MEN MEN - jeg har også haft oplevelser dernede som jeg aldrig vil glemme.

 

- jeg har været dommer til deres mesterskab i blowjob - sjovt og lækkert.
- jeg har deltaget i flere gangbangs med forskellige piger.
- jeg har bl.a. deltaget i et gangbang med 5-6 kvinder der havde konkurrence om hvem der kunne klare flest fyre. jeg tror vi var 50-60 fyre og de tog os alle flere gange!!
- jeg har været til mørkedag - alt lys er slukket og så går man rundt derinde, nogen påklædt og nogen nøgne
- jeg har været til gangbang hvor alle skulle smøres ind i olie - også sjovt men jeg skvattede på vej ud af rummet og slog nakken i gulvet :-)
 
Du skal kigge ind på deres hjemmeside og se hvem der har tilmeldt sig til at dukke op - du kan også se forudmeldte events. En event kan være en pige der skal have et gangbang eller andre forskellige setups. De har bl.a. optaget flere film dernede som sælges på siden xxdarkmovies.com
 
Men igen - der er ingen garanti for sex - og jeg er gået forgæves så mange gange at jeg ikke gider mere, med mindre jeg har en aftale dernede eller hvis der er en speciel event jeg vil være med i.
 
Men prøv endeligt at kigge derned selv - de er søde og venlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Jeg har deltaget i flere GB og oplevet vilde stunder der ... og omvendt også gået forgæves nogle få gange ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...